«مبین»: شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، درخصوص آزادسازی یا فک‌رهن سهام ناشر متعلق به سهامدار عمده اطلاعیه‌ای منتشر کرد. تاریخ توثیق یا مسدود‌شدن این سهام، ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷ بوده و تاریخ آزادسازی یا فک‌رهن ۱۸/ ۰۴/ ۱۴۰۱ است. سهامدار عمده، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است.

«غدام»: شرکت خوراک‌دام پارس، از نتایج بر‌گزاری مزایده در تاریخ ۱۱/ ۰۵/ ۱۴۰۱ خبر داد. موضوع این مزایده یک قطعه زمین مسکونی در حساب سایر دارایی‌های شرکت بوده است. با توجه به موعد بازگشایی پاکات، در تاریخ ۱۱/ ۰۵/ ۱۴۰۱ملک حصار چوپان، مطابق با مشخصات اعلامی در آگهی مزایده فاقد متقاضی بوده است.

«ودانا»: شرکت سرمایه‌گذاری دانایان، درخصوص صورت‌های مالی منتشرشده خود توضیحاتی را منتشر کرد. این شرکت دلیل تغییرات سود خالص خود را شرکت گروه مدیریت و سرمایه تابان، اعلام کرد. «ودانا» مالک ۹۰۰هزار سهم این شرکت بوده و بهای تمام‌شده این سرمایه‌گذاری ۳۰میلیارد‌ تومان و سود حاصل از فروش آن ۲۲۳‌میلیارد‌تومان بوده است.

«فلوله»: شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران، نتایج حاصل از بر‌گزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی در ۱۰مرداد ۱۴۰۱ را منتشر کرد:

بر اساس آخرین گزارش منتشرشده از صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد۱۴۰۱ میزان تولید و فروش انواع محصولات شرکت برای سال‌جاری معادل ۳۵‌هزار و ۳۷۵ تن به ارزش ریالی یک‌میلیارد و ۸۹‌میلیارد‌ تومان پیش‌بینی و با توجه به اقدامات صورت‌گرفته و شرکت در ۴‌ماهه ابتدایی سال‌جاری معادل ۶‌ماه سال‌گذشته تولید و فروش داشته است و به‌منظور ادامه روند مثبت فعلی، کلیه برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم جهت تحقق صددرصدی بودجه اعلامی را در نظر گرفته است.  از کل بودجه پیش‌بینی شده معادل ۱۰‌هزار و ۵۶۵تن (حدود ۳۰‌درصد بودجه سال‌جاری) فروش صادراتی بوده است که میزان ۵‌هزار و ۸۴ تن آن به علت عدم‌تحقق تخصیص بودجه‌های شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، در سه‌ماهه ابتدای سال‌جاری تولید و صادرشده است. کارخانه برای تولیدات خود از آهن‌قراضه باکیفیت بالا در قالب استاندارد‌های آنالیزی لازم استفاده می‌کند. در سه‌ماهه ابتدای سال‌جاری نرخ تامین قراضه مصرفی دارای نوسانات بسیار زیادی بود و شرکت نیز بر اساس ضرورت انجام تعهدات خود، اقدام به تامین مواداولیه با نرخ‌های موجود را داشته است.

درخصوص اخذ پروانه‌های ساختمانی زمین کارخانه تپه‌سفید، همچنان شهرداری چهاردانگه به تعهدات خود عمل نکرده و شرکت در حال پیگیری پرونده مفتوحه نزد مراجع قضایی است.

«فنفت»: شرکت صنایع تجهیزات نفت، اعلام کرد از تاریخ گزارشگری قبلی در تاریخ ۳۱/ ۰۳/ ۱۴۰۱ تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی شرکت رخ نداده است، لذا به‌نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عرضه و تقاضا در بازار بوده است.

«بفجر»: شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس، از آزادسازی یا فک‌رهن سهام منتشرشده متعلق به سهامدار عمده خبر داد. تاریخ آزاد‌سازی یا فک‌رهن ۱۸/ ۰۴/ ۱۴۰۱ و تاریخ مسدود یا توثیق‌شدن سهام ۱۹/ ۱۲/ ۱۳۹۷ بوده است. تعداد ۲‌میلیارد و ۳۷۱‌میلیون و ۴۵۶‌هزار و ۷۵۷ سهم از سهام شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بوده که بابت تضمین انتشار اوراق اجاره شرکت مذکور وثیقه شده بود.

«بهیر»: بین‌المللی سرمایه‌گذاری توسعه تجارت هیرمند، درخصوص آخرین صورت‌های مالی منتشرشده خود اطلاعاتی را منتشر کرد: با توجه به افزایش سرمایه بانک خاورمیانه از محل سود انباشته (سهام جایزه) لازم است تعداد سهام در تملک شرکت، افزایش یابد.  از مبلغ سود سهام دریافتنی مبلغ ۲۰میلیارد‌تومان آن مربوط به شرکت گروه توسعه اقتصادی آینده‌اندیشه ایرانیان است و مبلغ یک‌میلیون و ۳۰۰‌هزار‌تومان آن نیز سود سهام بانک خاورمیانه بوده است.

«کفرا»: فرآورده‌های نسوز ایران، اعلامیه پذیره‌نویسی عمومی سهام خود را تمدید کرد. با توجه به اینکه مجوز افزایش سرمایه شرکت در تاریخ ۲۳/ ۰۸/ ۱۴۰۰ صادرشده است و طبق تصمیمات مجمع‌عمومی فوق‌العاده در تاریخ ۲۱/ ۰۹/ ۱۴۰۰ قرار است سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰‌میلیارد‌تومان به ۲۰۰‌میلیارد‌تومان افزایش یابد. مهلت پذیره‌نویسی از تاریخ ۲۰/ ۰۵/ ۱۴۰۱ لغایت تا تاریخ ۱۸/ ۰۶/ ۱۴۰۱ تعیین‌شده است.