مراکز فروش جوجه یک روزه مرغ رنگی در بازار لاهیجان

همچنین بخاطر استفاده بهترین نوع مواد غذایی در زمان پرورش می توانید یک طیور مناسب و وزن مناسب را تهیه بفرمایید جوجه یک روزه با دو صورت تهیه خواهند شد که شما می توانید از دستگاه جوجه کشی یا مادر گوشتی تهیه کنید.

این نمونه از جوجه ها امروزه زیاد مورد توجه عموم قرار گرفته است که شما می توانید نسبت به نیاز خود این طیور را تهیه و استفاده کنید بعضی از افراد خواهند بود که به دنبال پرورش و فروش مرغ خواهند بود از این رو می توانند با تهیه جوجه یک روزه از این شغل استفاده کنند.

شغلهای متنوعی امروزه وجود دارد که پرورش طیور بسیار زیاد شده است تا اینکه افراد با خرید این طیور پر فایده به دنبال یک شغل پر درآمد خواهند بود باید در یک سوله بسیار بزرگ از جوجه یک روزه رنگی مراقبت کرد تا بزرگ شوند و مورد استفاده قرار بگیرند.

همچنین شما می توانید این طیور را از مادر گوشتی یا اینکه توسط دستگاه جوجه کشی تهیه کنید تا بتوانید از آن استفاده بهینه صورت دهید در ضمن باید یادآوری شود که جوجه یک روزه در هر جنسیتی می تواند در آینده از آن استفاده های مختلف در مواد غذایی شود.

نر یا ماده فرق نخواهد کرد ولی با مرور زمان مشخص خواهد شد آن خروس است یا مرغ که نسبت به کاربرد از هم جدا خواهند شد.

جوجه یک روزه مرغ

در این حالت باید رطوبت نسبی سالن را بالا ببریم تا بتوانیم جلوی از دست رفتن رطوبت بدن آن را بگیریم، در حین پرورش جوجه اگر پرنده از طریق بینی نفس بکشد و احساس راحتی کند، تغییرات رطوبت نسبی تاثیر بسیار کمی در میزان اتلاف رطوبتی جوجه دارد. وجود عواملی مانند: رفت و آمد هوا، انتقال دما از کف و دیواره سالن باعث تغییر دمای بدن جوجه ها می شود که منجر به سستی آنها می گردد.

جوجه یک روزه مرغ

به دلیل اینکه جوجه مرغها در روزهای ابتدایی بسیار ضعیف می باشند در نتیجه کمبود ویتامینهای مختلف می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شود و در نهایت موجب تلف شدن جوجه یک روزه مرغ شود بنابراین باید از غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند برای تغذیه آنها استفاده کرد.

هنگامی که دمای بدن جوجه به 41 درجه برسد پرنده شروع به له له زدن کرده که این عکس العمل باعث می شود تا میزان اتلاف رطوبت از بدن آن افزایش پیدا کند و در وضعیتهای حاد ممکن است که بین 5 تا 20 گرم از رطوبت بدن جوجه از دست برود.

جوجه یک روزه لاهیجان

در مسیر جابجایی جوجه یک روزه تا مقصد ممکن است بسیاری از جوجه ها به دلیل نبودن اکسیژن کافی در ماشین حمل تلف شوند که نیاز است قبل از گذاشتن جوجه ها به داخل فضای ماشین حتما از دما و اکسیژن مورد نیاز برای حمل و نقل این جوجه ها مطمئن شوید.

پس از بیرون آمدن جوجه ها از تخم نباید سریع آنها را از دستگاه خارج کنید چرا که هنوز بدن آنها خیس است بهترین زمان برای بیرون آوردن جوجه وقتی است که حداقل 80% درصد آن خشک شده باشد جوجه یک روزه شیراز بصورت عمده توسط تولید کنندگان به مراکز پرورش مرغ گوشتی ارسال می شود.

جوجه یک روزه به زبان ساده می توان چنین بیان کرد که حاصل جفت گیری و جوجه کشی موفق است که به سبب نرخ مناسبی که دارد توجه متقاضیان این کسب و کار را به خود جلب می کند آن دسته از افرادی که علاقمند به پرورش جوجه هستند.

جوجه یک روزه لاهیجان

ولیکن شرایط مراحل پرورش جوجه کشی را ندارند ترجیح می دهند که جوجه یک روزه لاهیجان در بازار را برای کسب و کار خود خریداری نمایند از سویی پرورش دهندگان این صنف که یک فضا با میزان گنجایش پایدار دارند پس از یک مدت زمان به سبب جفت گیریهای متداول خروسهای مولد با میزان زیادی تخم مرغ حاوی نطفه رو به رو می شوند و کیفیت تولید خوراک طیور نیز باید بالا باشد.

میزان دمایی که برای طول مدت زمان پرورش دستگاه نیاز است در حدود 7/37 درجه سانتی گراد می باشد و مقدار رطوبت مورد نیاز دستگاه باید حدود پنجاه درصد باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.