تیک تاک تبلیغات سال نو آغاز شد

 یکی از این روش‌های تبلیغات که مورد توجه اغلب سازمان‌هاست خرید هدایای تبلیغاتی خاص است که برای مخاطبان و همچنین کارمندان و همکاران هر برند تهیه و خریداری می‌شود. نمی‌توان منکر اهمیت پروسه انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی نوروز برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ شد چراکه ارائه‌ی تصویر مناسب از برند این مجموعه‌ها اهمیت زیادی دارد.

خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی کاری بسیار زمان‌بر و دقیق است که گاها ماه‌ها قبل از عید نوروز روند انتخاب، طراحی و تولید این هدایا شروع می‌شود تا هدایای تبلیغاتی در زمان مناسب به دست مخاطبان مورد نظر برسند. این هدایای تبلیغاتی باید متناسب با حال و هوای سال نو باشند و حس خوشایند یک شروع تازه را تداعی کنند و همچنین با هویت سازمانی شرکت هماهنگ باشند و برای مخاطب نیز کاربردی باشند. در ادامه برخی از این هدایای پرطرفدار تبلیغاتی را که باید برای طراحی و سفارش آن‌ها زودتر اقدام کنید را برای شما بیان می‌کنیم.

تبلیغات سال ۱۴۰۲ را با خرید سررسید آغاز کنید

تبلیغات سال 1402 را با خرید سررسید آغاز کنید

سررسید یا سالنامه دفترچه‌هایی برای یادداشت هستند که در تولید آن بر حسب نیاز و بودجه از اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی استفاده می‌شود. گفتنی است که در صفحات سررسیدها از روزشمارهای روزانه به همراه مناسبات آن روز استفاده شده و شما می‌توانید برنامه های خود را بر حسب تاریخ و کاملا منظم در آن یادداشت کنید.

سررسید تبلیغاتی نیز دقیقا همان کارایی سررسید معمولی را دارد، با این تفاوت که اطلاعات و مطالب تبلیغاتی شرکت سفارش دهنده را نیز بر روی جلد آن و یا در لت‌های تبلیغاتی درج می کنند. با ارائه این سررسیدها به عنوان هدایای تبلیغاتی در سال نو می‌توانید فرصت دیده شدن به مدت یک سال را بدست آورید. بهتر است برای طراحی‌لت‌های تبلیغاتی سررسید ۱۴۰۲ زودتر اقدام کنید تا طراح مدت زمان کافی برای طراحی مدل مورد نظر شما داشته باشد و سررسید تبلیغاتی شما در زمان مناسب به دست مخاطبان برسد.

زمان مناسب سفارش تقویم رومیزی 1402

زمان مناسب سفارش تقویم رومیزی 1402

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که به طور معمول در پایان سال در کنار سررسید و یا به صورت مستقل توسط شرکت‌ها تهیه و در میان مشتریان و همکاران توزیع می‌شود، تقویم رومیزی است. تقویم رومیزی یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی در آغاز سال نو می‌باشد چراکه که در اغلب ادارات و شرکت‌ها روی تمام میزها یک تقویم رومیزی قرارا دارد تا افراد از زمان و مناسبات مطلع باشند. استفاده از تقویم رومیزی در منازل نیز بسیار معمول است.

یکی از محاسن تقویم رومیزی برای شخص استفاده کننده این است که بدون نیاز به ورق زدن می تواند در یک نگاه کل روزهای ماه را ببیند و به برنامه ریزی امور بپردازد. مزیت تقویم رومیزی برای شرکت هدیه دهنده آن است که با حک لوگو و تبلیغات بر روی پایه و یا صفحات تقویم می تواند حضوری مستمر و موثر در توجه شخص استفاده کننده از تقویم رومیزی و مراجعین وی داشته باشد.

