اولین تولیدکننده و صادرکننده سبزیجات و میوه‌جات منجمد در آگروفود 1400

 شرکت نوبرسبز با ۲۳ سال سابقه در تولید سبزیجات و میوه‌جات منجمد به عنوان اولین تولیدکننده و صادرکننده این محصولات در آگروفود ۱۴۰۰ در سال ۹-۸ مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

سبزیجات و میوه‌جات IQF 

دسترسی همیشگی به طیف وسیعی از سبزیجات و میوه‌جات در تمام فصول سال در حالی که ویژگی‌های تغذیه‌ای آن به طور کامل حفظ گردیده، دستاورد و هدیۀ فناوری IQF به سبک زندگی امروزی است. IQF یا انجماد سریع برخلاف روش‌های سنتی و خانگی انجماد تمام ارزش غذایی سبزیجات و میوه‌جات را حفظ می‌نماید و می‌توان گفت محصولات IQF همانند محصولات تازه عطر و طعم و ویژگی‌های منحصر به فرد تغذیه‌ای را دارند. نوبرسبز از سال ۱۳۷۷ با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات اروپایی محصولات IQF را به نه تنها در بازار داخل بلکه به بازارهای خارجی نیز عرضه نموده است و بارها به عنوان صادرکننده نمونه استانی و کشوری برگزیده شده است.

نوبر سبز

فناوری نوین در خدمت امنیت غذایی

تهدیدهای موجود در امنیت غذایی نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها دنیا از دغدغه‌های اصلی کشورهاست، مهندس مهدی حداد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نوبرسبز ضمن اشاره به این موضوع، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین از جمله فناوری IQF را از راهکارهای ایجاد امنیت غذایی برشمرد.

وی همچنین به کم بودنِ سرانه مصرف سبزیجات و میوه‌جات IQF در ایران نسبت به کشورهای توسعه یافته به لزومِ آموزش نحوه مصرف و استفاده از این محصولات تاکید نمود. کاهش دورریز، جلوگیری از فساد، حفظ ارزش غذایی، دسترسی همیشگی از جمله مزیت‌های سبزیجات و میوه‌جات IQF در مقایسه با روش‌های سنتی است که می‌تواند به افزایش امنیت غذایی کمک کند.

نمایشگاه

نوبرسبز در نمایشگاه صنایع کشاورزی و موادغذایی 1400

شرکت کشت و صنعت نوبرسبز با شعار Simply Green با حضور در بیش از 5000 شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور، سوپرمارکت‌ها و همچنین صادرات به بیش از 10 کشور دنیا از جمله کانادا، کویت، سوئد، آلمان و ... با حضور در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی 1400 از محصولات جدید و توانمندی‌های خود در تولید طیف بسیار گسترده و وسیع میوه‌جات و سبزیجات منجمد رونمایی کرد.

همچنین این شرکت با بهره‌گیری از سرآشپزهای بنام و فعالان فضای مجازی در غرفه این شرکت و برگزاری مسابقات مختلف در طول نمایشگاه آگرودفود 1400، به فرهنگ‌سازی  و آموزش نحوه مصرف محصولات منجمد پرداخت. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این آموزش‌ها از سایت شرکت نوبرسبز در آدرس www.nobarsabz.com و یا صفحه اجتماعی این شرکت در اینستاگرام به آدرس nobar_sabz دیدن نمایند.

فعالان صنایع غذایی، برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه همکاری می‌توانند با شماره 02188887660 در ارتباط باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.