آنچه برنامه‌نویسان ایرانی می‌نویسند

 کارت پستال موزیکال

حجم: ۵ مگابایت

قیمت: ۳.۰۰۰ تومان

به وسیله این نرم‌افزار با ابتکار خلاقانه خود به‌جای کارت پستال‌های سنتی قدیمی پیام‌های تصویری برای دوستانتان ارسال کنید. به وسیله این نرم‌افزار می‌توانید پیام‌های خودتان را با موزیک، تصویر، افکت‌های تصویری متحرک و ضبط صدا ارسال کنید. ‌صدها پیام تبریک تولد، ازدواج، اعیاد مختلف، روز پدر و مادر، مناسبت‌های مذهبی و پیام‌های تسلیت به‌صورت پیش‌فرض برای راحتی کار در این برنامه قرار داده شده است. شما می‌توانید آنها را تغییر دهید یا از نو بسازید. تصاویر خود را از طریق برنامه بارگذاری کنید و در پیام‌ها استفاده کنید.

کلیپ ساز حرفه‌ای

حجم: ۶/ ۱۰ مگابایت

قیمت: ۵.۰۰۰ تومان

چطور یک کلیپ بسازید؟ اینجا برنامه‌ای در دسترس دارید که می‌توانید ساخت کلیپ در اندروید را یاد بگیرید. ‌‌با استفاده از این برنامه می‌توانید کلیپ شخصی یا ویدئویی برای دلنوشته‌هایتان بسازید به این صورت که عکس‌ها و آهنگ مورد نظر را به برنامه اضافه کنید و با ویرایش و زیبا‌سازی تصاویر،کلیپ ساخته شده را در گالری گوشی ذخیره یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. ‌برخی از ویژگی‌های برنامه عبارت است از رابط کاربری ساده و آسان، گرفتن تصاویر به طور مستقیم از گالری، گرفتن عکس از حساب فیس بوک و اینستاگرام، جست‌وجو برای تصاویر از اینترنت، اضافه کردن موسیقی از یک لیست‌های موجود یا از لیست پخش در تلفن، اضافه کردن افکت‌های متنوع به ویدئو، تنظیم زمان برای یک عکس، اضافه کردن برچسب خنده‌دار برای کلیپ‌های ویدئویی.‌

حسابداری جیبی کسبه

قیمت: ۱۵.۰۰۰ تومان با پرداخت درون برنامه‌ای

حجم: ۸/ ۴ مگابایت

برای انجام امور مالی خود راه دیگری این روزها پیش رو دارید. یک اپلیکیشن که گفته می‌شود اولین حسابداری تحت اندروید با قابلیت صدور فاکتور، انبارداری و بانکداری است. این نرم‌افزار این ویژگی را دارد که خروجی PDF و امکان چاپ مستقیم PDF روی چاپگر ارائه دهد. امکان چاپ سیار روی پرینترهای قابل‌حمل را نیز دارد.

‌نرم‌افزار «حسابداری جیبی کسبه» برای مدیریت کردن اعمال حسابداری روی گوشی‌های موبایل طراحی شده است. برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری این برنامه عبارتند از یادآوری سررسید چک‌ها، ارسال SMS به بدهکاران برای یادآوری مانده، برقراری تماس با بدهکاران، ارسال صورت‌حساب اشخاص به ایشان با استفاده از Bluetooth، Email، Dropbox و ...، خروجی Excel و HTML، ذخیره و بازیابی اطلاعات موجود برروی SDCard، ذخیره و ارسال اطلاعات به رسانه‌های خارجی از طریق Bluetooth، Email، Dropbox و ...، امکان تعریف کردن واحد پول دلخواه (ریال، تومان، هزار تومان و ...)، امکان Sync شدن با «حسابداری یکپارچه کسبه»: تبادل اطلاعات میان ویرایش تحت ویندوز و تحت اندروید حسابداری کسبه، است و از جمله قابلیت‌های مالی این برنامه می‌توان به کنترل صورت‌حساب اشخاص (بدهکاران و طلبکاران)، صدور فاکتور خرید و فروش، ثبت کردن اقلام فاکتور براساس نام کالا، تعداد، واحد و قیمت، انبارداری: تغییر خودکار موجودی انبار پس از ثبت فاکتور، دریافت و پرداخت به‌صورت نقدی، چک و حواله/ کارت، صورت‌حساب بانک و صندوق، پاس کردن چک‌ها، خرج کردن چک‌ها، هزینه و درآمد، ثبت کردن تخفیف، گزارش سود و زیان، گزارش‌ها و نمودارهای متنوع اشاره کرد.

کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت

قیمت: ۳.۰۰۰ تومان

حجم: ۴/ ۱۴ مگابایت

برای اینکه حجم فیلم‌های مورد دلخواهتان را بدون افت کیفیت کم کنید از این برنامه کمک بگیرید. این برنامه به کاهش ۹۵ درصدی حجم ویدئو و فشرده‌سازی آن کمک می‌کند و ‌ یکی از ساده‌ترین نرم‌افزار‌هایی است که می‌توانید حجم فیلم دلخواه خود را کاهش دهید. مدت زمان تبدیل شدن بستگی به حجم فیلم دارد و ممکن است بین ۱ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد. درباره امکانات آن نیز می‌توان به کاربری بسیار ساده و راحت در حین حال کاملا حرفه‌ای، کاهش حجم فیلم بدون کمترین افت کیفیت، قابلیت تنظیم حجم فیلم در سه سایز (حجم کم -متوسط و حجم بالا) و ارسال فیلم‌ها به شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

مکالمات روزمره ترکی استانبولی

قیمت: ۵.۰۰۰ تومان

حجم: ۱۲ مگابایت

رفتن به کشور محبوب ترکیه را با داشتن اطلاعاتی درباره مکالمات رایج این کشور آغاز کنید. نرم‌افزار پیش رو درس‌های مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. در بخش کلمات، افعال استفاده شده در درس به همراه معنی و امکان جست‌وجوی کلمات وجود دارد. در زمینه تلفظ نیز در این بخش کلمات و جملات ترکی استفاده شده در درس به همراه تلفظ (فایل صوتی) قرار دارد.

فتوشاپ ۰ تا ۱۰۰

قیمت: ۲.۰۰۰ تومان

حجم: ۳/ ۱۸ مگابایت

آموزش فتوشاپ گام به گام ۰ تا ۱۰۰ ساخته تیم برنامه‌نویسی «اسپارا» شامل ۱۴۶ درس مجزا و پیوسته، محصولی است برای افرادی که هیچ‌گونه تجربه کار با برنامه فتوشاپ را نداشته و می‌خواهند حرفه‌ای و وارد بازار کار شوند. فتوشاپ برنامه‌ای در زمینه طراحی انواع کارهای گرافیکی است که داشتن دانش استفاده از آن باعث کسب درآمد برای هر فرد می‌شود. برنامه آماده شده داری فصل‌ها و ترتیب‌بندی متناسب برای آماده کردن افراد از سطح غیرحرفه‌ای تا سطح فوق حرفه‌ای است که تمامی افراد با فراگیری دروس آن میتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند. یرخی از ویژگی‌های این برنامه شامل همخوانی مطالب با اکثر ورژن‌ها برنامه فتوشاپ، به روز بودن مطالب و دروس بسته به نیاز بازار، رعایت اصول و نکات حرفه‌ای در آموزش است.

