معرفی سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی در رشت

یک راه حل مناسب برای خرید یا فروش خودروی دست دوم استفاده از خدمات آنلاین کارشناسی و فروش سفارشی خودرو است. مهم‌ترین مزیت این وب‌سایت‌ها بی‌طرفی آن‌ها و اعتماد طرفین به نتیجه کارشناسی آن‌ها است.

سایت کارنامه، همکار رسمی دیوار است که خدمات کارشناسی و فروش سفارشی خودرو برای مشتریان با کم‌ترین هزینه فراهم می‌کند. یعنی چه قصد خرید خودرو داشته باشید و چه فروش، می‌توانید از خدمات این سایت استفاده کنید. یک زمانی این سرویس‌ها صرفا در تهران ارائه می‌شد اما الان به تدریج سایر شهرها و استان های مختلف کشور هم تحت پوشش قرار می گیرند.

حالا کارنامه به رشت رسیده است؛ شهر باران و میرزا و سایه! جایی که به واسطه همجواری با منطقه آزاد انزلی خودروهای لوکس و مدرن با قیمت های مناسب در دسترس شهروندان است اما خیلی از مکانیک‌های تجربی و سنتی شاید خیلی از جزئیات فنی آن ها مطلع نباشند و کارشناسان تحصیل کرده و با دانش روز بهتر زیر و بم این خودروها را می شناسند.

سرویس کارشناسی خودرو

پس اگر ساکن رشت هستید و قصد خرید خودرو دارید از کارشناسان کارنامه کمک بگیرید. با شماره  ۰۲۱۹۱۰۰۴۳۴۳ تماس بگیرید یا از طریق سایت کارنامه و اپلیکیشن دیوار درخواست خود را ثبت کنید. در کمتر از ۳۰ دقیقه با شما تماس می گیرند و کارشناس برای ارزیابی خودروی مورد نظر شما به محل اعزام می شود.

درخواست کارشناسی خودرو

این کارشناسان افراد دوره دیده و زبده ای هستند که بیش از ۴۰۰ نقطه خودرو را بررسی می کنند و قیمت منصفانه آن را به شما اعلام می کنند. کل اطلاعات لازم و گزارش فنی خودرو هم از طریق پیامک ۱۰ دقیقه بعد روی گوشی شما ارسال می شود. نکته مهم اینجا است که اطلاعات این گزارش تا سقف ۲۰ میلیون تومان و به مدت ۲۴ ساعت بعد از ارسال پیامک از سوی کارنامه گارانتی می شود.

سرویس فروش سفارشی

سرویس دیگری که به تازگی امکان استفاده از آن در رشت هم مهیا شده، فروش سفارشی خودرو است. روش کار در این سرویس به این صورت است که شما درخواست فروش خودروی‌تان را روی سایت کارنامه ثبت می کنید.

مشاوره

کارشناس فنی بعد از هماهنگی در محل حاضر می‌شود و تمام بالا و پایین خودرو را بررسی می‌کند و قیمت کارشناسی برای خودروی شما ارائه می‌دهد. بعد خودروی شما توسط خود این کارشناس آگهی می شود و تمام مراحل پاسخگویی به تلفن ها و مذاکره و یافتن بهترین خریدار هم از سوی او انجام می شود. در نهایت هم در صورت تایید نهایی شما معامله انجام می‌شود در مرحله تنظیم قولنامه و فروش یک مشاور حقوقی شما را همراهی می کند.

این پروسه طوری طراحی شده که نیاز به تردد فروشنده به حداقل برسد که با توجه به شرایط شیوع کرونا نکته مهمی است. یعنی با این روش شما می توانید مطمئن باشید که با کم‌ترین هزینه و ریسک خودرویتان را به منصفانه‌ترین قیمت و بدون نگرانی از مواجه شدن با کلاهبرداران به فروش می‌رسانید. فروش خودرو هم قطعا با این روش سریع‌تر انجام می‌شود چون آگهی آن به صورت رایگان روی صفحه کارنامه در دیوار نمایش داده می‌شود و به صورت روزانه هم نردبان می شود.

معمولا با این روش خودروها بین ۲ تا ۴ روز مشتری واقعی خود را پیدا می کنند و کارشناسان فروش سفارشی می‌گویند حداکثر تا یک هفته می شود هر خودرویی را به قیمت واقعی فروخت. فراهم شدن این سرویس می‌تواند خبر خوبی برای مردم رشت و اهالی استان گیلان باشد. شیمِره موبارک ببه!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.