رزرو هتل های کیش همراه تخفیف تفریحات کیش

 تعداد زیادی از این هتل ها در کیش ارزان و برخی دیگر لوکس و گران هستند. در این مقاله سایت کیش لندیار قصد دارد تا شما را با رزرو هتل های کیش از بهترین تا ارزان ترین ها آشنا نماید تا در زمان رزرو دچار مشکل نشوید.

هتل های کیش کیشلندیار به نسبت دیگر هتل ها در سایت های مختلف، از قیمتی ارزان تر برخوردار می باشند. همین قیمت های واقعی سبب شده تا روز به روز به کاربران این سایت معتبر و شناخته گوگل، افزوده شود. ضمناً شما با رزرو تور کیش یا هتل های کیش از این سایت تخصصی، مشمول تخفیف تفریحات آبی و دریایی کیش نیز خواهید شد. در ادامه به معرفی بهترین هتل های کیش و ارزان ترین هتل های کیش پرداخته ایم.

بهترین هتل های کیش را بشناسید

بهترین هتل های کیش از نظر ستاره شامل هتل های ۵ ستاره می شوند که البته کیفیت هر کدام از آن ها نیز با هم متفاوت است. از این رو برای هر شخص فاکتورهای مختلفی برای انتخاب بهترین هتل کیش وجود دراد که حتی ممکن است برخی افراد، ارزان ترین هتل های کیش را جزء بهترین ها بدانند. در ادامه به شرح بهترین و با کیفیت ترین هتل های کیش پرداخته ایم.

هتل داریوش کیش از بهترین هتل های کیش

نام هتل داریوش کیش به قدری پرآوازه است که نیازی به تعریف و تمجید ندارد. اما این هتل د کیش به دلیل معماری فوق العاده خاص، امکانات رفاهی بسیار بالا و ارائه خدماتی لوکس مشهور می باشد. زمانی که شما وارد این هتل در کیش شوید، با مجسمه هایی از پاسارگاد، سربازان ساسانی و ... مواجه خواهید شد. علاوه بر این موارد وجود تندیس کوروش کبیر در لابی هتل داریوش کیش هم دلیل دیگری برای اصالت آن می باشد.  بدانید که قیمت این هتل کیش گران است.

هتل مارینا پارک کیش؛ تنها هتل مارینا جزیره

یکی دیگر از بهترین هتل های کیش، هتل مارینا پارک کیش است که دارای یک بندرگاه کوچک می باشد. همین امر سبب شده تا عروس و داماد های جوان با برگزاری مراسم عروسی خود در سالن این هتل کیش، با کشتی تفریحی شخصی بتوانند وارد هتل شوند. تصور چنین مراسم لوکسی هم می تواند لذت بخش باشد. در محوطه هتل مارینا پارک کیش یک پارک آبی برای کودکان طراحی شده تا لذت بیشتری از اقامت خود ببرند. این هتل کیش هم قیمتی گران دارد.

هتل مارینا

هتل مارینا پارک کیش و پارک آبی کودکان

هتل ترنج کیش، برترین هتل خاورمیانه

هتل ترنج کیش را به جرات می توان گفت برترین هتل جزیره کیش و برترین هتل خاورمیانه (از نظر معماری و روی آب بودن) است. یکی دیگر از ویژگی های رزرو این هتل کیش ترانسفر با خودروی لوکس دوج دورانگو می باشد که برای هر میهمان چنین خودرویی به فرودگاه اعزام می شود. ضمن این که ترانسفر رایگان در 2 نوبت به سمت بازارها انجام می شود. لازم به ذکر است هتل ترنج کیش گران قیمت ترین هتل در جزیره کیش است.

ارزان ترین هتل های کیش چه نام دارند؟

ارزان ترین هتل های کیش شاید برای عده ی بسیاری جزء بهترین هتل های کیش باشند که معیارهای هر شخصی متفاوت است. اما در این قسمت با ارزان ترین هتل های کیش با کیفیت نسبتاً مطلوب اشنا می گردید. توجه داشته باشید که امکانات، خدمات و ... این هتل ها در جزیره کیش زیاد مورد پسند افراد نباشد.

هتل شباویز کیش، ارزان در کنار دریا

هتل شباویز کیش یکی از ارزان ترین هتل های کیش است که در نزدیکی دریا قرار گرفته است. همین امر موجب شده تا تقریباً میان هتل های 2 ستاره کیش، محبوب تر باشد. هتل شباویز کیش یک هتل 2 ستاره با امکانات رفاهی بسیار معمولی است که تنها شامل رستوران و اینترنت رایگان می شود. قیمت هر شب اقامت در این هتل کیش کمتر از 200 هزار تومان است.

هتل ترنج

هتل ترنج کیش گران ترین و بهترین هتل کیش

هتل ققنوس کیش، ارزان اما دور از دریا

هتل ققنوس کیش از دیگر هتل های ارزان جزیره است که موقعیت مکانی نسبتاً دوری به دریا دارد. این هتل 2 ستاره در داخل اتاق های خود امکانات پخت و پز را فراهم نموده تا نقص نداشتن رستوران، کمتر به چشم مسافران بیاید. قیمت بسیار ارزان این هتل کیش سبب شده تا قیمت تور کیش هم بسیار ارزان، برای افراد تمام شود.

تخفیف تفریحات کیش با رزرو هتل کیش از کیش لندیار

زمانی که شما وارد سایت کیشلندیا شوید و رزرو هتل مورد نظر خود را انجام دهید، مشمول تخفیف تفریحات آبی و دریایی کیش می شوید تا سفری لذت بخش را تجربه کند. اگر شما هم به دنبال خلق خاطره هایی شیرین هستید، با شماره های 021،43000020 و 09198906504 تماس حاصل فرمایید تا در 24 ساعت شبانه روز کارشناسان کیشلندیار شما را راهنمایی کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.