مهمترین نکات پیرامون قیمت ورق رنگی، تعریف و کاربرد آن

قیمت ورق رنگی

برای رفع دغدغه خرید ورق رنگی و دریافت مناسب ترین قیمت ورق رنگی گالوانیزه، در ابتدا باید با انواع مختلف این محصول آشنا شوید. برای خرید، ابتدا باید نیاز صنعت خود را به خوبی بدانید و سپس با آگاهی نسبت به کاربرد انواع ورق رنگی ، تصمیم گیری نمایید. 

قیمت ورق رنگی، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون گرید، ضخامت ورق، نوع ورق و برند تولید کننده آن است. علاوه بر موارد گفته شده، در سالهای اخیر، نوسانات قیمت ارز همواره بر قیمت انواع ورق فولادی، موثر بوده است.

معتبرترین برندهای ورق گالوانیزه رنگی در بازار ایران

  1. ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

  2. ورق رنگی هفت الماس

  3. ورق رنگی سمنان

  4. ورق رنگی فولاد بهمن

همچنین ورق رنگی چینی ، مهمترین ورق وارداتی در این دسته محسوب میشود.

قیمت ورق رنگی هفت الماس

قیمت ورق رنگی هفت الماس، معمولا به نسبت سایر مقاطع فولادی از نوسان لحظه ای کمتری برخوردار است. در حالت کلی افزایش قیمت آهن و فراورده های آن بر قیمت این محصول، اثر می گذارد. عوامل داخلی همچون میزان تقاضا و تورم داخلی و نرخ ارز، بر قیمت ورق رنگی هفت الماس تاثیر گذار است.

صنایع هفت الماس، به لحاظ رتبه تولید، دومین تولید کننده مطرح و بزرگ ورق گالوانیزه در سطح کشور است. از معروفترین محصولات هفت الماس؛ ورق گالوانیزه رنگی میباشد که دارای کیفیتی بالاست و کاملا در بازار شناخته شده است.

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه اصفهان با توجه به نوع، ضخامت، وضعیت روز بازار، میزان عرضه و تقاضا و… مشخص می شود. ورق رنگی فولاد مبارکه با افزودن پوشش رنگ به ورق های گالوانیزه تولید می شود. این ورق ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. با افزودن پوشش رنگ به این ورق ها، مقاومت به خوردگی و فرم پذیری ورق های رنگی افزایش یافته و برای مصارفی هم چون تولید لوازم خانگی، سقف کاذب و بدنه انبارها مناسب می گردند.

مجتمع فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور، محصولات متنوعی را با کیفیت بالا برای مصرف صنایع مختلف کشور، تولید می نماید.علاوه بر این، بزرگ ‌ترین مجموعه ساخت فولاد و محصولات فولادی داخلی نیز محسوب میشود. از معروفترین محصولات مبارکه ورق رنگی گالوانیزه می باشد، که دارای کیفیتی بالاست و کاملا در بازار شناخته شده است.

چگونه بهترین تامین کننده ورق رنگی در بازار را بشناسیم؟

چگونه بهترین تامین کننده ورق رنگی در بازار را بشناسیم؟

در بازار آهن و فولاد، تامین کنندگان بسیاری حضور دارند که در این بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. در چنین شرایطی تصمیم‌گیری برای خرید، کمی سخت به نظر می‌رسد. اما کافیست ویژگی‌های یک تامین کننده معتبر و با تجربه را بشناسید. در این صورت با مطابقت این استانداردها با هر تامین‌کننده، می‌توانید بهترین شرکت برای خرید ورق رنگی در بازار را بشناسید و خرید ارزنده ای را تجربه نمایید.

فولاسل، ممتاز و متفاوت

چنانچه در صنایع و اصنافی فعالید که نیاز به ورق رنگی دارید، حتما به تامین کننده معتبر توجه میکنید. شرکت فولادسل به واسطه سال‌ها تجربه در حوزه فولاد و آهن و نیز عضویت در اتحادیه آهن و فولاد کشور، یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان ورق های فولادی از جمله ورق رنگی گالوانیزه در بازار است.

