" آدیسان " شوفاژی ایرانی با تکنولوژی روز دنیا

با پیشرفت فناوری­های نوین شوفاژها نیز همگام با تکنولوژی به روز شده و بسیاری از برندهای موجود در بازار لوازم خانگی تلاش کرده اند تا بهترین مدل های وسایل گرمایشی خود را به نمایش گذاشته که " آدیسان " یکی از آنهاست.

به اعتقاد مهدی مظفری مدیرعامل این مجموعه ، سرمایه اصلی یک واحد تولیدی مشتریان آن واحد هستند که با درک اهمیت و جایگاه این سرمایه و با تکیه بر شعار "رضایت مشتری رمزی ماندگار" میکوشیم تا با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی تولید روز دنیا رضایت شما هموطنان  و مشتریان عزیز را جلب کنیم.

مظفری در ادامه با اشاره به اینکه از سنین بسیار کم وارد عرصه صنعت شده افزود: شروع فعالیت از زمانیست که بعد از انقلاب تهیه نفت برای مردم مشکل بود و پدرم به فکر تولید محصولی افتاد که با برق گرمایش تولید کند ، به همین خاطر به سمت بخاری­های برقی آمد.

وی محصولات تولیدی " آدیسان " را شوفاژ رادیاتورهای برقی روغنی در سایزها و وات­های مختلف عنوان کرد و  در مورد ایده تولید شوفاژ برقی روغنی گفت: موقعی که بخاری­های میله­ای – المنتی را تولید می­کردیم دنبال این بودیم که محصولی داشته باشیم که بازده­ای بالاتری را داشته باشد تا بتواند محیط بزرگتری را کاملا گرم کند، به همین خاطر سفری به آلمان داشتیم و یک نمونه از این محصول در آلمان تهیه کردیم و در ایران مهندسی معکوس بخاری میله­ای – المنتی را انجام دادیم و سپس به مرحله تولید رساندیم.

مدیرعامل آدیسان با اشاره به مزیت های شوفاژ برقی روغنی افزود: شوفاژ های قدیمی به تاسیسات آب گرم منزل وصل می­شوند، اما این شوفاژهای نسل جدید آدیسان با برق منزل کار می­کنند و از طرفی به خاطر چرخی که در این شوفاژها تعبیه شده اند پرتابل و قابل حمل هستند و مصرف کننده هر جا که علاقه داشته باشد می­ تواند دستگاه را به برق متصل کرده و استفاده کند. از طرفی بازدهی شوفاژهای برقی – روغنی بسیار  بالاتر از شوفاژهای نسل قدیم و رادیاتورهای آبی است.

ماشین¬آلات صنعتی

مظفری ادامه داد: اکثر دستگاه­های داخل کارخانه ساخت خود مجموعه آدیسان است. این موضوع تا حدودی بر می­گردد به رشته تحصیلی خودم و علاقه ای که پدرم به ساخت ماشین­آلات صنعتی داشتند. به همین خاطر به مرور زمان اکثر ماشین­آلات صنعتی کارخانه را خودمان تولید کردیم.

وی در ارتباط با رقبای اصلی مجموعه آدیسان در کشور گفت: در ایران به غیر از مجموعه آدیسان، مجموعه­ای وجود ندارد که شوفاژ برقی روغنی تولید کند، بنابراین خوشبختانه یا متاسفانه رقیب ایرانی نداریم. اما در چین و ایتالیا این محصول به همین صورت که ما تولید می­کنیم در حال تولید است.

مظفری با اشاره به برنامه­ های خود برای توسعه کسب و کار در خارج از کشور گفت: قصد داریم همین خط تولید را در کشور ترکیه نیز راه اندازی کنیم. مدیرعامل شرکت آدیسان در پایان در مورد چالش­های اصلی به عنوان یک تولید کننده ایرانی خاطرنشان کرد: چالش که همیشه وجود دارد. از نیروی انسانی گرفته تا خرید مواد اولیه و سر و کله زدن با مالیات و غیره.  همه این چالش­ها جدی هستند.

تنها حس خوبی که وجود دارد این است که در این مجموعه در کنار هم کار می کنیم و یک سفره­ای پهن است و همه از کنار آن یک نانی می­بریم و استفاده می­کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.