چند ایده مناسب برای هدایای تبلیغاتی

اقلام بسیاری در رده هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند. اکثر کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا از محصولات روتین استفاده کنند و از ریسک کردن در امر هدیه دادن، می پرهیزند. در حقیقت هر محصول کاربردی و با کیفیتی می‌تواند در زمره هدایای تبلیغاتی قرار بگیرد. کالاهای زیادی وجود دارد که افراد از دریافت آن‌ها خوشحال می‌شوند؛ زیرا به آن‌ها نیاز دارند اما هیچ‌گاه برای خرید آن اقدام نمی‌کنند. همراه این مطلب باشید تا با چندین محصول تبلیغاتی آشنا شویم.

اهمیت هدایای تبلیغاتی در آینده یک کسب‌وکار

قبل از شروع معرفی هدایای تبلیغاتی، بهتر است از ضرورت استفاده آن‌ها بدانیم که تا چه اندازه می‌تواند بر آینده یک کسب‌وکار، نتایج مطلوبی بگذارد. تبلیغاتی دیجیتالی در عرض چند ثانیه پخش و بعد محو می‌شود. ایمیل مارکتینگ‌ها به راحتی قابل حذف هستند. اما عمر محصولات مارک‌دار فیزیکی بسیار طولانی است.

محصولات کاربردی مانند خودکار، لوازم‌التحریر، لیوان، فلش مموری و لباس مواردی هستند که مصرف‌کنندگان آن‌ها را برای مدت زیادی در نزد خود نگه می‌دارند. آن‌ها هر بار که از این اقلام استفاده می‌کنند بیشتر با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند. در حقیقت شما یک سرمایه‌گذاری اولیه و برای یک بار انجام داده‌اید اما تأثیر آن هفته‌ها، ماه‌ها و سالیان سال ادامه پیدا می‌کند.

همچنین هدایای تبلیغاتی یک ‌راه حل عالی برای ایجاد روابط طولانی مدت با مهم‌ترین مشتریان و شرکای تجاری هر کسب‌وکاری است. مشتریان دوست دارند که احساس کنند برای برندی که از محصولات یا خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند؛ ارزشمند هستند. ارسال هدایای کاربردی برای مشتریان، تأثیر مثبتی بر آن‌ها می‌گذارد و باعث افزایش ارتباط و رضایت‌مندی آن‌ها می‌شود.

هدایای تبلیغاتی کاربردی

اهمیت هدایای تبلیغاتی به خوبی برای شما روشن شد. حال بهتر است با چند هدیه تبلیغاتی کاربردی آشنا شوید.

۱. پاوربانک تبلیغاتی

وسایل الکترونیکی، این روزها جز یکی از محبوب‌ترین کالاها محسوب می‌شوند و همه افراد تمایل دارند تا تعدادی از آن‌ها را داشته باشند. پاوربانک تبلیغاتی را باید ازجمله خوبان در سبد محصولات تبلیغاتی دانست. زیرا بسیار کاربردی بوده و هرکسی با هدیه گرفتن آن، عاشق برند شما می‌شود.

نکته مهم در مورد پاوربانک‌هایی که قصد هدیه دادن آن را دارید؛ آن است که:

۱. با کیفیت باشد و از برندهای معتبر خریداری شود

۲. سبک باشد

۳. دارای ظرفیت باطری بین ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار میلی‌آمپر در ساعت باشد

۴. دارای کابل همراه باشد

۵. جنس بدنه آن به صورتی باشد که بتوان نام و لوگوی برند خود را روی آن حک شود

2

2. ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی را باید ازجمله هدایا لوکسی دانست که هر کسب‌وکاری آن را به مشتریان و شرکای تجاری مهم و خاص خود هدیه می‌دهد. همان‌طور که از اسم این کالا برمی‌آید، معمولاً بین مدیران رده‌بالای هر مجموعه ردوبدل می‌شود. زیرا اقلامی که درون آن قرار می‌گیرند، بعضاً گران‌قیمت و خاص هستند.

ست مدیریتی می‌تواند شامل اقلام زیر شود:

1. کیف پول تمام چرم

2. کمربند تمام چرم

3. خودنویس

4. فلش مموری تبلیغاتی

5. کراوات

6. سنجاق کراوات

3. فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی مورد استفاده تمام افراد است. زیرا همه افراد برای جابه‌جایی یا ذخیره اطلاعات دیجیتالی خود نیاز به چنین وسیله‌ای دارند. پس باید فلش مموری را یک وسیله پرکاربرد و محبوب معرفی کرد.

4. خودکار تبلیغاتی

1

یکی از مرسوم‌ترین محصولات تبلیغاتی که از گذشته تا به امروز در سبد هدایای هر کسب‌وکاری قرار داشته، خودکار تبلیغاتی است. همه افراد دوست دارند یک خودکار هدیه بگیرند؛ زیرا برای نوشتن هر متنی به کارشان می‌آید.

5. ساک دستی

ساک دستی ازجمله محصولاتی است که همه افراد بسیار به آن نیاز دارند اما کمتر کسی اقدام به خرید یک ساک دستی می‌کند. به همین خاطر است که صاحبان مشاغل این فرصت را غنیمت می‌دانند و در رویدادهای گوناگون از این محصولات در تعداد انبوه استفاده کرده و به مشتریان خود هدیه می‌دهند.

از کجا هدایای تبلیغاتی می‌توان خرید؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ارائه انواع هدایای گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای رویدادهای مختلفی همچون همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره 02188403004 تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.