تاثیر انتشار یک آگهی استخدام روی سایت دیوار؛ ۶هزار بازدید، ۱۰۰تماس

هزینه ثبت آگهی استخدام در این وب‌سایت/اپلیکیشن ۴۰ هزار تومان است. دیوار سعی کرده که به عنوان ارزان‌ترین پلتفرم برای ثبت آگهی استخدام شناخته شود و نسبت به تمام ابزارهای مشابه که به طور اختصاصی در حوزه استخدام فعالیت می‌کنند، هزینه کمتری دریافت کند.

در این گزارش به آمار و ارقامی می‌پردازیم تا تحلیل ارزش‌گذاری آگهی استخدام در دیوار برای شما راحت‌تر شود.

میانگین۶ هزار و دویست بار بازدید از هر آگهی

هر آگهی دسته استخدام در دیوار به طور میانگین بیش از ۶ هزار بار دیده می‌شود. این بازدیدها توسط متقاضیانی انجام شده که به دنبال شغل بوده اند و آگهی‌های دیوار برای آن‌ها جذابیت داشته، روی آنها کلیک کرده و اطلاعات آگهی را مطالعه کرده‌اند. این بدان معنا است که در صورت ثبت یک آگهی استخدام شما می‌توانید به طور میانگین به بیش از ۶ هزار کارجو در آن حوزه کاری دسترسی داشته باشید.

میانگین ۱۰۳ تماس به ازای هر آگهی استخدام

هر آگهی استخدام در دیوار به طور متوسط ۱۰۳ تماس برای آگهی‌دهنده ایجاد می‌کند. این تماس‌ها می‌توانند تلفنی، پیامکی یا از طریق چت دیوار باشند. یعنی با ثبت یک آگهی استخدام در دیوار شما به طور متوسط بیش از ۱۰۰ متقاضی مرتبط با آن حوزه کاری خواهید داشت که مستقیما با شما تماس می‌گیرند و مذاکره می‌کنند.

اعدادی که در بالا ذکر شد در واقع میانگین آگهی‌های استخدام از ابتدای سال ۹۹ تاکنون هستند. هر چه شما در آگهی خود اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تری از شرایط و شیوه همکاری ارائه کنید و هر چه پیشنهاد شما جذاب‌تر باشد، بازدهی آن نیر به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

مزایای استفاده از دیوار برای جذب نیرو

سرعت بالا

بیش از ۲۰ درصد افرادی که اقدام به ثبت آگهی استخدام در دیوار می‌کنند، خیلی زود به نتیجه می‌رسند و نیروی مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. همچنین به خاطر داشتن جامعه کاربری بزرگ، ثبت و مشاهده آگهی توسط کاربران به سرعت انجام می‌شود و خیلی سریع می‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.

قیمت پایین

ثبت آگهی استخدام در دیوار ۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده که همچنان در مقایسه با تمام ابزارهای مشابه که برخی از آنها بازدهی کمتری هم دارند، ارزان‌تر است.

بازدهی مناسب

بر اساس آمار و ارقامی که بالاتر ارائه شد می‌توان استنباط کرد که بازدهی ثبت آگهی استخدام در دیوار بسیار خوب است و ارزش‌گذاری ۴۰ هزار تومانی آن منصفانه است.

ارتباط مستقیم و ارگانیک

بر خلاف بسیاری پلتفرم های دیگر که شما ابتدا با وب‌سایت واسط در ارتباط هستید و بر اساس بسته ای که خریداری کرده‌اید تعدادی رزومه برای شما ارسال می‌شود، در دیوار از همان ابتدا مستقیما با متقاضیان در ارتباط خواهید بود و هیچ فیلتری روی تعداد متقاضیان اعمال نمی‌شود. همچنین تعداد متقاضیان نسبت مستقیمی با شرایط کار پیشنهادی شما و همچنین شیوه ارائه آنها در آگهی دارد.

استخدام موقت

دیوار به دلیل سازوکاری که دارد و مانند صفحات نیازمندی‌های شغلی بر بستر اینترنت عمل می‌کند و همچنین قیمت پایین ثبت آگهی یکی از بهترین ابزارها برای استخدام نیروی موقت است. هر فرد یا شرکتی می‌تواند به راحتی شرایط کار موقت از یک‌روزه (مثل تمیز کردن منزل) تا یک ماهه (مثل پرستاری موقت) تا همکاری طولانی مدت را در آگهی بنویسد و بهترین نیروی انسانی که را جذب کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.