دستگاه میوه خشک کن میوه 300 کیلویی

 البته نکته ای که برای خرید اتواع دستگاه خشک کن میوه باید به آن توجه ویژه ای کرد این است که ظرفیت های اعلام شده بصورت حدودی است و اصولا نمی توان ظرفیت دقیقی برای هر دستگاه اعلام کرد. از این رو فاکتورهایی همچون نوع میوه، نوع برش و ضخامت اسلایس ها وابسته است.

از مواردی که همیشه برای مشتری سوال بوده و دچار تردید فرد در انتخاب دستگاه می شود، انتخاب دستگاه با ظرفیتی متناسب با میزان تولید مد نظر فرد می باشد. در اکثر موارد افرادی که برای خرید دستگاه معمولا ظرفیت های ثابتی را در نظر دارند و برخی از این ظرفیت ها با توجه به نوع محصول بسیار متفاوت می باشد.

برای مثال مشتری تماس گرفته و قیمت دستگاه خشک کن میوه ۳۰۰ کیلویی را می پرسد و سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که: " ۳۰۰ کیلوگرم از چه چیزی؟ "

میوه خشک

برخی از شرکت ها ظرفیت ثابت برای هر دستگاه میوه خشک کن در نظر گرفته و به مشتری معرفی می کنند و معمولا خریدار دستگاه دچار این سوء تفاهم می شود که برای مثال داخل دستگاه 300 کیلویی، 300 کیلوگرم از هر چیزی جا میگیرد و در نتیجه ظرفیتی که داخل دستگاه جا می گیرد کاملا متفاوت است!

 به عنوان مثال جرم حجمی محصولی مثل میوه با سبزی کاملا متفاوت است. اگر در یک میوه خشک کن، 300 کیلوگرم میوه ورودی می گیرد اگر محصولی مثل سبزی را در همان دستگاه قرار بدهیم حدودا 80 تا 100 کیلوگرم برای سبزیجات ظرفیت داشته باشد.

از عوامل تاثیر گذار در ظرفیت دستگاه های خشک کن میزان رطوبت آن محصول می باشد. رطوبت در میوه ها با هم متفاوت است و رطوبت میوه های مناطق نیز با هم متفاوت است در نتیجه برای هر دستگاه نمی توان ظرفیت دقیقی را مشخص کرد. در ادامه به راه حل محاسبه ظرفیت هر دستگاه می پردازیم.

انواع دستگاه میوه خشک کن بزرگ

دستگاه های میوه خشک کن بزرگ برای تولید میوه خشک در کارخانه های صنعتی در دو مدل تونلی و کابینی ساخته می شوند. دستگاه خشک کن میوه و سبزی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که با هزینه های مختلف می توان اقدام به خریداری آنها کرد.

شرکت آراد ماشین از سازندگان با تجربه در حوزه ساخت انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است و همچنین دستگاه های خشک کن مواد غذایی، دارویی و شیمیایی را در مدل های تونلی، دوار، سینوسی و ...  را طراحی و تولید می کند.

با توجه به ظرفیت و نوع دستگاه، قیمت دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین متغیر است و می توان با سرمایه کم اقدام به راه اندازی کسب و کار میوه خشک کرد. جهت آشنایی با مدل های مختلف و دریافت قیمت دستگاه میوه خشک کن روی لیک زیر کلیک کنید:

https://machinsaz.com/catproduct/دستگاه-خشک-کن

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن کابینی دارای سینی هایی جهت قرار دادن محصول بر روی آن است. میوه و سبزیجات پس از طی مراحلی همچون شستشو و برش، توسط اپراتور بر روی سینی ها قرار داده شده . وارد دستگاه خشک کن می شوند.

دستگاه خشک کن میوه کابینی دارای ترولی و سینی می باشند و از لحاظ دسته بندی یا توجه به تعداد کابین و سینی تقسیم می شوند. دستگاه های خشک کن کابینی آراد ماشین به سه گروه خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند.

