راهنمای انتخاب کم هزینه ترین و به صرفه ترین پکیج دیواری موجود در بازار

اغلب افراد تمایل دارند تا پکیج های دیواری با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنند. برند های بوتان، ایران رادیاتور و شوفاژکار محصولاتی را تولید نموده اند که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت خوبی داشته و افراد با بودجه کم می توانند آن ها را خریداری کنند. برای آگاهی از انواع پکیج دیواری های اقتصادی موجود در بازار ایران، تا انتها با ما همراه بمانید.

بررسی پکیج دیواری های ارزان موجود در بازار

پکیج دیواری بوتان مدل بیتا

برند بوتان یکی از ارزان ترین پکیج های دیواری را با نام بیتا به بازار ارائه کرده است که این محصول علاوه بر قیمت منحصر به فردش، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. قطعاتی که در این محصول استفاده شده است از بهترین برند ها تهیه شده است و در اثر استفاده طولانی مدت مورد آسیب قرار نخواهد گرفت. پکیج بیتا در دو ظرفیت 22 و 24 در سطح بازار وجود دارد که افراد می توانند با توجه به میزان بودجه و استفاده شان به خریداری یک پکیج دیواری با ظرفیت مناسب بپردازند. پکیج بوتان مدل بیتا اغلب برای گرم کردن آب مصرفی و همچنین گرمایش ساختمان ها مورد استفاده افراد قرار می گیرد و کاربرد دیگری نخواهد داشت. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند پکیج دیواری مدل بیتا را در چه ظرفیتی خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم پکیج های بیتا در ظرفیت 22 برای منازلی مناسب است که متراژ آن ها حداکثر 100 متر می باشد و پکیج های بیتا با ظرفیت 24 برای متراژ های بالاتر مناسب خواهند بود. دقت داشته باشید هر مقدار ظرفیت یک پکیج دیواری افزایش یابد، قیمت نهایی آن بالاتر خواهد رفت.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل ECO22FF-PL

ایران رادیاتور یکی از برند های معتبر و محبوب در زمینه تولید پکیج دیواری و زمینی محسوب می شود که همواره کالاهایی با کیفیت بالا را به مشتری های خود ارائه می دهد. یکی از محصولات این شرکت که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل ECO22FF-PL نام دارد. لذا لازم به ذکر است ظرفیت این محصول 22000 بوده و می تواند برای منازلی با متراژ کمتر از 100 متر بسیار مناسب باشد. از پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل ECO22FF-PL می توان در منازل و مکان های اداری برای گرمایش آب مصرفی و گرمایش محیط پیرامون استفاده کرد. دقت داشته باشید این مدل از پکیج دیواری های ایران رادیاتور فن دار بوده که این موضوع یک مزیت برای آن به شمار می رود. شما می توانید با پرداخت کم ترین هزینه، به خرید این محصول بپردازید و از کاربرد و ویژگی های متعدد آن بهره مند گردید. در صورتی که پس از استفاده طولانی مدت از این محصول با خراب شدن آن مواجه شدید، می توانید به معتبر ترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید و یا با آن ها تماس حاصل فرمایید.

 

پکیج دیواری لورچ مدل هیرو ۲۴۰۰۰

یکی دیگر از پکیج های دیواری که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد، پکیج دیواری لورچ مدل هیرو ۲۴۰۰۰ است. این پکیج معمولا برای منازلی با متراژ کمتر از ۱۲۰ متر مورد استفاده قرار می گیرد و برای متراژ های بالاتر کاربرد خاصی نخواهد داشت. راه اندازی، تعمیر و سرویس پکیج دیواری لورچ مدل هیرو بسیار آسان بوده و در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد که مشتری های محترم می بایست به این موضوع به هنگام خرید توجه داشته باشند. یکی از موضوعاتی که سبب می گردد افراد به خریداری پکیج دیواری لورچ مدل هیرو بپردازند، دارا بودن فن در آن است. فنی که در این محصول وجود دارد می تواند دود های ناشی از احتراق را به سمت لوله های دودکش هدایت کرده و از کارافتادن پکیج دیواری تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند. همانطور که می دانید، در فصل سرما اب درون لوله ها به شدت یخ می زند و استفاده از آن را برای افراد غیرممکن می سازد. لذا باید بگوییم پکیج دیواری لورچ مدل هیرو ۲۴۰۰۰ دارای سیستم ضد یخ بوده و از یخ زدن اب در لوله ها در فصول سرد سال به شدت جلوگیری می کند. افرادی که در مناطق سردسیر کشور به سکونت می پردازند، می توانند به انتخاب این مدل از پکیج دیواری بپردازند و در ازای آن هزینه بسیار کمی را به فروشنده پرداخت کنند.

پکیج دیواری بوتان مدل پارما ۲۴۰۰۰ و ۲۲۰۰۰

یکی دیگر از ارزان ترین پکیج های دیواری در ایران، پکیج دیواری بوتان مدل پارما ۲۴۰۰۰ و ۲۲۰۰۰ نام دارد. اگر متراژ واحدتان بیش از ۱۵۰ متر است، به شما پیشنهاد می دهیم تا پکیج دیواری بوتان مدل پارما ۲۴۰۰۰ را خریداری کنید تا بتوانید همواره آب گرم مصرفی مناسبی را داشته باشید. دقت داشته باشید این پکیج علاوه بر فروش بالا در بازار ایران، در بین الملل فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. طراحی این محصول بسیار ساده و در عین حال زیبا است و افرادی که دکوراسیون منزل برایشان حائز اهمیت است، می توانند خرید پکیج دیواری بوتان مدل پارما را مد نظر خود قرار دهند. این پکیج دیواری دارای ۲۴ ماه خدمات پس از فروش بوده و می توانید در صورت خراب شدن از خدمات پس از فروش پکیج استفاده کنید.

در صورت خراب شدن پکیج دیواری ها به چه مراکزی مراجعه کنیم؟

همانطور که می دانید نمایندگی های مختلفی برای تعمیر برد پکیج و دیگر قطعات آن وجود دارد که از مهم ترین و معتبر ترین آن ها می توان به مجموعه های سامیار سرویس، مرکز فروش و دیجی امداد اشاره نمود. این مراکز می توانند در کم ترین زمان ممکن به تعمیرات پکیج بپردازند و استفاده مجدد از آن را ممکن سازند. شما می توانید خرید لوازم پکیج دیواری را از مرکز فروش قطعات پکیج دیواری انجام دهید و به تعویض قطعه های خراب شده در پکیج دیواری خود بپردازید.

ابگرمکن

سخن پایانی

همانطور که تا به الان متوجه شده اید، پکیج دیواری های متنوعی در بازار وجود دارد که بسیاری از آن ها در قیمت های مناسب به فروش می رسند. اگر بودجه کمی دارید و می خواهید یک پکیج دیواری مناسب را تهیه کنید و سال های متوالی از آن استفاده کنید، می توانید به خرید یکی از محصولات ذکر شده در مقاله بپردازید. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را در خصوص تعمیر پکیج و انواع پکیج های دیواری ارزان برطرف کرده باشید و در صورت لزوم برای تعمیر پکیج های خود به معتبر ترین نمایندگی پکیج بوتان در یکی از مجموعه های ذکر شده مراجعه فرمایید. 

www.markazforoosh.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.