بهتر است برای سفارش و خرید تقویم رومیزی تبلیغاتی ۱۴۰۲ زودتر اقدام کنید و آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. چرا که شرکت‌های تبلیغاتی باید زمان مناسبی برای طراحی و چاپ طرح پیشنهادی شما برای تقویم رومیزی داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی ترکیبی نوروزی

ارائه یک پکیج هدیه تبلیغاتی که اجزای مختلفی داشته باشد تقریبا می‌تواند مورد پسند تمامی افراد دریافت کننده قرار گیرد؛ چون به احتمال زیاد مخاطب حداقل با یکی از هدایای تبلیغاتی درون پکیج ارتباط برقرار خواهد کرد. اما همانطور که می‌دانید باید حتما به این موضوع توجه کنید که سلیقه مخاطبتان چیست و هدایای تبلیغاتی ای را انتخاب کنید که کاربردی باشند. شما می‌توانید در این پکیج‌ها از ماگ‌های هیتردار، خودکارهای تبلیغاتی، خوراکی‌های متنوع، گل و گیاهان ماندگار، ست‌های رومیزی و یا حتی سررسید و یا تقویم استفاده کرد.

چاپ ساعت تبلیغاتی هدیه ای ماندگار از امروز تا هر روز

 چاپ ساعت تبلیغاتی هدیه ای ماندگار از امروز تا هر روز

ساعت یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی است که به نوبه‌ی خود نقش موثر و به سزایی در تبلیغات نوروزی شما دارند. ساعت تبلیغاتی علاوه بر تاثیرگذاری مطلوب و مناسب، هزینه‌ی به صرفه‌ای در تبلیغات دارد و در سطح وسیعی در مدت زمان طولانی مشاهده می‌شوید. با خرید ساعت تبلیغاتی می‌توانید با یک بار هزینه کردن، در مدت زمان طولانی نام برند و یا خدمات  خودتان را در معرض دید مشتریان قرار دهید. این هدیه تبلیغاتی اگر دارای کیفیت اجزای بالا و طراحی و چاپ منحصر به فردی باشد، می‌تواند یکی از ماندگارترین و با دوام‌ترین هدیه تبلیغاتی برای برند شما باشد.

همانطور که گفته شد ساعت تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربرد محسوب می‌شود که بسیاری از سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند و به مخاطبان خود هدیه می دهند. پس از انتخاب نوع ساعت، نام برند یا همان نشان شرکت را بر روی صفحه‌ی ساعت تبلیغاتی طراحی و چاپ می‌کنید. برای خاص‌تر بودن این هدیه می‌توانید به صورت بسیار مختصر راه ارتباطی و یا شعار تبلیغاتی خود را نیز در صورت دلخواه درج کنید. این هدیه‌ی تبلیغاتی متنوع کاربرد متفاوتی برای هر فرد در هر محیط و شرایطی دارد.

صبح آگهی و تبلیغات سال نو

حالا که از اهمیت هدایای سال نو برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف صحبت کردیم، می‌دانیم که به هیچ عنوان این فرصت طلایی را برای تبلیغ برند خود نباید از دست داد. هدایای نوروزی می‌توانند یک ترفند حرفه‌ای و به موقع از طرف مدیران هر شرکت و سازمان به مخاطبان و کارمندان خود باشند. به دلیل حجم بالای هدایای ارسالی توسط دیگر شرکت‌ها در عید، باید هدیه‌ای خاص و باکیفیت انتخاب کنید.

همچنین باید طراحی تبلیغات آن را زودتر به شرکت‌های معتبر بسپارید. شما می‌‌توانید از این مناسبت برای ارسال هدیه تبلیغاتی خود و ماندگار شدن در ذهن مخاطبان استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز هستید، صبح آگهی در خدمت شما است. با ما بهترین‌ها را برای تبلیغ برند و کسب و کار خود خود انتخاب کنید. برای دیدن انواع هدایای موجود به صفحه هدایای تبلیغاتی صبح آگهی مراجعه کنیذ و با مشاورین در تماس باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.