Mega Man ۱۱

آخر هفته

بازی پیش رو، اولین نسخه از سری «Mega Man» بعد از چند سال است. Mega Man 11 تکرار دوباره بازی‌های قبلی نبوده و به واسطه جلوه‌های بصری جدید در کنار گیم‌پلی هیجان انگیز، می‌توان آن را انقلابی در سری Mega Man معرفی کرد. به‌صورت خلاصه، گیم‌پلی بازی به‌صورت دوبعدی طراحی شده است، اما جلوه‌های بصری حالا شکلی سه‌بعدی به خود گرفته‌اند تا با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ رو به رو باشیم. تاریخ عرضه آن نیز اواخر ۲۰۱۸ (پاییز ۹۷) اعلام شده است.

 

Red Dead Redemption ۲

آخر هفته

اما یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال 2018 که طرفداران مدت زمان زیادی در انتظار عرضه نسخه جدید آن بودند، Red Dead Redemption 2 است. این بازی مهیج با داستان‌سرایی زنده و جهانی آزاد، یک شاهکار از دید طرفداران محسوب می‌شود. همانند «GTA»، شما شخصیت اصلی بازی را از منظر سوم شخص کنترل کرده و در منطقه‌ای بسیار بزرگ با ماموریت‌های اصلی و فرعی فراوان و البته شخصیت‌های جاه‌طلب، داستان بازی را دنبال می‌کنید. نسخه اول این بازی در سال 2010 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد و حالا دارندگان کامپیوترهای شخصی هم می‌توانند نسخه دوم این بازی را تجربه کنند. تاریخ عرضه آن سه ماهه دوم ۲۰۱۸ (بهار ۹۷) خواهد بود.

 

Crackdown ۳

آخر هفته

فرانچایز Crackdown از جمله عناوین غافلگیرکننده برای ایکس باکس 360 و به معنای واقعی، یکی از اولین بازی‌های ابرقهرمانانه بود که بازیکنان اجازه می‌داد از روی ساختمان‌ها پریده و در جست‌وجوی گوی‌ها باشند. هرچه بیشتر از این گوی‌ها جمع کنید، شخصیت اصلی بازی قوی‌تر خواهد شد. بازی‌های محدودی با حال و هوای این بازی توسعه پیدا کرده‌اند و احتمالا Crackdown 3 ، بیش از تمام آنها شما را با داستان‌های جذاب خود همراه خواهد کرد. تاریخ عرضه این بازی نیز بهار 2018 خواهد بود.

 

Days Gone

آخر هفته

Days Gone، عنوان انحصاری پلی استیشن 4، یک بازی جهان آزاد است که دو سال بعد از یک بیماری همه‌گیر جهانی که در آن انسان‌ها به زامبی تبدیل می‌شوند، اتفاق می‌افتد. این بازی جدید با نمایش بسیار خوبی که در E۳ ۲۰۱۷ داشت، انتظارها از دنیای آخرالزمانی را بالا برده است.

 

 Kirby Star Allies

آخر هفته

Kirby Star Allies، عنوانی جدید از فرانچایز کلاسیک نینتندو است. تمرکز اصلی بازی در اینجا روی حالت co-op بازی بوده و بازیکن‌ها می‌توانند همراه با 3 نفر دیگر، از مراحل مختلف عبور کنند. با این وجود، گیم‌پلی این بازی مشابه نسخه کلاسیک Kirby بوده و باز هم به کمک توانایی اصلی شخصیت بازی یعنی مصرف دشمنان و جذب انرژی آنها، می‌توانید ساعت‌های بسیاری خود را سرگرم کنید. تاریخ عرضه آن بهار ۲۰۱۸ خواهد بود.

 

State of Decay ۲

آخر هفته

State of Decay 2، ادامه‌ای بر داستان نسخه اول این بازی است که برای ایکس باکس 360 عرضه شد و در آن، شما نجات‌یافتگانی را از منظر سوم شخص کنترل می‌کنید که با در نظر گرفتن منابع و صرفه‌جوبی آن، با خیل عظیمی از زامبی‌ها رو به رو هستند. این بازی در عین جذابیت، بسیار جذاب و البته استرس‌آور است. تاریخ عرضه این بازی نیز بهار 2018 خواهد بود.

 

Metro: Exodus

آخر هفته

Metro: Exodus به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال 2018، نام جدیدترین نسخه از فرانچایز ترسناک Metro است که بازیکن را به فضای پس از آخرالزمانی متروهای روسیه می‌برد. روی کاغذ، این یک شوتر اول شخص است؛ اما در عمل، ما با عنوانی در سبک ترسناک یا تلاش برای بقا رو به رو هستیم. در «Exodus»، ماموریت شخصیت اصلی بازی با نام «Artyom»، فرار کردن از مترو و پیدا کردن زندگی جدید است که قطعا این هدف، او را به مکان‌های شگفت‌انگیز و البته ترسناک خواهد برد. تاریخ عرضه این بازی بهار ۲۰۱۸ است.

 

Detroit: Become Human

آخر هفته

Detroit: Become Human عنوانی در رابطه با هوش مصنوعی و آینده بشر است. داستان بازی در آینده‌ای نزدیک از شهر فعلی دیترویت، میشیگان، روایت می‌شود؛ جایی که شهر به مرکزی برای تولید روبات‌های مصنوعی هوشمند که شباهت زیادی به انسان‌ها دارند، تبدیل شده است. این بازی اتفاقات مربوط به یک روبات با نام «Kara» را به تصویر می‌کشد؛ نخستین روباتی که از بردگی «بیدار شده» و تقاضای آزادی می‌کند. تصور می‌کنید هوشیاری و هوش مصنوعی در یک بازی تا چه اندازه می‌تواند جذاب باشد؟ تاریخ عرضه آن بهار ۲۰۱۸ اعلام شده است.

 

Spider-Man

آخر هفته

این بازی همان اسپایدرمن کلاسیک و پیتر پارکر است که می‌شناسید.Bryan Intihar، کارگردان خلاق بازی می‌گوید: «Spider-Man، پیتر پارکر 23 ساله را نشان می‌دهد که به یک مرد عنکبوتی حرفه‌ای تبدیل شده است.» نسخه جدید این بازی محبوب، در شهر بزرگ نیویورک با مکان‌های بسیار برای گشت و گذار و دشمنان متنوع برای از بین بردن اتفاق می‌افتد. هنوز زمان دقیق عرضه این بازی انحصاری اعلام نشده است. گفته می‌شود تاریخ عرضه آن سه ماه اول یا دوم ۲۰۱۸ (زمستان ۹۶ یا بهار ۹۷) خواهد بود.

 

Yoshi

آخر هفته

Yoshi، یکی از سری بازی‌های قدیمی و دوبعدی نینتندو است که حالا شاهد توسعه نسخه 5/ 2D آن برای نینتندو سوئیچ هستیم. همانند Yoshi’s Island برای سوپر نینتندو، بازی پیش رو نیز یک پلت‌فرم جدید برای Switch با حضور کاراکتر محبوب، Yoshi است. در این بازی راه‌های مختلفی برای از بین دشمنان وجود دارد که Yoshi را به شخصیتی همه‌کاره تبدیل می‌کند. بدون شک این بازی با قابلیت‌های متنوعی که دارد، جذابیت بسیاری برای طرفداران عناوین قدیمی نینتندو خواهد داشت.