میوه خشک کن تونلی

دستگاه های خش کن کن تونلی زمانی توصیه می شود که میزان ورودی دستگاه در تناژهای بالا باشد.  در ظرفیت های پایین استفاد از این دستگاه توجیه اقتصادی ندارد.

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

راه حلی که معمولا برای بدست آوردن ظرفیت دستگاه ها به افرادی که قصد تولید میوه خشک دارند پیشنهاد می کنیم این است که در نظر بگیرند در هر سینی چه مقدار از میوه برش خورده جا می گیرد و در تعداد سینی های هر دستگاه ضرب کنند. با انجام این روش می توان ظرفیت تقریبی و واقعی دستگاه را برای هر نوع محصول را بدست آورد.

در مواردی که میزان تولید بیشتر از 300 و یا 400 کیلو باشد افراد می توانند برای محصولاتی که زمان خشک شدن آن ها 8 تا 10 ساعت می باشد دو بار از دستگاه خشک کن میوه در 24 ساعت استفاده کنند. برای محصولاتی مانن سیب و یا توت فرنگی که کمتر از 10 ساعت زمان برای خشک شدن احتیاج دارند می توان دو بار از دستگاه استفاده کرد و در نتیجه میزان تولید دو برابر خواهد شد. میوه سیب برای خشک شدن به 7 الی 8 ساعت و توت فرنگی 7 الی 10 ساعت زمان احتیاج دارند.

دستگاه میوه خشک کن کابینی از لحاظ ابعاد فضای بسیار کمی را نسبت به خشک کن های تونلی اشغال می کند و جا نمایی آن بسیار راحت است و شما می توانید در فضای کمی دستگاه را جا نمایی کنید.

دستگاه خشک کن میوه 130 سینی

دستگاه های صنعتی بصورت تک کابین، دو کابین، سه کابین و سه کابین پلاس ساخته می شوند و تنها تفاوت بین آن ها تعداد کابین و تعداد سینی های آن است. دستگاه خشک کن 130 سینی حداقل ظرفیتی  که برای میوه دارد حدودا 300 الی 450 کیلوگرم می باشد و این میزان ورودی ممکن است متغیر باشد و به عواملی همچون نوع برش و اسلایس کردن و قطرهر تکه از میوه می باشد.

خشک کن میوه

معمولا ضخامت هر اسلایس برای تولید میوه خشک 8 میل است و در بعضی موارد بصورت 4 و 6 میل هم برش می دهند.

ویژگی های دستگاه خشک کن میوه شرکت آراد ماشین

شرکت آراد ماشین دستگاه میوه خشک کن کابینی صنعتی خود را با مشخصات زیر عرضه می کند:

  • دارای عملکرد هوشمند

  • دارای سنسور رطوبت

  • بدنه ساندویچ پنل، عایق XPS

  • همراه با ترولی، سینی ( ابعاد 72*72 سانتیمتر ) و توری

  • قابلیت ساخت بصورت برقی،گازی، گازوئیلی و دوگانه

  • مجهز به فن های سیرکوله و فن های سانتری فیوژ جهت تخلیه رطوبت اتومات

همچنین کلیه دستگاه های خشک کن کابینی آراد ماشین دارای دو سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعته است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی

آراد ماشین سازنده انواع دستگاه خشک کن صنعتی کابینی و تونلی است. برای تولید میوه خشک در ظرفیت های صنعتی (کارگاه ها و کارخانه ها) خرید میوه خشک کن صنعتی مناسب، یکی از دغدغه های مهم تولیدکنندگان است. قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی با توجه به ظرفیت، ابعاد و نوع دستگاه مشخص می شود. با توجه به فاکتور های گفته شده و سرمایه ای که تولید کننده در اختیار دارد می توان مدل های مختلف این دستگاه را خریداری کرد.

قیمت دستگاه خشک کن میوه بسته به عملکرد و ظرفیت دستگاه ها متفاوت است. همچنین برند دستگاه بواسطه خدمات، ضمانت و ... عامل دیگری است که می تواند بر روی قیمت دستگاه موثر باشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه میوه خشک کن 300 کیلویی آراد ماشین به سایت (machinsaz.com) مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.