مشاوره عروسی لند برای خرید و سفارش لباس عروس مناسب

اگر به تازگی نامزد کرده اید، ممکن است فکر و خیال هایی در مورد انتخاب لباس عروس رویایی خود داشته باشید. احتمالا لباس عروس، گران ترین لباسی است که بسیای از خانم ها تهیه می کنند. بنابراین ممکن است سفارش لباس عروس برای شما کمی استرس زا باشد که کاملا طبیعی است. پیش از روز عروسی بایستی برای اجاره یا خرید لباس عروس خود تصمیم بگیرید.

در ادامه عروسی لند مهمترین نکاتی که لازم است برای سفارش یا کرایه لباس عروس تان بدانید را ذکر کرده است تا به شما کمک کند لباس مناسب خود را پیدا کنید. همچنین میتوانید سفارش دوخت لباس عروس رویایی خود را به ما بسپارید تا بابت کیفیت لباس عروس خود آسوده خاطر باشید.

نکات مهم انتخاب لباس عروس مناسب:

۱-  بودجه لباس عروس را در نظر بگیرید

حتما بودجه و محدوده قیمتی برای لباس عروس خود در نظر بگیرید. تعیین بودجه اولین گام برای یافتن لباس رویایی شماست. هنگامی که به مزون مراجعه میکنید، بودجه مورد نظر را به مشاوران بگویید تا طبق محدوده قیمت شما، لباس های مناسب را معرفی کنند.

از آنجایی که قیمت کرایه و خرید لباس عروس ها متفاوت است، تصمیم بگیرید که میخواهید لباس را بخرید یا قرض بگیرید.

۲- زمان کافی بگذارید

هیجان پیدا کردن بهترین لباس را هر عروسی تجربه میکند. پیش از رزرو لباس مورد نظر و نهایی کردن قرارداد، جستجوی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. حداقل ۲ تا ۳ ماه پیش از روز عروسی جستجو را آغاز کنید تا بدون عجله، تصمیم گیری درستی داشته باشید.

۳- تناسب و سایز لباس

ممکن است لباسی را پیدا کنید که همه چیز آن را دوست داشته باشید. از منجوق دوزی گرفته تا تور استفاده شده در آن. اما شاید از تناسب آن مطمئن نیستید. در چنین حالتی از مشاور خود بپرسید که آیا لباس عروسی مناسب با فرم بدن شما و سایز شما وجود دارد که آن را امتحان کنید.

احتمال دارد مشاور، لباسی را به شما پیشنهاد کند که باب میلتان نباشد؛‌ اما پوشیدن آن را دریغ نکنید و حتما امتحان کنید. ممکن است نظرتان تغییر کند و همان لباس عروسی باشد که برای شما ساخته شده است.

لباس عروس

۴- خودتان باشید

مهمترین بخش تصمیم گیری در مورد لباس این است که انتخاب صادقانه ای داشته باشید. به آنچه که انتخاب می کنید پایبند باشید و در شخصیت خود باقی بمانید. فقط بخاطر اینکه روز عروسی شماست، خودتان را تغییر ندهید. سفارش لباس عروس برای عروس خانم ها به سرعت اتفاق نمی افتد و زمان بر است. از بابت این موضوع ناامید نشوید و به تحقیقات خود ادامه دهید. 

خرید تاج و ریسه عروس را فراموش نکنید. انتخاب تاجی که با لباس و مدل موی شما هماهنگ باشد تا شما را به ملکه ای زیبا و دلنشین تبدیل کند، بسیار مهم است.

۵- در انتخاب همراهان خود دقت کنید

وقتی نوبت به دعوت همراهان می رسد، عاقلانه انتخاب کنید. افرادی را برگزینید که مفیدترین توصیه ها را به شما بدهند و راهنمایی درستی کنند. بهترین همراهان برای اکثر عروس خانم ها، مادر، خواهر یا بهترین دوست آنهاست. سعی کنید افراد زیادی را با خود نیاورید، زیرا شما می خواهید لباستان برای همه شگفت انگیز باقی بماند و روز عروسی جلوه آن را ببینند.

۶- حتما یک فرد حرفه ای اندازه گیری های شما را انجام دهد

داشتن فردی متخصص برای اندازه گیری های شما ضروری است. اکثر مزون ها فرد متخصصی برای اندازه گیری لباس عروس دارند تا به شما کمک کند. بهتر است هنگام اندازه گیری به مشاور خود اعتماد کنید، به خصوص زمانی که آنها از تناسب لباسی که انتخاب کرده اید، مطلع هستند.

 خیاطی لباس عروس

۷- محل برگزاری مراسم عروسی خود را در نظر بگیرید

هنگامی که تصمیم گرفتید مراسم عروسی خود را در چه مکانی برگزار کنید، زمان آن است که به دنبال یک لباس عروس عالی باشید؛ چرا که از نظر عکاسی، لباس عروس باید هماهنگ با محیط به نظر برسد. به عنوان مثال برای مراسم های سنتی، لباس عروس با دنباله ای بلند و با تزئینات زیاد مناسب است، در صورتی که برای فضای باغ، لباس های مدل کلوش (A-line) و مدل ماهی با توری های زیبا، توصیه می شود. البته همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر محل عکاسی و عروسی شما ساحلی است، لباس سبک و خنکی را انتخاب کنید. لباس عروس هایی که دامن ابریشمی دارند، در روز آفتابی خیره کننده به نظر می رسند. به طور کلی اگر قصد برگزاری یک عروسی تابستانی در فضای باز را دارید، وزن و تناسب لباس را در نظر بگیرید. مطمئنا نمی خواهید لباس عروس شما بیش از حد گرم شود و باعث ناراحتی تان شود.

