اقامت در میان جنگل و دریا با رزرو هتل آزادی خزر

مثلا برای اجاره ویلا در مازندران و گیلان به این توجه می کنیم که ویلای موردنظر به دریا و جنگل نزدیک باشد تا بتوانیم خیلی سریع به کنار دریا برویم یا در دل جنگل های سبز قدم بزنیم. هتل آزادی خزر، یک هتل پنج ستاره در شهر چالوس مازندران است و یکی از هتلهای ممتاز در شمال ایران محسوب می شود.

با رزرو هتل آزادی خزر، شما تنها چند دقیقه با ساحل دریا و جنگل های سرسبز فاصله دارید و می توانید هر زمان که دلتان خواست به کنار ساحل بروید یا زیر درختهای بلند و سبز جنگل ها بنشینید و استراحت کنید. اگر به فکر اجاره آنلاین ویلا در شمال هستید، ما به شما رزرو هتل آزادی خزر را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این هتل پنج ستاره، علاوه بر داشتن انواع امکانات و خدمات رفاهی، موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد و میزبان بسیار خوبی برای مسافران است.

هتل آزادی خزر، یک هتل بی رقیب در شمال ایران

هتل آزادی خزر، در سال ۱۳۵۴ در شهر چالوس ساخته شده و در سال ۱۳۹۳ نیز بازسازی شده است. این هتل دقیقا روبروی تله کابین نمک آبرود قرار دارد و فاصله هتل تا شهربازی نمک آبرود بسیار کوتاه است.

هتل آزادی خزر، در میان دریا و جنگل و کوه قرار دارد و شما می توانید مناظر زیبایی از طبیعت بی نظیر شمال را از این هتل مشاهده کنید. به جرات می توان گفت که موقعیت مکانی هتل آزادی خزر از تمام هتلهای شمال ایران بهتر است و به همین دلیل است که این هتل از جمله هتل های بی رقیب در ایران محسوب می شود.

هتل آزادی خزر، یک ساختمان پنج طبقه است که دو بال غربی و شرقی دارد. بعضی از اتاق های هتل رو به دریا هستند و بعضی از اتاق های هتل رو به جنگل ساخته شده اند و شما می توانید چشم انداز دلخواهتان را قبل از رزرو هتل آزادی خزر انتخاب کنید. با رزرو اتاق های رو به دریا، صبح ها با صدای مرغان دریایی و امواج دریا از خواب بیدار می شوید. با رزرو اتاق های رو به جنگل، می توانید پنجره اتاقتان را باز کنید تا هوای مطبوع و خنک جنگل به داخل اتاقتان بیاید و روحتان را تازه کند.

بسیاری از افراد که به فکر اجاره آنلاین ویلا یا سوئیت در شمال هستند، هتل آزادی خزر را برای روزهای اقامتشان انتخاب می کنند؛ زیرا منظره و چشم انداز هیچ ویلا و هتلی شبیه به زیبایی چشم انداز هتل آزادی خزر نیست. مناظر اطراف هتل آزادی خزر به قدری زیبا و دیدنی است که در روزهای پایانی سفرتان، دلتان نمی خواهد که اتاقتان را تحویل دهید و از آن طبیعت فوق العاده فاصله بگیرید.

حالا که از زیبایی و موقعیت عالی هتل آزادی خزر صحبت کردیم، خوب است این هتل را از نظر امکانات و خدمات رفاهی هم بررسی کنیم؛ زیرا آنچه که باعث آسایش و راحتی مهمانان هتل می شود، کیفیت بالای خدمات رسانی و وجود امکانات کامل در هتل است. بیایید ببینیم آیا رزرو هتل آزادی خزر می تواند امکانات کافی را در اختیار مسافران قرار دهد؟

امکانات هتل آزادی خزر

هتل آزادی خزر، هتلی با امکانات کامل و متنوع

از نظر امکانات و خدمات رفاهی، می توان گفت که هتل آزادی خزر هیچ کمبودی برای مسافران نمی گذارد و از هر نظر عالی است.

از جمله امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت های هتل آزادی خزر می توان به وجود سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، وسایل بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، دستگاه چای ساز، یخچال، صندوق امانات، کلید الکترونیکی اتاق، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

در روز ورودتان به اتاق، خواهید دید که مینی بار جذاب شامل انواع نوشیدنی ها و تنقلات برای شما قرار داده شده است که می توانید این خوراکی ها را میل کنید. در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل آزادی خزر، یک بالکن بزرگ وجود دارد که می توانید به این قسمت بروید و جنگل و دریا را تماشا کنید و لذت ببرید.

