پیشرفت روش‌های خرید و فروش خودرو به اینجا محدود نشد و در نسل‌های بعدی روش‌های کامل‌تری برای خرید و فروش خودرو توسعه یافته‌اند که نسبت به روش‌های سنتی بسیار راحت تر، سریع‌تر و حرفه‌ای تر هستند.

در جدیدترین روش‌های خرید و فروش خودرو که طرفداران بسیاری در کشورهای اروپایی و آمریکایی دارد، دیگر نیازی به حضور خریدار و فروشنده برای بازدید و تست خودرو و یا پاسخگویی به تماس‌های مکرر مشتریان نیست و شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات با استفاده از ابزارهای مختلف همچون کارشناسی خودرو، سیستم‌های مشاوره و فروش آنلاین و … در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید و فروش خودرو می‌کنند. در ادامه این متن به شرح این روش‌ها همراه با معرفی نمونه موفق ایرانی آن خواهیم پرداخت.

مدرن‌ترین روش خرید و فروش خودرو در جهان

کارسنس یکی از نمونه‌های فعال و موفق در آمریکاست که به خرید و فروش خودروهای دست دوم کارشناسی شده می‌پردازد. این شرکت به هریک از خودروهای موجود در نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده خود یک مشاور فروش اختصاص می‌دهد که خدمات فروش خودرو، مذاکره با خریدارن و پیدا کردن خریدار نهایی بر عهده این مشاوران است. گزارش کارشناسی ۱۰۹ نقطه‌ای، گارانتی ۲ هفته‌ای و وارانتی ۶ ماهه نیز سایر خدمات ارائه شده توسط کارسنس است که باعث اعتماد و اطمینان خریدار می‌شود. روند فروش خودرو در کارسنس به این صورت است که خریدار پس از مراجعه به سایت کارسنس و مشاهده خودروهای کارشناسی شده، یک یا چند مورد را انتخاب می‌کند. در ادامه، کارشناسان کارسنس خودروهای انتخابی خریدار را به محل مدنظر وی برده و اجازه تست کامل و رانندگی با خودرو را به خریدار می‌دهند. در این روش نیازی به حضور خریدار و فروشنده در محل شرکت کارسنس نیست زیرا کارشناسان این شرکت، تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز برای خرید و فروش خودرو را درب منزل، محل کار و یا هرجایی که خریدار و فروشنده تعیین کنند برده تا از این طریق خرید و فروش مطمئن و راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنند.

کاروانا، ترد، شیفت، کارلوتز و … نمونه‌های موفق دیگری هستند که مدرن‌ترین و در عین حال سریع‌ترین و راحت‌ترین روش خرید و فروش خودرو دست دوم کارشناسی شده را ارائه می‌دهند.

این خدمات تنها به کشورهای پیشرفته جهان محدود نشده و در داخل کشور نیز کسب و کارهای موفقی همچون همراه مکانیک وجود دارند که چند سالیست به صورت تخصصی به ارائه خدمات خرید و فروش خودروهای دست دوم می‌پردازد و به بزرگترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده تبدیل شده است. در روش‌های مختلف فروش خودرو همراه مکانیک همچون فروش خودرو سفارشی و فروش خودرو فوری، مشتریان می‌توانند تنها با یک تماس، به صورت کاملاً رایگان و در کمترین زمان ممکن خودرو دست دوم خود را به فروش برسانید.

روش فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک: فروش خودرو برای افراد بدون وقت یا تجربه کافی

برای استفاده از خدمات فروش سفارشی خودرو همراه مکانیک کافیست به نشانی /hamrah-mechanic.com/car-sell مراجعه کرده و خودرو خود را ثبت کنید.

۱- پس از ثبت سفارش شما در سایت همراه مکانیک ، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و از خودرو بازدید می‌کنند.

۲- خودرو به صورت رایگان کارشناسی می‌شود.

۳- گزارش کارشناسی خودرو همراه با عکس روی سایت همراه مکانیک منتشر می‌شود.

۴- آگهی فروش خودرو توسط مشاور همراه مکانیک در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود.

۵- کارشناسان فروش حرفه‌ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.

۶- کارشناسان همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می‌دهند.

در این روش نیازی به پاسخگویی شما به تماس‌های مکرر مشتریان نیست زیرا کارشناسان همراه مکانیک این کار را به صورت کاملاً رایگان تا یافتن مشتری نهایی انجام می‌دهند. از مزایای استفاده از خدمت فروش خودور سفارشی همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دریافت خدمات کارشناسی خودرو به صورت رایگان

- فروش خودرو بدون هزینه

- عدم پاسخ گویی به تماس خریداران

- عدم مواجهه با دلالان خودرو

- صرفه‌جویی در زمان مشتری و جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری

- بستن قولنامه و ارائه مشاوره کامل حقوقی

برای فروش آسان و بی دردسر خودرو توسط اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودرو هم اکنون اقدام کنید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.