مزایای عمل اسلیو معده

امروز شما با خواندن کامل این مقاله به سوالاتی که در ذهنتان در رابطه با عمل اسلیو معده و یا مزایای آن شکل گرفته و سوالاتی  که در این موارد تشکیل شده است، به جواب می رسید و آشنایی بیشتری با عمل اسلیو معده پیدا می کنید. همراه شما هستیم.

 

در ادامه این مقاله به پاسخ سوالات گوناگون دست می یابید.

عناوین مقاله:

۱-عمل اسلیو معده چیست؟

۲- فواید و مزایای عمل اسلیو معده چیست؟

۳- چرا و به چه دلیل باید عمل اسلیو معده را انجام دهیم؟

۴- جمع بندی

عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده یکی از معروف ترین عمل لاغری و کم هزینه ترین عمل نسبت به سایر عمل های دیگر است.

نام دیگر این عمل Sleeve Gastrectomy است.

نکته قابل توجه که باید دقت کنید این است که این عمل بی خطر و با ایمنی بالا انجام می شود که جراح و متخصص این عمل، قسمتی از معده  که دارای غدد ترشح هورمون های اشتها آور می باشد را برداشته که باعث می شود فرد میل کمتری به غذا داشته باشد و همچنین اشتهای آن کاهش یابد و به سرعت به اندام خوش فرم و دلخواه خود دست یابد.

در ایران سالیانه هزاران نفر عمل اسلیو معده را انجام می دهند تا به لاغری و اندامی زیبا برسند. 

فواید و مزایای عمل اسلیو معده

طبق تحقیقات صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که عمل اسلیو معده ایمن تر و موثرتر برای کاهش وزن ، عالی تر از سایر عمل های دیگر است. در ادامه می خواهیم به مزایای عمل اسلیو معده بپردازیم. پس خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

(1): عمل اسلیو معده باعث می شود که مقدار غذای مصرفی بیمار کمتر شود و به سریع ترین روش، کاهش وزن را به دنبال داشته باشد.

 (2): عمل اسلیو معده باعث می شود که بخشی از معده که تولید کننده هورمون های تحریک کننده گرسنگی است، از معده جدا شود و فرد میل کمتری به خوردن غذا داشته باشد.

(3): در مقایسه با سایر عمل های دیگری مانند بای پس معده یا بانداژ معده، درعمل اسلیو معده احتمال ایجاد زخم کاهش می یابد.

(4): در عمل اسلیو معده دستگاه گوارش هیچ آسیبی نمی بیند و هضم غذا مانند قبل از عمل به طور عادی انجام می شود و این نکته بسیار مهم را فراموش نکنید که این عمل یعنی عمل اسلیو معده به هیچ عنوان به معده شما آسیبی نمی زند و این عمل کاملا ایمن و بی خطر است و شاید هزاران بار این عمل تست شده است.

(5): در عمل اسلیو معده خلاف عمل های دیگرمانند عمل بای پس معده، خروجی معده یا (دریچه پیلورک) هیچ تغییری نمی کند و دست نخورده و مثل روز اول می ماند.

(6): این عمل دوره نقاهت کوتاهی دارد و فرد بیمار فورا سلامتی خود را به دست می آورد وبه سرعت بهبود می یابد.

(7): باید گفته  شود که عمل اسلیو معده بی خطرترین عمل به شمار می رود و این عمل فرصت خوبی است برای افرادی که از چاقی خود رنج می برند و دوست دارند تا اندام زیبا وخوش فرم و دلخواه خود را داشته باشند.

(8): یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب این عمل یعنی عمل اسلیو معده، از بین بردن بیماری هایی چون چربی خون، دیابت، فشار خون و چربی بدن است که باعث می شود فرد بیماربیشتر پیشگیری کند تا طول عمر بسیار بالا و سلامتی کامل داشته باشد.

(9): افرادی که عمل اسلیو معده را انجام می دهند،  به سرعت شروع به چربی سوزی می کنند و فرد طی 15 الی 18 ماه سلامتی خود را به دست می آورند و بدون هیچ دردسر و نگرانی لاغر می شوند.

تا اینجا با مزایای عمل اسلیو معده آشنا شدیم. پس خواندن بقیه مقاله را از دست ندهید تا به پاسخ دیگر سوالات در رابطه با عمل اسلیو معده دست یابید.

عمل-اسلیو-معده

چرا و به چه دلیل باید عمل اسلیو معده را انجام دهیم؟

طبق سخنان گفته شده متوجه شدیم که عمل اسلیو معده برای لاغری  در افراد چاق است که با برداشتن قسمتی از معده انجام می شود و بی خطرترین  و ایمن ترین عمل به شمار می آید. درادامه می خواهیم به این سوال که چرا باید عمل اسلیو معده را انجام دهیم، بحث و گفت و گو کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

متاسفانه آمار چاقی و وزن بالا خیلی افزایش یافته و همه ما می دانیم که افراد از چاقی خود رنج می برند. پس به دوستانی که چاق هستند و درحال خواندن این مقاله هستند، پیشنهاد می کنیم که عمل اسلیو معده را انجام دهند. زیرا این عمل باعث می شود که افراد به وزن دلخواه خود برسند و به تناسب اندامی خوب و عالی دست یابند.

واین عمل یعنی عمل اسلیو معده به غیر از لاغری و رسیدن به اندامی زیبا باعث می شود که افرادی که بیماری هایی از جمله فشار خون، چربی خون، دیابت و ... دارند، از بین برود و یا کاملا کاهش یابد و یا اگر هنوز به این نوع بیماری ها مبتلا و دچار نشده اند، کاملا پیشگیری کنند.

نکته قابل توجهی که خیلی اهمیت دارد, این است که این عمل (عمل اسلیو معده) نسبت به عمل های لاغری پر خطر دیگر هزینه کمتری دارد و همچنین فراموش نشود. با این که هزینه کمتری دارد، ایمنی بالاتری  هم دارد و فرد بیمار که عمل اسلیو معده را انجام می دهد، به سرعت سلامتی خود را به دست می آورد و می تواند به شغل و یا ادامه زندگی به شکل زیباتری و با اندام دلخواه خود ادامه دهد.

جمع بندی

ما دریافتیم که عمل اسلیو معده یک عمل لاغری است و افرادی این عمل را انجام می دهند که به دنبال اندامی زیبا هستند و می خواهند بدون دردسر یا به راحت ترین شکل به لاغری خود دست یابند. متخصصان با برداشتن قسمتی از معده  که عمل ترشح هورمون های اشتها آور را انجام می دهند، باعث می شود که فرد بیمار کمتر گرسنه شود و همچنین باید توجه کرد که این عمل از بیماری هایی چون دیابت، چربی خون و فشار خون جلوگیری می کند ویا آن را از بین می برد. در آخر باید گفت که این عمل برای افراد چاق که از وزن خود رنج می برند، توصیه می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.