هواشناس ۴

حجم: ۱/ ۶ مگابایت

قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای

نسخه ۴ هواشناس با امکاناتی همانند نمایش آلودگی هوای کل کشور و نمایش وضعیت جوی جاده‌ها به‌روز شده است. این نرم‌افزار با استفاده از روش‌های کاملا متفاوت اقدام به ارائه گزارش آب و هوا می‌کند. هواشناس داده‌های خود را از ۱۸ منبع معتبر علمی هواشناسی دریافت و آنها را با هم ترکیب می‌کند و نتیجه‌ای بسیار دقیق نشان خواهد داد. ترکیب اطلاعات هواشناسی چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می‌شود که دقت نتایج به دست آمده بسیار بالاتر رود. هواشناس پشتیبانی کاملی از تمام استان‌ها و تمام شهر‌های زیر مجموعه آنها ارائه می‌دهد و دربارنامه برنامه‌نویسان آن اضافه کردن به مرور بخش‌ها و زیر بخش‌های هر منطقه قرار دارد. تمام تاریخ‌ها و زمان‌ها در نرم‌افزار به‌صورت شمسی و مطابق با منطقه زمانی کشور ایران تنظیم شده است. همچنین امکاناتی مانند نمایش تاریخ شمسی در بخش آگاه‌ساز اندروید حس خوب استفاده از یک نرم‌افزار ایرانی را به شما انتقال خواهد داد.

مهمه

حجم: ۷/ ۹ مگابایت

قیمت: رایگان

بعضی چیزا واقعا مهمه! نه؟ مهمه قصد دارد در نوآوری اجتماعی در ایران ایده‌های جذابی ارائه کند. این برنامه بستری‌ است برای ایجاد کمپین در ابعاد، موضوعات، مناطق و شهرهای مختلف. در این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود در موضوعات مختلف، کمپین‌های منطقه‌ای یا شهری ایجاد کنند. این کمپین‌ها ممکن است با اهدافی از جمله راهکار و رفع یک مشکل فرهنگی-اجتماعی، حمایت از یک تیم ورزشی، تشکر برای یک اقدام خوب، اطلاع رسانی یا ... ساخته شوند. شما می‌توانید با توجه به نیاز، علاقه یا معضلات خود، به کمپین‌های مختلف بپیوندید. با این کار با جامعه‌ای در ارتباط خواهید بود که دغدغه‌ای همانند شما دارند. برای مثال یک جامعه تلاش می‌کند یک معضل همانند آلودگی محیط زیست را حل کند، یا از یک حرکت خوب مثل کتابخوانی حمایت کند.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند برای کمپین‌های مورد علاقه‌ خود، ویدئو ارسال کنند و باعث ترند (محبوب) شدن این کمپین‌ها بشوند. این ویدئوها ممکن است در مورد یک راهکار، تجربه یا مواردی شبیه به این باشد. تمامی ویدئوها توسط خود کاربران ضبط می‌شود. همچنین افراد می‌توانند به ویدئو‌های مورد علاقه امتیاز مثبت دهید تا بیشتر دیده شوند. به این ترتیب راهکار، تجربه یا نظر گفته شده در ویدئو، مورد استفاده افرادی که کمپین مربوطه را دنبال می‌کنند قرار خواهد گرفت. اهدافی که تیم سازنده این اپلیکیشن به آن معتقدند باعث شده است این اپلیکیشن به‌صورت مداوم در حال گسترش باشد.

سفرستان

قیمت: رایگان

حجم: ۲/ ۱۲ مگابایت

این اپلیکیشن پس از تحلیل ۷ اپلیکیشن برتر سفر دنیا و نیازسنجی کاربران ایرانی ارائه شده است. در این برنامه با دسترسی به تمامی ایرلاین‌های داخلی (سیستمی و چارتر) و همچنین ایرلاین‌های خارجی، پرواز دلخواهتان را انتخاب و خرید می‌کنید و با کسب امتیاز برای هر خرید، لذت سفر را بیشتر از گذشته تجربه کنید. در این برنامه شما قادر هستید انتخاب و خرید را از میان بیش از ۹۰۰ شرکت هواپیمایی خارجی و تمامی شرکت‌های هواپیمایی انجام دهید. امکان استرداد آنلاین پرواز داخلی و خارجی، بهره‌مندی از قیمت‌های ویژه خرید از اپلیکیشن و تخفیفات دوره‌ای، امکان پرداخت آنلاین یا پرداخت اعتباری با استفاده از کیف پول الکترونیکی، امکان اضافه کردن همسفر برای سهولت و سرعت بخشیدن فرآیند خرید، ثبت تمامی خریدها، فعالیت‌ها و تراکنش‌ها در مجموعه کامل حساب کاربری شما و در دسترس بودن واژه نامه مخصوص سفر و گردشگری از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

آخر هفته