حضور شرکت پیک بادپا در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران

 این رویداد، که از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، با حضور بزرگان صنعت پخش کشور همراه بود و شرکت پیک بادپا به عنوان متخصص حمل بار و کالای سازمانی، در نمایشگاه و پنل‌های تخصصی کنفرانس حضور پیدا کرد.

دکتر مهدی فتحی، مدیرعامل شرکت پیک بادپا، با اشاره به برنامه‌ها و تجارب بادپا در توزیع بار و کالای صاحبان کسب و کار در سطوح مختلف محلی و ملی با اعلام این خبر افزود: سرویس‌دهندۀ متخصص و دارای تجربه و برنامه در صنعت پخش، می‌تواند با تکمیل زنجیره توزیع، به کاهش هزینه و زمان پخش خدمات و کالا در سراسر کشور کمک کند و شرکت پیک بادپا با این نگاه تلاش نموده است در مشارکت سازمانی با دیگر بازیگران بزرگ این عرصه، به بهبود این صنعت کمک شایانی کند.

2

در حاشیه این نمایشگاه، کنفرانس‌های و پنل‌های تخصصی در زمینه صنعت پخش برگزار شد و شرکت پیک بادپا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های حمل و نقل برجسته در کشور، در این کنفرانس‌ها و پنل‌ها حضور فعال و پویا داشت. و شرکت پیک بادپا تجربیات خود را با سایر شرکت‌ها در صنعت پخش به اشتراک گذاشت.

4

گفتنی است حضور شرکت پیک بادپا در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران، نشان از تلاش‌های این شرکت برای ارائه خدمات توزیع و پخش بهتر، و بهبود این صنعت در کشور دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.