راهنمای انتخاب بهترین مبلمان اداری

چرا که نمی دانند چه نوع مبلمانی برای شرکت آنان مناسب است. همچنین با مشخصات یک مبلمان اداری استاندارد و با کیفیت آشنا نیستند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا یک راهنمای جامع برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مبلمان های اداری، در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم در انتخاب مبلمان های اداری

کارکنان یک محیط اداری، زمان زیادی از فعالیت خود را پشت میز و بر روی صندلی اداری می گذارنند. از طرفی مبلمان اداری هویت و اصالت شرکت شما را در معرض نمایش مشتریان قرار می دهد. همین مسئله اهمیت خرید بهترین مبلمان اداری را یادآوری می کند. برای اینکه در انتخاب و خرید مبلمان اداری وفق عمل کنید، لازم است چند نکته مهم را رعایت کنید.

بودجه خود را برای خرید مبلمان اداری تعیین کنید

اولین قدم در خرید مبلمان اداری با کیفیت، تعیین بودجه است. با تعیین بودجه می توانید خیلی سریع به گزینه مدنظر خود برسید. با اینکار انتخاب های غیر مرتبط را کنار گذاشته و به شکل محدودتری دست به انتخاب می زنید. پیشنهاد می کنیم در خرید مبلمان اداری خساست به خرج نداده و بودجه مناسبی را برای خرید بهترین مبلمان اداری در نظر بگیرید.

خواص ارگونومیک مبلمان اداری را مورد توجه قرار دهید

در بورس لوازم اداری، دو نوع مبلمان وجود دارد. مبلمان های استاندارد و مبلمان های غیر استاندارد. مبلمان های استاندارد که با عناوینی همچون مبلمان اداری ارگونومیک نیز شناخته می شوند، شرایط مناسبی برای نشستن فراهم می کنند. به طور عکس مبلمان های غیر استاندارد موجب بروز عارضه های فیزیکی در ناحیه کمر و ستون فقرات می شوند.

بهره مندی از خواص ارگونومیک نشان دهنده این است که مبلمان اداری شما بر اساس الگوی طبیعی بدن ساخته شده است. از این رو سلامت جسمی کارمندان را تضمین می کند. این دسته از مبلمان ها دارای قابلیت های ویژه ای در تنظیم ابعاد و ارتفاع هستند. کارمندان می توانند به طور شخصی تنظیمات صندلی های ارگونومیک را تغییر داده و شرایط مناسبی برای نشستن فراهم کنند.

بر همین اساس پیشنهاد می کنیم برای خرید بهترین مبلمان اداری، در وهله اول وجود قابلیت های ارگونومیک را مورد بررسی قرار دهید. بهره مندی از متریال با کیفیت، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، قابلیت تنظیم پشتی و تکیه گاه، امکان تنظیم ارتفاع دسته ها و بهره مندی از پایه های چرخان و متحرک، تنها بخشی از قابلیت های ارگونومیک هستند.

دکوراسیون

ابعاد فضا را بسنجید

اندازه گیری ابعاد فضا، اقدامی هوشمندانه است که خریدی موفق را رقم می زند. در صورتی که در تناسب با ابعاد فضای خود دست به انتخاب نزنید، متضرر می شوید. چرا که یا یک مبلمان بزرگ و فضا اشغال کن خرید می کنید و یا با خرید مبلمان های کوچک دکوراسیونی ناقص خلق می کنید.

برای حل این مسئله پیش از خرید مبلمان اداری، ابعاد محیط و فضا را بسنجید و سپس دست به انتخاب بزنید. در صورتی که فضای کافی در اختیار داشته باشید، می توانید از مبلمان اداری کلاسیک در ابعاد بزرگ استفاده کنید. به طور عکس در فضاهای کوچک نیز از مبلمان های مدرن و ساده استفاده کنید تا مانع از شوغی بیش از حد فضا شوید.

یک هارمونی متعادل در فضا ایجاد کنید

دکوراسیون یک محیط اداری با استفاده از مبلمان های اداری تکمیل می شود. همواره توصیه می شود پیش از خرید مبلمان اداری خود پیرامون سبک و طرح کلی به نتیجه برسید. برای مثال سبک مدرن را با تونالیته رنگی روشن و یا سبک کلاسیک را با هارمونی رنگ تیره انتخاب کنید. سپس این الگوی رنگی را در بخش های مختلف به کار گیرید.

تجهیزات اداری مختلف بایستی از لحاظ طرح، سبک و رنگ همخوانی داشته باشند. در انتخاب سبک های مدرن لازم است از مبلمان های مینیمال و ساده استفاده کنید. پالت رنگی خود را نیز از رنگ های شاد، زنده و روشن انتخاب کنید تا یک هماهنگی متعادل از طرح و رنگ بسازید.

به طور عکس در انتخاب سبک کلاسیک، از مبلمان های فاخر، مجلل و تزئینی خریداری کنید. سپس از رنگ های تیره و مجلل در بخش های مختلف استفاده کنید. شما می توانید این دو سبک معماری را با یکدیگر ترکیب کرده و یک طرح خاص و انحصاری بسازید. در هر حال تناسب میان طرح و رنگ در تجهیزات اداری مختلف و دکوراسیون حاکم بر فضا جلوه شرکت شما را دو چندان می کند و در ذهن بیننده تثبیت می سازد.

1مبلمان اداری

کیفیت مبلمان اداری را فدای قیمت نکنید

اگرچه فاکتور قیمت در خرید مبلمان اداری اهمیت بسیاری دارد. اما نباید کیفیت مبلمان را تحت تأثیر قرار دهد. به خاطر داشته باشید که مبلمان اداری همچون میز و یا صندلی تجهیزاتی نیستند که به طور مرتب تعویض شوند. یکبار خرید مبلمان اداری با کیفیت، نیاز شما را در طول سال ها فعالیت برطرف می کند.

نمونه های ارزان قیمت بازار، یا از متریال با کیفیت پشتیبانی نمی کنند و یا فاقد استانداردهای ارگونومیک هستند. در هر دو حالت خرید این دسته از مبلمان ها شما را متضرر می سازد. در حالت اول کارکرد مبلمان اداری در کوتاه مدت از بین رفته و در حالت دوم نیز کاهش راندمان کاری کارکنان در اثر بروز عوارض جسمی، موجب کاهش سودآوری شرکت می شود.

به جزئیات مبلمان اداری توجه کنید

برخلاف تصور عموم مردم، خرابی در مبلمان اداری در بخش های اصلی آن رخ نمی دهد. بلکه در اتصالات و یراق آلات صورت می گیرد. بر همین اساس توصیه می کنیم در هنگام خرید صندلی و یا میز اداری کیفیت اتصالات کوچک همچون پایه ها، دسته ها و مکانیزم عمل آنان را کنترل کنید. با اینکار از بروز ضررهای بزرگ جلوگیری می کنید.

از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

برای اینکه یک خرید موفق و هومشندانه را رقم بزنید، لازم است از نمایندگی های معتبر مبلمان اداری خرید کنید.

سخن پایانی

خرید و انتخاب بهترین مبلمان اداری کار چندان سختی نیست. رعایت چند نکته ساده کمک می کند تا بهترین مبلمان را در تناسب با نیاز خود خریداری کنید. کافیست از راهنمای مخصوص خرید استفاده کنید تا خریدی موفق را رقم بزنید.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.