منبعی واحد از شایستگی‌ مقر اصلی شرکت - گورتن، اتریش علیا

Fill کارخانه‌ ایده‌سازی است که راه‌کارهایی کامل و اختصاصی را به مشتریان ارائه می‌کند و طراح بین‌المللی بهترین فرایندهای به کار رفته در حوزه‌های مختلف کسب و کار است. صنایع خودروسازی، هوافضا، ورزش، انرژی، الوار و ساخت‌و‌ساز از جمله مشتریان Fill هستند.

 

PORTRAIT Wolfgang Rathner

ولفگانگ راتنر، مدیرعامل

 

شرکت ما به صورت مستمر در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند. در پس محصولات نوآورانه‌مان، پشتکاری عظیم، علاقه به ریسک‌پذیری و شهامت فاصله گرفتن از مسیرهای متعارف با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالقوه موجود قرار دارد. Fill دانش فنی جامعی را در طیف متنوعی از حوزه‌ها، از طراحی مفهومی تا ساخت، مونتاژ، تعمیرات و تحلیل خودکار داده‌ها، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فلسفه ما

عبارت «اگر در جستجوی بهترین راه‌کارها هستید، آینده‌تان را با Fill بسازید» بازگوکننده اصل راهنمای شرکت است. این اصل راهنما، در همه سطوح سلسله‌مراتبی Fill، از مدیران گرفته تا کارآموزان، و روابط شرکت با مشتریان، شرکا و تأمین‌کنندگان، تقویت و رعایت می‌شود. کسب و کار خانوادگی Fill مفتخر است که توانسته است، با تکیه بر داشته‌های خود، منابع مالی لازم برای رشد و توسعه‌اش در چند دهه اخیر را تأمین کند. یکی از اهداف راهبردی ما تبدیل کردن مشتریانمان به بهترین بازیگران حوزه فعالیتشان است. Fill نه تنها یکی از موفق‌ترین بازیگران جهانی در عرصه بین‌المللی است بلکه، یکی از جذاب‌ترین کارفرمایان اتریش نیز به شمار می‌رود. کارکنان شرکت از بهترین حمایت‌های کاری ممکن برخوردار هستند. نیروی کار باانگیزه‌ای که از بهترین آموزش‌ها برخوردار بوده است شالوده اصلی موفقیت پایدار Fill را تشکیل می‌دهد. Fill حامی نوآوری، شایستگی، انصاف و اطمینان است و ارزش فراوانی برای شراکت‌های بلندمدت و موفق قائل است. Fill آینده شما است.

رهبر بازار جهانی و فناوری

اتریش، چین و مکزیک؛ Fill، در کنار مقر اصلیش در شهر گورتن ایالت اتریش علیا، شرکت‌های تابعه Fill China و Fill Mexico را، به ترتیب، در شانگهای و پوئبلا، تأسیس کرده است. این دو شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی تأسیس شده‌اند. شرکت‌های تابعه Fill تضمین می‌کنند که خدمات فروش و تعمیر شرکت در مناطق آمریکا و آسیا کیفیتی مطمئن و مطابق با استانداردهای Fill داشته باشد. شبکه منسجم شرکای فروشمان ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی به مشتریانمان در سراسر جهان هستند. Fill رهبر جهانی بازار فناوری‌های ریخته‌گری، دکورینگ، اره نواری چوب و ماشین‌آلات ساخت چوب اسکی و اسنوبورد است.

رهبری با نوآوری

Fill رهبر نوآوری در ماشین‌آلات و سامانه‌های ریخته‌گری آلومینیوم و آهن، ماشین‌کاری فلزی و فرآوری پلاستیک است و بهترین فرایندها را در سطح بین‌المللی طراحی می‌کند. بر همین اساس، این شرکت از همه فرایندهای تولید شما، از تهیه قطعات خام، تا ماشین‌کاری، تمیزکاری، آزمایش و مونتاژ قطعات پرداخت‌شده، پشتیبانی می‌کند. برخورداری از تجربه‌ای چندین‌ساله  و مهارت فنی تیم Fill را از سایر فعالان این حوزه متمایز کرده است. ما حتی خود را موظف به ارائه پیچیده‌ترین فرایندهای اتوماسیون نیز می‌دانیم. این مسأله به مشتریانمان اطمینان می‌دهد که محصولات و خدمات Fill مزیت رقابتی تعیین‌کننده‌ای برایشان به ارمغان خواهد آورد. آمار و ارقام خیره‌کننده مهر تأییدی بر شایستگی‌های Fill است: هر سال، ۲۰ میلیون سرسیلندر، ۳۰۰ میلیون قطعه خودرو، ۲۰۰ میلیون لولای در، ۶۰ میلیون چرخ و ۵ میلیون چوب اسکی و اسنوبورد، با استفاده از سیستم‌های Fill، در سراسر جهان،

تولید می‌شود.

توانایی‌های Fill در حوزه فناوری‌های ریخته‌گری

ماهیچه‌گذاری

ریخته‌گری گرانشی آلومینیوم

ریخته‌گری کم‌فشار و فشار متقابل آلومینیوم

ریخته‌گری آهن

سرمایش

دکورینگ

پیش‌ماشین‌کاری

آزمایش

کابین کنترل راندمان

راهکار چشم‌انداز هوشمند

مهندسی فرایند و شبیه‌سازی

تعمیرات

تماس

شرکت توسعه پایدار کیان (با مسؤولیت محدود) (TPK)

رابط: سیامک فرازمهر

ایمیل: siamak.farazmehr@fill-iran.com

تلفن: ۴۰۰۹۰۰۱۱ (۹۳۵) ۹۸+

FILL GESELLSCHAFT M.B.H.

FILLSTRASSE 1, 4942 GURTEN, AUSTRIA

Tel.: +43(0)7757/ 7010

E-Mail: info@fill.co.at

www.fill.co.at

توانایی‌های Fill در حوزه فناوری‌های ماشین‌کاری فلزات

مراکز ماشین‌کاری استاندارد

مراکز ماشین‌کاری ویژه

اتوماسیون

آزمایش

مونتاژ

کابین کنترل راندمان

راهکار چشم‌انداز هوشمند

مهندسی فرایند و شبیه‌سازی

تعمیرات