زمان پرداخت سود صندوق توسعه صادرات آرمانی چه روزی در ماه است ؟

بسیاری از افراد از سرمایه گذاری در بورس به دلیل وجود ریسک می ترسند و ترس از دست رفتن پولشان را دارند اما توجه داشته باشید که سرمایه گذاری یکی از کارهایی است که باید آن را جدی بگیرید و اصول آن را بیاموزید.

نکته‌ی مهمی که باید درباره‌ی سرمایه‌گذاری بدانید، این  است که شرایط سرمایه گذاری در بورس برای همه افراد با ریسک پذیری های مختلف فراهم شده است و اگر افراد از ریسک کردن می ترسند می توانند در کم ریسک ترین صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی که به عنوان کم ریسک ترین و پربازده ترین صندوق در آمد ثابت، سرمایه گذاری نمایند.

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی

صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی به عنوان دومین صندوق بزرگ تامین سرمایه تمدن ( با درآمد ثابت ) بعد از صندوق گنجینه زرین شهرمی باشد که از سال ۹۴ با مدیریت تأمین سرمایه تمدن تاسیس شده است. این صندوق با توجه به عملکرد گذشته و تشکیل پرتفویی از دارایی های کم ریسک بازدهی با ثباتی را برای افراد با ریسک پذیری پایین و افق زمانی کوتاه و بلند مدت فراهم می کند.

در جدول زیر خلاصه‌ای از اطلاعات کلی صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی مطرح شده است.

جدول

مزیت های صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

  • در صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی با توجه به اینکه سود سپرده بانکی و اوراق مشارکت نوسان کمی دارد، حدود سود ثابت می‌باشد، اما در هرماه با توجه به نوسانات سهام صندوق تغییرات محدودی در سود تقسیم شده می‌تواند وجود داشته باشد. میانگین سود پرداختی سالیانه این صندوق %21 می باشد.

  • وجود حداقل ریسک در بین انواع صندوق‌های سرمایه گذاری زیرا این صندوق‌ عمده‌ی دارایی‌های خود را در اوراق با درآمدثابت و سپرده بانکی (حداقل 75 درصد) و مابقی را در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند.

  • سرمایه گذاران صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی در هر زمان دلخواه می توانند تمام یا قسمتی از دارایی خود را ابطال بزنند. وجه ابطال فقط تا چند ساعت بعد به حساب بانکی آن ها واریز می گردد.

  • ضامن نقدشوندگی صندوق، بانک توسعه صادرات ایران به عنوان یک بانک 100 درصد دولتی به عنوان یک ضامن نقدشوندگی در سرمایه گذاری از مزایای بسیار این صندوق محسوب می شود و باعث ایجاد حس امنیت در سرمایه گذاران می شود.

سرمایه گذری آنلاین

کلام آخر

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت اندوخته توسعه صادرات آرمانی در سالهای گذشته همواره سودی بالاتر از سپرده های بانکی به سرمایه گذاران و مشتریان خود پرداخت نموده وهمواره سعی براین داشته که تا جایی که ممکن است، از نوسانات بازارو سود جلوگیری کند. مدیران مدیریت تأمین سرمایه علاوه بر نرخ سود، توجه ویژه ای به ریسک این صندوق دارند و منابع صندوق را همواره در سپرده ها و اوراق معتبر و دارای ریسک پایین سرمایه گذاری کرده اند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.