راه اندازی کسب و کار با همکاری صنایع غذایی تنورستان

 این مهم موجب شده است با وجود استعداد و پشتکار، بسیاری، از ریسک سرمایه گذاری برای راه اندازی مشاغل جدید صرف نظر نمایند. به نظر می‌رسد بهره گیری از سرمایه گذاری‌های موجود در کشور، راهکاری به مراتب کم ریسک تر برای سودآوری افراد باشد که می تواند در غالب اخذ عاملیت های فروش، نمایندگی ها و یا توسعه صادرات محصولات به خارج از کشور اتفاق بیافتد.

در این میان، یکی از پر رونق ترین و سودآور ترین کسب و کارها، همکاری در فروش و تجارت مواد غذایی و به خصوص بازار شیرینی جات، کیک، کلوچه و بیسکویت می باشد. نگاهی به مصرف تنقلات در سبد خانوارهای ایرانی، شاهد این مدعاست. لکن اخذ عاملیت‌های فروش و نمایندگی‌ها و پذیرش همکاری با افراد جدید، همواره روندی بسیار سخت بوده است به نحوی که بعضا کارخانجات و تولیدکنندگان با در نظر گیری شرایطی نسبتا سخت و درخواست انواع ضمانت‌ها و تاکید بر لزوم فضای تجاری بزرگ، در عمل امکان ورود نسل جوان به حوزه تجارت را بیش از پیش دشوار می‌نمایند.

در این میان یافتن تولیدکنندگان و کارخانجاتی که با نگاه توسعه حوزه اشتغال و کارآفرینی و با رویکرد تسهیل روند آغاز به کار، فعالیت می‌نمایند، بسیار حائز اهمیت می باشد. 

کارخانه صنایع غذایی تنورستان به عنوان مجموعه ای تمام اتوماتیک و پیشرفته در استان تهران، نمونه ای مناسب جهت معرفی به علاقه مندان به آغاز فعالیت و همکاری در این حوزه می‌باشد.

این مجموعه با هدف ارتقاء کیفیت محصولات آردی مورد استفاده سبد خانوار و با نگاهی سلامت محور، تولیدات خود را در حوزه نان‌های صنعتی، کیک، کلوچه، بیسکویت و خمیرهای منجمد روانه بازار ساخته است. توجه به اصول مشتری مداری، بررسی بازخورد برگرفته از بازار و تلاش در راستای ارتقای رضایت مصرف کنندگان همواره از اولویت‌های مجموعه به شمار می‌رود.

اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی متعدد برای تمامی محصولات با چنین رویکردی صورت پذیرفته است. بهره‌گیری از فضاهای تولید منطبق بر استانداردهای بهداشتی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته در کنار خطوط تولید تمام اتوماتیک و پرسنل کارآزموده، از جمله مواردی است که در این مجموعه به صورت شاخص مشاهده می گردد.

کیک کاکائویی تنورستان

با ورود به کارخانه اولین نکته‌ای که جلب توجه می نماید پاکیزگی و نظم بالای مجموعه می باشد. وجود سیستم بازیافت و تصفیه فاضلاب، و بهره گیری مجدد در فضای سبز مجموعه، موجب می شود کارخانه صنایع غذایی تنورستان به عنوان مجموعه‌ای سبز و پایدار، شناخته شود. بهره گیری از تصفیه خانه آب اختصاصی و سیستم‌های هوشمند کنترل مصرف انرژی از دیگر نکاتی است که حائز اهمیت می باشد.  

تمامی سالن‌های تولید، مجهز به سیستم فیلتراسیون هپا می باشد که از ورود هر گونه ذرات ناخواسته به سالن‌ها جلوگیری نموده و هوای داخل سالن‌ها را تصفیه می نماید. مواد اولیه در انبارهای مجزا با کنترل دما و رطوبت مورد نیاز هر ماده، نگهداری می‌شوند. وجود خطوط تولید تمام اتوماتیک و با دقت بالا که توسط تکنسین‌های مجرب کنترل می شوند، جلوه‌ای زیبا از نظم، دقت و کیفیت تولید را به نمایش می گذارد. 

نکاتی در رابطه با مواد اولیه مورد استفاده:

استفاده از مواد غیرتراریخته در محصولات تنورستان

گیاهان تراریخته طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت؛ به گیاهان، جانوران و یا موجودات میکروسکوپی گفته می‌شود که ترکیب ژنتیکی آنها به شکلی تغییر یافته است. بررسی‌ها نشان داده است که بسیاری از دستکاری‌های ژنتیکی به دلایلی مانند تاثیر متقابل ژن جدید (بیگانه) با ژن‌های گیاه مورد نظر، می‌تواند تغییرات پیش بینی نشده‌ای را منجر شود. 

بعضی گیاهان تراریخته همانند ذرت و سویا بعد از اینکه دچار دستکاری ژنتیک می‌شوند، سمومی آزاد می‌کنند که مقادیر بالایی از این سموم در بافت خوراکی گیاهان باقی می‌ماند و باعث ایجاد بیماری در مصرف کنندگانش می‌شود.

بر این اساس تمامی مواد مصرفی در محصولات صنایع غذایی تنورستان از نوع غیرتراریخته می باشد.

عدم استفاده از رنگ های مصنوعی در محصولات تنورستان

مصرف هر ماده شیمیایی نظیر رنگ‌ها، دارای اثرات بیولوژیک بر روی مصرف کننده می‌باشد که ممکن است در اثر مصرف متمادی درطول سال‌ها و یا دریافت روزانه بیش از حد آنها سلامت مصرف کننده به مخاطره افتاده و باعت اختلالات جسمی گردد. احتمال بروز سرطان، بیماریهای کبدی و کلیوی در مصرف کنندگان این مواد وجود دارد و احتمال آسیب دیدن کبد وکلیه به عنوان دو سیستم سم زدای بدن، در مصرف این مواد بیشتر از سایر ارگان هاست.

از اینرو استفاده از مواد فوق در تمامی محصولات صنایع غذایی تنورستان صفر می باشد و این موجب اطمینان مصرف کنندگان محترم به استفاده از محصولات سلامت این مجموعه است.

کیک ساده تنورستان

زمینه‌ های همکاری و فرصت های تجاری مجموعه

صنعت شیرینی و شکلات به ‌عنوان یکی از گروه‌های اصلی در صنایع غذایی شناخته می‌شود. در سطح دنیا، بیش از ۵۰ درصد میزان فروش این محصولات را کیک، کلوچه و بیسکویت شامل می‌شوند و سپس شکلات و کاکائو و در نهایت محصولات ژله‌ای بیشترین تقاضا را دارند. 

در سطح کشور نیز، بر اساس آمار منتشر شده، سهم صنعت غذا در ارزش تولیدات سالانه، از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۵ حدودا ۳۰۸ درصد رشد داشته است. سرانه مصرف سالانه بیسکویت و شیرینی‌های صنعتی‌ (شامل انواع کیک، کلوچه، کوکی و ویفر)، ۱۰ کیلو به ازای هر نفر است.  همه اینها ذکر شد تا اهمیت این گروه هم در سطح کشور و هم در سطح جهان در نظر گرفته شود.

بر این اساس، ایجاد بستری جهت کارآفرینی و کسب درامد برای علاقه مندان به ورود و فعالیت در این حوزه بسیار ارزشمند است. صنایع غذایی تنورستان در غالب اعطای عاملیت‌های فروش، نمایندگی‌ها و مشارکت در راستای توسعه صادرات محصولات، با ایجاد شرایطی سهل و پربازده، امکانی مناسب برای ورود این حوزه می باشد.   

جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.tanourestan.com/fa

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.