فولادسل که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است، معیارهای تامین کننده حرفه ای را دارد. از جمله این معیارهای عبارتند از:

فولادسل، با ایجاد واحد مهندسی فروش و جذب کارشناسان متخصص تلاش میکند تا پیش از اینکه فروشنده محصول باشد مشاور خریداران برای انتخابی مناسب و هزینه مقرون به صرفه باشد. ایجاد واحد کنترل کیفیت QC و ایجاد شرایط خرید اعتباری (LC) از گام های موثر در این زمینه است.

dndWYYKp8Oxt

فروش اعتباری (LC) و سایر روش های اعتباری و اقساطی

با توجه به کمبود نقدینگی و مشکلات مالی موجود بر سر راه تولیدکنندگان در سال‌های اخیر، فروش اعتباری یک راهکار کلیدی در راستای جبران کمبود نقدینگی محسوب می‌شود. ال سی در واقع یک سند تعهد پرداختی می‌باشد که از طرف بانک به ذینفع اعتبار داده می‌شود تا در ازای آن، کالاهای درخواستی را در مدت زمان مشخص به خریدار تحویل نماید.

فولادسل این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است. هر یک از مشتریان با مراجعه به کلیه بانک های سراسر کشور می توانند نسبت به گشایش LC داخلی به ذینفعی این شرکت، از مزایای فروش اعتباری در بازه های زمانی یک تا 6 ماه بهره مند گردند. همچنین سایر روش های اعتباری و خرید اقساطی، قابل توافق است.

مشاوره تخصصی رایگان

تامین‌کننده باید به منظور تشخیص صحیح نیازهای صاحبان صنایع، خدمات مشاوره‌ای در اختیار آنها قرار دهد. مشاوره کمک می‌کند محصول خریداری شده، بیشترین مطابقت را با نیاز شما داشته باشد.

کنترل کیفیت QC

وجود واحد کنترل کیفیت، می‌تواند خیال کارفرما را از دریافت محصول با کیفیت منطبق با نیازهای صنعت راحت کند.

نحوه بازرسی واحد کنترل کیفیت، نباید محدود به بازدید چشمی باشد. بلکه اندازه‌گیری با ابزار، کیفیت بسته‌بندی و ارسال، پوشش محصولات در هنگام بارگیری و در نهایت مستحکم سازی بار به منظور تحویل سالم به خریدار نیز در حیطه واحد کنترل و کیفیت است.

گواهی محصول

هریک از ورق‌های های رنگی دارای گواهینامه‌ای هستند که مشخصات فنی محصول به همراه کاربردهای آن را در بر می‌گیرد. گواهی محصول به عبارت دیگر نشان‌دهنده اصالت آن است، لذا توصیه می‌شود در هنگام خرید ورق رنگی حتما گواهی را دریافت نمایید.

ارائه نمونه محصول

نمونه محصول، مهر تاییدی بر کیفیت و اصالت محصولات تامین کننده است.

VBRwO4Aeu7pv

ورق رنگی چیست؟

ورق رنگی از جنس گالوانیزه می باشد، که با لایه ای از رنگ مخصوص، روی سطح ورق پوشانده شده میشود. این پوشش در طی یک پروسه ای به نام الکترواستاتیک انجام میشود. تنوع در رنگ، شکل و خواص مطلوب ورق‌های رنگی سبب کاربرد فراوان آن‌ها در صنایعی نظیر خودروسازی، لوازم خانگی و سقف شیروانی شده است.

ورق فولادی رنگی،  دارای رنگ‌های متنوع است که به آن رئال یا رال میگویند. این ورق‌ها علاوه بر برخورداری از خواص مقاوم به خوردگی ورق‌های گالوانیزه، از ظاهری جذاب نیز بهره می‌برند. ورق‌های رنگی در 15 رنگ استاندارد و در ضخامت‌های 0.16 تا 1 میلی‌متر تولید می‌شوند. همچنین، ضخامت رنگ در این نوع ورق‌ها بین 20 تا 25 میکرون متغیر است.

مزایای ورق رنگی

  • نصب سریع و آسان ورق رنگی

  • زیبایی و قیمت مناسب محصول

  • وزن سبک ورق و ایمنی بالا در مقابل زلزله

  • عدم تغییر رنگ ورق در برابر شرایط آب و هوایی

  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

  • یکپارچگی ورق و عمر مفید محصول

کاربرد ورق رنگی

  • صنعت خودروسازی

  • ساخت صنایع فلزی مانند تولید بدنه رایانه

  • تولید لوازم خانگی مانند لباس شویی

  • ساخت و ساز نمای داخلی و خارجی سوله ها و بدنه انبار

  • صنایع حمل و نقل و ساخت کانتینر

  • ساخت نمای دکوراتیو، سردخانه ها و ...

برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت فولادسل، مراجعه نمایید.

فولادسل، تجربه یک خرید امن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.