سامانه بیمیک به گروه شرکت های دانش بنیان پیوست

بیمیک به عنوان یک سامانه فعال در حوزه بیمه کشور، به گروه شرکت‌های دانش بنیان پیوست و به نظر می‌رسد که در آینده بسیار نزدیک شاهد گسترش بیش از پیش فعالیت‌های این کسب و کار فروش آنلاین بیمه در کشور باشیم. خدمات بیمه‌ای در ایران نیز مانند سایر نقاط جهان، گستردگی خاص خود را داشته و با شرکت‌های بیمه ارائه دهنده مختلفی روبرو هستیم. این موضوع انتخاب را برای متقاضیان خرید بیمه کمی پیچیده می‌سازد. 

درباره سامانه بیمیک

اگر بخواهیم درباره سامانه بیمیک به طور دقیق و بیشتر بدانیم، باید این سامانه را یک پلتفرم تخصصی برای مقایسه بیمه نامه‌های مختلف و خرید آنلاین بیمه نامه دانست. مقایسه درست همان چیزی است که در دنیای رقابتی امروز به آن نیازمند هستیم و در سامانه بیمیک، فاکتورهای قیاس درستی به کاربر ارائه شده‌اند.

شما می‌توانید در سامانه بیمیک برای خرید بیمه‌های خودرو در گروه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اقدام کرده و بهترین شرکت بیمه ارائه‌دهنده در این حوزه را پیدا کنید. همین طور بیمه‌های مسافرتی، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه لوازم الکترونیکی، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه حوادث انفرادی ( اعم از شغلی، حرفه ای، مسافرت، ورزشی، تحصیلی و ... ) و دیگر بیمه نامه‌های موجود در کشور، در سامانه بیمیک در خط تخصصی خود قرار داشته و تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده این بیمه‌ها نیز، حاضر هستند.

به علاوه در سامانه بیمیک خرید بیمه نامه به صورت غیرحضوری بوده و از این جهت نیز رضایت مشتریان تامین شده است. شما می‌توانید کلیه اطلاعات مربوط به بیمه نامه‌های مختلف، قیمت، شرایط، پوشش‌های اصلی، پوشش‌های تکمیلی، شرایط دریافت تخفیف و ... را در وبلاگ بیمیک دنبال کرده و از جدیدترین اخبار صنعت بیمه کشور در این بخش اطلاع یابید.

به واقع سامانه بیمیک به عنوان یک پلتفرم فروش آنلاین بیمه، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در خصوص انواع بیمه نامه‌ها، هدایت به سمت خرید بهترین و مقرون به صرفه‌ترین بیمه و در نهایت ارائه یک تجربه خرید لذت بخش است.

خرید انلاین بیمه بدنه از سامانه بیمیک

خدمات سامانه بیمیک

به طور خلاصه خدمات سامانه بیمیک را می‌توان در موارد زیر گنجاند:

  • مقایسه بیمه نامه‌ها: اگر تصمیم به خرید بیمه شخص ثالث خودرو گرفته‌اید، در بیمیک می‌توانید این پوشش بیمه خودرو را در تمامی شرکت‌های بیمه‌دهنده مشاهده کرده و آن‌ها را با هم در یک تراز و مقایسه قرار دهید. همین اتفاق در خصوص سایر بیمه نامه‌ها نیز صدق می‌کند. خدمات مقایسه بیمه نامه‌ها در سامانه بیمیک، به صورت کاملا هوشمند و کارشناسی شده، جریان داشته و این اطلاعات کاربر را بالا برده و تخصص وی در خرید بیمه نامه را افزایش می‌دهد.
  • فروش آنلاین بیمه: در خدمات سامانه بیمیک، می‌توانید به صورت مستقیم و بی‌واسطه از فروش آنلاین بیمه نامه‌ها بهره‌مند شده و بیمه نامه مورد نظر خود را از شرکت بیمه ارائه ‌دهنده خریداری کنید. خرید بیمه آنلاین در بیمیک، کاملا امن بوده و با پیوستن این سامانه به شرکت‌های دانش بنیان، بیش از پیش مهر تائید بر پیشانی برند بیمیک زده شده است.
  • ارائه مشاوره پیش از خرید بیمه: شما می‌توانید از کارشناسان بیمه مقیم شرکت بیمیک، برای دریافت مشاوره پیش از خرید انواع بیمه نامه‌ها استفاده کرده و راهنمایی‌های لازم را به دست بیاورید. همین طور پشتیبانی آنلاین بیمیک، این فرصت را در اختیار کاربران قرار داده است که بدون نیاز به تماس تلفنی، از طریق چت بیمیک، سوالات خود را مطرح کرده و در کمترین زمان، پاسخ مرتبط و کارشناسی شده را دریافت کنند.
  • ارائه تخفیفات ویژه: فارغ از تخفیفاتی که از سوی شرکت‌های بیمه مختلف بابت عدم دریافت خسارت، خرید گروهی و ... داده می‌شود، شرکت فروش آنلاین بیمه بیمیک، نیز تخفیفات ویژه خود را در فصول مختلف سال برای بیمه نامه‌های متنوع در نظر گرفته و اگر همیشه نیم نگاهی به تخفیفات بیمیک داشته باشید، شانس خرید بیمه ارزان‌تر را خواهید داشت.

شرکت دانش بنیان بیمیک

شرکت دانش بنیان بیمیک مجموعه‌ای از کارشناسان خبره بیمه، متخصصان و نیروهای خلاقی است که برای ایجاد سهولت در فرآیند آگاهی‌رسانی، مقایسه و خرید انواع بیمه نامه‌ها فعالیت کرده و جامعه‌ای امن‌تر و آسودگی خاطر بالاتر را برای هموطنان ترسیم می‌کند. شرکت دانش بنیان بیمیک به هیچ یک از شرکت‌های بیمه، وابستگی بیشتری نداشته و در این میدان کاملا بی‌طرفانه پیش می‌رود.

مزیت سامانه بیمیک

مزیت سامانه بیمیک در آن است که این شرکت فروش بیمه تمامی شرکت‌های بیمه ارائه دهنده را در پلتفرم خود جای داده و بی آن که نقش تضعیف ‌کننده کسب و کارهای فروش سنتی بیمه را بازی کرده باشد، دسترسی به بیمه نامه‌های مختلف را ساده‌تر ساخته و سطح آگاهی مردم از نقش بیمه‌ها را پررنگ‌تر می‌سازد. شرکت دانش بنیان بیمیک، جدای از آن که یک سامانه فروش آنلاین بیمه به حساب می‌آید، یک مرجع و بانک اطلاعاتی قوی از آن چیزی است که در دنیای بیمه نامه‌ها داشته و رفته رفته به یک دایره المعارف بیمه‌ای تبدیل می‌شود.

کلام آخر

اگر نیاز به خرید هر بیمه نامه‌ای دارید، پیش از هر اقدامی در شرکت دانش بنیان بیمیک، سطح آگاهی و اطلاعات خود از آن گروه بیمه‌ای را بالا برده و مقایسه‌ای هوشمند و هدفمند میان شرکت‌های بیمه ارائه دهنده، شرایط، پوشش‌ها، سطح توانگری مالی، قیمت، مراکز پرداخت خسارت، نحوه پرداخت خسارت و ... انجام دهید. به این شکل، خریدی موفق خواهید داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.