تعویض باتری ماشین در محل

 بدین منظور شرکت باتری کار با هدف ارتقا سطح کیفی زندگی و رفع نیازهای در حال رشد ایرانیان، در زمینه فروش باطری ماشین فعالیت می کند. ما با ایجاد بستری امن، سفارش رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ ی فعالیت‌های خود در زمینه خدمات فروش باطری ماشین قرار داده ایم.

هر باطری ماشین دارای یک طول عمر مشخصی است که بسته به شرایط آب و هوایی و محیطی بین یک تا سه سال متغیر است. بنابراین از کار افتادن باتری امری طبیعی محسوب می شود.

زمانی که باطری ماشین ما از کار می افتد با سوالات زیادی مثل:

چه باتری تهیه کنم که مناسب خودرو من باشه؟

از کجا می تونم باطری ماشین با کیفیت تهیه کنم؟

بهترین باطری ماشین چیه؟

باتری ماشین ایرانی بهتره یا خارجی؟

برای خرید باتری ماشین باید باتری کهنه خودمو تحویل بدم؟

...

و سوالات زیادی که ذهن همه ما را درگیر می کند ولی نگران نباشید تیم باتری کار با مجرب ترین کارشناسان در این زمینه به شما مشاوره رایگان داده و شما را کاملا راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین خرید تلفنی یا اینترنتی خود را تجربه کنید و در صورتی که نیاز به تعویض باتری ماشین داشتید می توانید از خدمات رایگان تعویض باتری ماشین در محل باتری کار بهره مند شوید.

زمانی که شما به هر دلیلی نیاز به تعویض باتری ماشین داشتید با مشکلاتی از قبیل:

  • پیدا کردن نزدیک ترین باتری سازی

  • بکسل کردن خودرو تا باتری سازی جهت تعویض باتری ماشین

 که در گذشته با آن روبه رو بودید خداحافظی کنید، چون زمانی که باتری کار انتخاب شما برای خرید باطری ماشین است با خیال آسوده ظرف مدت ۳۰ دقیقه کارشناسان ما در محل حضور پیدا کرده و بعد از تست برق و دینام رایگان، به تعویض باتری ماشین شما می پردازند.

متخصصان باتری کار  توانایی نصب و تعویض تمامی باتری‌های موجود در بازار بر روی تمامی خودروهای موجود در بازار را دارا هستند. حتی برای تعویض باتری خودروهای هیبریدی نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آیا می دانید سفارش آنلاین از باتری کار چه مزیت هایی برای شما دارد؟

شما برای اطلاع از قیمت باطری ماشین می توانید به سایت باتری کار مراجعه کرده و به دو صورت آنلاین و تلفنی به ثبت سفارش خود بپردازید. پس از تماس کارشناسان باتری کار به راحتی می توانید زمان حضور آن ها را مشخص نمایید.

برای تعویض باتری ماشین، فرقی نمی کند خودروی شما قدیمی باشد یا جدید! هیج تفاوتی نیست که ماشین شما داخلی یا خارجی باشد، چون متخصصان ما با هر شرایطی رضایتمندی شما را در تعویض و نصب باتری جلب خواهند کرد.

باطری ماشین

در ضمن اگر در خصوص باتری ها اطلاعات فنی ندارید نگران نباشید چون کارشناسان باتری کار به صورت تلفنی بهترین باتری ماشین را به  شما معرفی می کنند تا با هر بودجه ای که دارید بتوانید مناسب ترین خرید را داشته باشید.

درباره پشتیبانی باتری کار باید خدمتتان عرض کنم که از لحظه که با شرکت تماس گرفته اید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند گشته اید تا زمانی که سفارش خود را ثبت نموده و متخصصان فنی ما به نصب باتری شما می پردازند و گارانتی باتری شما را فعال می کنند تیم پشتیبانی باتری کار همواره کنار شماست و می توانید همه موضوعات و مواردی که ذهن شما را درگیر نموده است را با آن ها مطرح نمایید، که دقت داشته باشید که همه مشاوره ها، ارسال، نصب، تست برق و دینام خودروی شما  به صورت کاملا رایگان انجام می شود و شما جز هزینه خرید باتری، مبلغی را نباید پرداخت کنید.

شاید این سوال برای شما مطرح باشد که روند ثبت سفارش در باتری کار چگونه است؟

شما به دو صورت می توانید به ثبت سفارش بپردازید:

۱. سفارش آنلاین: در سفارش آنلاین شما می توانید بر روی باتری مورد نظر کلیک کرده و گزینه خرید را انتخاب نمایید و طبق مراحل تعیین شده مشخصات و آدرس خود را وارد کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید.

۲. سفارش تلفنی : در سفارش تلفنی شما می توانید با یکی از شماره های باتری کار 02145405 یا 02188540536-8 تماس گرفته و بعد از مشاوره رایگان با کارشناسان باتری کار باتری مورد نظر خود را سفارش دهید.

آیا من برای تعویض و نصب باتری ماشین باید مبلغی پرداخت کنم؟

خیر. نیازی نیست شما برای ارسال و نصب باتری خود هزینه ای پرداخت کنید چون باتری کار به صورت کاملا رایگان خدمات تست برق و دینام، ارسال و نصب را انجام می دهد.

‌آیا من می توانم به خدمات آنلاین باتری کار اعتماد کنم؟

بله. اگر به سایت باتری کار مراجعه کنید در بخش فوتر(پایینی) سایت نماد اعتماد الکترونیکی موجود است که کلیه کسب و کارهای اینترنتی معتبر دارای این نماد می باشند.

باتری کار با دریافت سفارش باتری از سراسر استان تهران  و البرز،  ایجاد ساختاری منطبق با تفکر مشتری مداری، ایجاد اعتماد به سفارش اینترنتی و پشتیبانی به موقع، از مزایای اصلی سفارش اینترنتی در شرکت باتری کار محسوب می گردد.

امید داریم با چشم اندازی روشن به آینده و با تکیه بر اصول اخلاقی و کاری، درایجاد رابطه‌ ای پایدار با مشتری در ترغیب به استفاده از خدمات آنلاین و تغییردرالگوهای زندگی مردم شریف ایران موثر باشیم.

باطری

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.