۸- ارتفاع پاشنه کفش را قبل از لباس انتخاب کنید

قبل از پرو لباس عروسی تان، تصمیم بگیرید که پاشنه کفش شما چه سایزی باشد تا برای پوشیدن آن راحت باشید. برای پرو لباس خود حتما کفشی که برای عروسی انتخاب کرده اید را همراه داشته باشید. اگر هنوز کفشی تهیه نکرده اید، می توانید کفش شخصی را قرض بگیرید که همان اندازه پاشنه را داشته باشد. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی عروسی در ساحل هستید، احتمالا نمی توانید کفش پاشنه دار بپوشید.

توصیه ای که به شما می کنیم این است که تا جای ممکن کتونی بپوشید. شما قرار است از صبح روز عروسی در آرایشگاه و پس از آن درگیرعکاسی باشید. کفش پاشنه بلند پاهای شما را خسته می کند و برای رقصیدن در بزرگترین شب زندگی تان کمی چالش برانگیز خواهد بود.

۹- در لباس خود ژست بگیرید

جنبه عکاسی لباس عروس بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که از زوایای مختلف عکس خواهید گرفت. هنگام پوشیدن لباس عروس هایتان، حتما ژست های خاصی که می خواهید در عکاسی یا رقص خود داشته باشید را تمرین کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در حالی که دستان خود را دور گردن داماد حلقه کرده اید، ژست بگیرید یا برقصید، لباس را امتحان کنید تا مطمئن شوید که قسمت شانه های آن شما را محدود نمی کنند و به راحتی می توانید حرکات مورد نظر را اجرا کنید.

۱۰- نشستن، راه رفتن و رقصیدن را در لباس خود تمرین کنید

برخی از لباس‌ عروس ها وقتی در مقابل آینه ایستاده‌اید، می‌توانند تماشایی و خیره کننده به نظر برسند؛ اما به یاد داشته باشید که روز عروسی شما زمانی است که همه نگاه ها به شما خواهد بود و پیدا کردن لباسی که به شما امکان دهد به راحتی از ماشین خارج شوید، در جایگاه بنشینید و در حین رقصیدن بتوانید اجرای درستی داشته باشید، به عبارت بهتر لباس دست و پا گیری نباشد، بسیار مهم است.

۱۱- از قبل برای آرایش و مدل موی خود برنامه ریزی کنید

لباس عروس، آرایش و مدل موی شما باید مکمل یکدیگر باشند. قبل از شروع خرید لباس عروس، فکر کنید که چه مدل مویی دوست دارید و چه آرایشی برای شما جذاب به نظر می رسد که میخواهید در روز عروسی تان داشته باشید. وقتی برای پرو لباس به مزون لباس عروس می روید، آرایش خود و مدل موهایتان را مشابه روز عروسی خود انجام دهید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود که به طور کامل خود را تجسم کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

۱۲- توجه به جزئیات مهم است

به دنبال لباسی با جزئیات دلخواهتان باشید. لباس هایی با تزئینات زیاد در پشت لباس، گلدوزی های منحصر بفرد، پاپیون و... می تواند عکس های خارق العاده ای خلق کند و عکس های عروسی دوست داشتنی و جالبتری خواهید داشت.

لباس عروس

۱۳- قسمت جلوی لباس مهم است

اگر نمی توانید بین دو لباس عروس تصمیم بگیرید، به یاد داشته باشید که تمام خاطرات روز عروسی شما در نهایت محو می شود و تنها چیزی که برای شما باقی می ماند، عکس های عروسی شما خواهد بود. در واقع اکثر عکس هایی که قاب می کنید یا به دیوار آویزان می کنید، از جلو گرفته می شوند. هنگام انتخاب نهایی لباس خود جنبه عکاسی آن را در نظر بگیرید.

۱۴- اعتماد به نفس همه چیز است

همه عروس خانم ها در نوع خود زیبا هستند. نیازی نیست سعی کنید شبیه شخص دیگری به نظر برسید یا ناراحت باشید که ظاهر مجذوب کننده ای ندارید. شریک زندگی شما، خودتان را دوست دارد و به همین خاطر با شما ازدواج کرده است. وقتی لباس عروس را انتخاب می کنید، به دنبال چیزی باشید که به شما احساس راحتی، اعتماد به نفس و زیبایی می دهد.

خرید گل عروسی

گل روز عروسی جزو آیتم های مهم عروسی میباشد. مزیت عروسی لند این است که انواع خدمات گل آرایی با کیفیتی از جمله دسته گل عروس، تزئین ماشین عروس و تاج گل عروس را ارائه می دهد. گل ماشین عروس باید تازه و مقاوم باشد تا آسیب نبیند و ظاهر زیبای آن حس خوشایندی به شما ببخشد. گل های عروسی لند تازه و باکیفیت بوده و امکان آماده سازی ماشین عروس شما در محل مورد نظرتان وجود دارد.

در خصوص انتخاب لباس عروس و گل عروسی، عروسی لند به شما مشاوره تخصصی می دهد. کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۴۷۱۰ تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.