افزایش شدید قیمت کلید و پریز ویرا به دلیل استقبال زیاد!

رپرتاژ آگهی: شرکت های تولید کننده کلید و پریز ایرانی در تلاش هستند تا با ارائه بهترین کیفیت و بروزترین و مینیمال ترین کلید و پریز ها رقابت خوبی در بازار ایجاد کنند تا سهم بیشتری از بازار داشته باشند و مردم سراغ خرید برند های ترکیه ای و اروپایی نروند. در راستا همین موضوع شرکت ویرا الکتریک در بین تمامی شرکت های ایرانی از بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و با طراحی های خاص و خاص پسند تغیر خوبی در کلید پریز های قدیمی و کسل کننده ایجاد کرده و باعث لاکچری و شیک شدن خانه ها میشود و در نتیجه به رشد اقتصادی صنعت ساخت و ساز کمک غیر مستقیم میکند. در سال گذشته با توجه به اطلاعیه شرکت ها و آمار های بازار لاله زار در تهران، بیشترین فروش در بین برند های ایرانی را مدل های ویرا داشته اند و حتی نسبت به سال های گذشته حتی فروش بیشتری از کلید پریز های خارجی مثل ویکو و اشنایدر داشته است که این کیفیت خوب و طراحی های زیبا را این شرکت را نمایان می کند.

تقاضای بیشتر، قیمت بالاتر

با توجه به گفته هایی که در بالاتر ارائه شد تعدادی مدل از کلید پریز های ویرا با کمبود در بازار مواجه شدن و بازار درخواست های مکرر خود برای افزایش تولید را به شرکت ارائه داده است. برای مثال، در برخی مدل ها مانند کلید و پریز ویرا مدل امگا که یکی از پرفروش ترین کلید و پریزها در بین همه برند ها میباشد، رشدی 35 درصدی اتفاق افتاده که ارزش این مدل را بسیار بالاتر برده است. البته خرید از واسطه به ارزش و قیمت کالاها نوسان زیادی می دهد و همیشه پیشنهاد میشود که اگر قصد خرید کلید پریز دارید حتما به نمایندگی های رسمی و فروشنده های دست اول مراجعه کنید که هم هزینه های شما خیلی کمتر شود و خرید خوبی را تجربه می کنید و هم این اختلاف قیمت زیاد باعث تنش در بازار نمی شود. فروشگاه هایی که مستقیما با شرکت ویرا الکتریک در ارتباط می باشند، سهمیه اختصاصی دارند و حتی در خرید های کمی عمده می توانید حتی به قیمت درب کارخانه خرید خود را انجام دهید. مخصوصا اگر در کار ساخت و ساز هستید و بهینه خرید کردن در سود خالص شما تاثیر بسزایی دارد. برای مشاهده ارزان ترین قیمت کلید و پریز ویرا اینجا کلیک کنید.

مدل های محبوب کلید پریز ویرا کدامند؟ به همراه آمار و ارقام

شرکت ویرا از مدل های زیادی تابحال رونمایی کرده که بعضی مانند امگا و شهاب توانستند بازار صنعت ساختمان را تسخیر کنند و بعضی مدل ها مانند دلتا کاملا شکست اقتصادی محسوب میشوند که برای جلوگیری از این ضرر ویرا الکتریک (veera electric) اتمام تولید این مدل را اعلام کرد. با کمی گشت و گذار در بازار های اصلی و منبع خرید کلید پریز که معروف ترین آن لاله زار در تهران می باشد و پرسیدن از عمده فروش ها و پخش کننده های کلید پریز مانند فروشگاه تجهیز ساختمان به این نتیجه خواهید رسید که ویرا دنیایی از کلید و پریز را در اختیار شما قرار داده است و شما هر مکانیزمی که پسندیدید را می توانید با هر قابی و با هر رنگی که برای ترکیب آپارتمان و واحد شما ست میشود را سفارش دهید تا ارگونومی و مینیمال بودن دکور کاملا پایدار بماند.

در تجهیز ساختمان میتوانید مدل های امگا، آلفا، کریستال، ویرا پرو، ویرای ساده و مدل جدید شهاب که در اواخر سال 1402 به بازار عرضه شد رو به قیمت درب کارخانه و بدون پرداخت هرگونه سود اضافه ای حتی بصورت شرایطی تهیه نمایید.

آیا افزایش قیمت کلید و پریز روی همه فروشگاه ها تاثیر گذاشته است؟

اگر بخواهیم در کل بگوییم، بله! اما شرکت صرفا 5 درصد به قیمت کالاها اضافه کرده و اصولا در بازار نیز باید شاهد افزایش 5 درصدی این محصولات باشیم اما با توجه به شرایط روز بازار برخی فروشگاه ها حتی تا 35 درصد نیز بالاتر از فروشگاه اعلامی و شرکت قیمت گذاری کرده اند و تنها دلیل آن استقبال زیاد مردم از این محصولات است و کمبود آن در بازار. که کاملا منطقیست زیرا هرچه استقبال بیشتر شود در نتیجه کالا با ارزش تر میشود اما خرید از فروشنده دست اول را فراموش نکنید!

آیا کلید و پریز ویرا نمایندگی رسمی دارد؟

بله، در هر شهر این شرکت فرنچایز و نمایندگی خود را به شخصی اعطا کرده که توسط این کار در هر شهر بتوانید به آسان ترین شکل و بدون واسطه خرید خود را انجام بدهید و هنگام خرید فاکتور رسمی دریافت کرده و همچنین تمامی کلید پریز های ارائه شده در نمایندگی های اصلی دارای ضمانت می باشند و  کلید‌های مرغوب برای روشنایی منزل شما میباشند. پس هنگام خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید. برای خرید انواع کلید و پریز ویرا با ارزان ترین قیمت به لینکی که در بالاتر بود مراجعه فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.