بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش

 شما می توانید از اجاره خودرو در کیش استفاده کرده و از تمامی مکان های دیدنی این جزیره، بازدید کنید. کیش یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در این دو دهه اخیر است و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

 اجاره خودرو در کیش، یکی از بهترین گزینه برای زمانی است که به این جزیره سفر می کنید. زیرا این جزیره، جزو مناطق آزاد حساب شده و خودروهای لوکس و زیبایی  را دارا است. بهتر است قبل از سفر به این جزیره، با آب و هوای آن و مکان های گردشگری کیش آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به کیش

آب و هوای این جزیره، به دلیل موقعیت جغرافیایی آن در فصل های بهار و تابستان، خشک و مرطوب است. بهترین زمان برای سفر به کیش، اوایل فصل بهار، پاییز و زمستان می باشد. سفر به کیش و اجاره ماشین در کیش، در تمامی فصل ها امکان پذیر است. شما می توانید در هر فصلی، به این جزیره زیبا و گردشگری سفر کرده و از رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری لذت ببرید.

نام قدیمی کیش، " قیس " بوده است ولی امروزه تنها بومیان این منطقه شاید جزیره را با این نام می شناسند.

تاریخچه جزیره کیش

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کیش، قدیمی ترین جزیره جنوبی ایران است که با نام قیس شناخته شده است. کیش به معناهای مختلفی مانند تیردان یا  ترکش نیز شناخته شده است. کیش در زمان هخامنشیان یکی از مرکز صید مروارید بین النهرین، هندوستان، عربستان و مرکز تجارت تاجران بزرگ دنیا بوده است و شهرت باورنکردنی داشته و در نهایت، در سال 1349 کیش مورد بازدید هیات کارشناسی قرار گرفت و با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی و استراتژیکی ایده آلی که داشت به عنوان مرکز بین المللی توریستی تجاری مورد توجه بی نظیری قرار گرفت. در نهایت در سال 1371، کیش به عنوان منطقه آزاد شناخته شد.

اجاره ماشین در جزیره کیش

یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه در کیش، اجاره خودرو در کیش است. شما میتوانید پس از آماده سازی مدارک موردنیاز برای رنت خودرو در شرکت موردنظر، اتومبیل خود را رنت کرده و از رانندگی با ماشین موردعلاقه خود در این جزیره زیبا، لذت ببرید.

خودروهایی مانند لامبورگینی، شورلت تاهو، موستانک، کادیلاک، بنز و دیگر خودروهای لوکس، در این جزیره موجود می باشد.

تاکسی های خطی سفید، زرد و مینی بوس در این جزیره موجود است استفاده از حمل و نقل عمومی برای گردشگران و توریست ها، اندکی دشوار است. زیرا برخی از گردشگران و توریست ها با تمامی نقاط و مسیرهای رفت وآمدی این جزیره، آشنایی ندارند. درنهایت بهتر است در هنگام سفر به کیش، از کرایه ماشین استفاده کنید.

اجاره ماشین در کیش

قوانین گردشگری در جزیره کیش

آب جزیره کیش قابل آشامیدن نیست، پس در هنگام سفر خود به خاطر داشته باشید که حتما آب معدنی تهیه کنید. یکی دیگر از نکات و قوانین جزیره کیش، تاکسی های آنجا می باشد. در صورتی که با خودرو شخصی و یا اتومبیل رنت شده خود به جزیره کیش سفر نکرده و قصد استفاده از تاکسی های کیش را داشتید، باید بدانید که تاکسی های سفید، تاکسی های دربستی هستند و نرخ و کرایه تاکسی ها در این جزیره، ثابت و مشخص شده می باشد.

در صورت اقامت در هتل و اقامتگاه های این جزیره، باید این نکته را در نظر بگیرید که زمان تحویل اتاق ها ساعت 14 و زمان تخلیه ی آنها ساعت 12 می باشد. یکی دیگر از نکات جزیره کیش، زمان فعالیت مغازه داران است. زمان کار پاساژ های کیش ، از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر و پس از آن از ۵ بعداز ظهر تا ۱۰ شب می باشند و یکسره این مغازه ها باز نیستند.

در این جزیره شنا کردن آزاد نیست. شما می توانید فقط در پلاژهای مخصوص بانوان و یا آقایان شنا کنید.

دیدنی ترین مکان های کیش

مکان هایی مانند:

  • شهر باستانی حریره

  • باغ پرندگان

  • ساحل مرجان

  • کشتی یونانی

  • شهر زیرزمینی کاریز

  • قلعه جنی کیش

  • اسکله تفریحی کیش

از جمله معروف ترین مکان های گردشگری و تاریخی این جزیره می باشند. شما می توانید به راحتی، از تمامی این مکان های گردشگری دیدن کرده و خاطرات بسیار زیبایی را برای خود و عزیزان خود، ثبت کنید.

دیدنی ترین مکان های گردشگری جزیره کیش

قبل از سفر، تمامی شرایط اجاره ماشین در کیش و بهترین فصل سفر به این جزیره را بررسی کرده وپس از آن، آماده سفر به کیش شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.