تمام واحدهای اقامتی هتل آزادی خزر با مبلمان شیک و مدرن دکوراسیون شده است. یکی از مواردی که با رزرو هتل آزادی خزر مشاهده می کنید، نظافت کامل اتاق ها و سوئیت های هتل است؛ زیرا خدمات نظافت و روم سرویس در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می شود.

وجود دستگاه خودپرداز در هتل، مرکز خرید، خدمات پزشکی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، رستوران با بوفه صبحانه رایگان، کافی شاپ، خدمات خشکشویی و تاکسی سرویس از دیگر امکانات هتل آزادی خزر است.

تنوع واحدهای اقامتی در هتل آزادی خزر

اگر قبل از استفاده از رزرواسیون هتل در شمال ایران می خواهید از تنوع اتاق ها و سوئیت های آن هتل مطلع شوید، باید بگوییم که در هتل آزادی خزر، 164 اتاق و سوئیت وجود دارد که قابل رزرو هستند. در این هتل، انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت لاکچری، سوئیت جونیور و سوئیت رویال وجود دارد و شما می توانید همزمان با رزرو هتل آزادی خزر، اتاق دلخواهتان را نیز انتخاب کنید.

نکته جالب درباره هتل آزادی خزر چالوس این است که بعضی از اتاق های این هتل شرایط VIP دارند و از امکانات بیشتری برخوردار هستند و شما می توانید برای اقامت راحت تر در هتل، این اتاق های مخصوص و VIP را برای خود انتخاب کنید.

رستوران هتل آزادی

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آزادی خزر چالوس

دلیل اینکه همه ما به دنبال اجاره آنلاین ویلا در شمال یا رزرو هتل درجه یک در شمال هستیم این است که بتوانیم بیشتر تفریح کنیم و اوقات خوشی در سفر داشته باشیم. به همین خاطر است که وجود امکانات تفریحی برای ما اهمیت زیادی دارد. تقریبا تمام افراد از ورزش کردن و بازی کردن با دوستان و عزیزانشان لذت می برند.

با رزرو هتل آزادی خزر، شما می توانید حسابی تفریح کنید و روزهای سفرتان را با هیجان و خوشحالی سپری کنید. مثلا می توانید در اوقات فراغت خود به سالن بیلیارد هتل بروید و با دوستان خود دسته جمعی بازی کنید. هر زمان هم خواستید می توانید به انجام بازی های کامپیوتری مشغول شوید، مسابقه پینگ پونگ بدهید یا فوتبال دستی بازی کنید.

برای ترشح آدرنالین بیشتر در طول سفرتان، می توانید تفریحات پرجنب و جوش را انتخاب کنید؛ مثلا به پیست دوچرخه سواری هتل بروید یا سوار موتورهای چهارچرخ در ساحل دریا شوید.

راستی باید بگوییم که در ساحل دریا، پلاژ اختصاصی شنا برای آقایان و بانوان وجود دارد که به خوبی جداسازی شده اند و مسافران عزیز می توانند برای شنا کردن و آب تنی به این پلاژها بروند. وجود جت اسکی و قایق اختصاصی برای مسافران هتل آزادی خزر، از دیگر امکانات تفریحی هتل است که می توانید از آنها استفاده کنید.

به دلیل نزدیکی هتل به دریا، هتل آزادی خزر استخر ندارد؛ اما با رفتن به مجموعه آبی هتل می توانید از جکوزی و سونا استفاده کنید. اگر کودکان را همراه با خود به سفر شمال آورده اید، می توانید برای سرگرمی و تفریح بچه ها، به پارک بازی کودکان هتل بروید تا کودکان هم بازی کنند و پرانرژی شوند.

سفر بازی

بهترین تصمیم برای لذت بردن در سفر به شمال

گاهی اوقات رزرو یک هتل درجه یک و مجهز، بهترین تصمیمی است که می توان برای تجربه آرامش در سفر گرفت و به همین خاطر باید به دنبال بهترین ویلاها و هتل ها برای اقامت در سفر بود. به دلیل وجود امکانات رفاهی و تفریحی کامل در هتل آزادی خزر، می توان گفت که این هتل از بهترین گزینه ها برای اقامت در شمال ایران است. پس برای انتخاب و اجاره آنلاین ویلا در شمال، پیشنهاد می کنیم که برای رزرو هتل آزادی خزر اقدام کنید تا روزهای سفرتان را با نهایت آرامش و راحتی سپری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.