به گزارش روابط عمومی گل‌‌‌گهر، فرزاد قدیمی افزود: افتتاح ابرپروژه‌‌‌هایی در سطح ملی همچون پروژه انتقال آب خلیج فارس، بهره‌‌‌برداری از خطوط متعدد تولید و... با دانش بومی و با راهبری مدیرانی توانمند و کارکنانی همسو با اهداف عالی شرکت انجام شده است. با چنین تجربیات موفقی، به جرات می‌توان گفت باورپذیری و دستیابی به دیگر اهداف بزرگ شرکت که در مرحله تدوین و برنامه‌‌‌ریزی قرار دارند دور از ذهن نیست.

قدیمی ادامه داد: از جمله عواملی که منجر به تحقق شرایط فعلی شرکت شده است، می‌توان به شفافیت کاری و ارتباط مثبت بین مدیران ارشد شرکت با سطوح پایین‌‌‌تر سازمان اشاره کرد. همچنین عامل دیگر، اتخاذ تصمیماتی است که منجر به باور کارکنان نسبت به خود و موجب افزایش اعتماد به نفس آنها شده است.

مدیر توسعه منابع انسانی گل‌‌‌گهر اظهار کرد: گل‌‌‌گهر با تدوین اهداف مشخص و استراتژی مناسب به دنبال بالا بردن بهره‌‌‌وری فعالیت‌‌‌های خود است. از جمله اقدامات ارزشمند انجام شده از سوی مدیریت ارشد در این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: هم‌‌‌راستاسازی کارکنان با استراتژی‌‌‌های موجود و برگزاری جلسات متعدد برای بررسی مشکلات و شنیدن حرف آنها در راستای حل مسائل؛ تدوین استراتژی ملموس و ساده و در عین حال تاثیرگذار با تاکید بر رشد پایدار؛ انتخاب افراد مناسب در جایگاه‌‌‌های سازمانی؛ ایجاد فرهنگ مبتنی بر نظم و دوری از جدا کردن کارکنان از اهداف سازمان؛ تشخیص مسائل اصلی و تمرکز بر آنها و انجام اقداماتی منسجم برای حل مسائل و جدیت و پیگیری مداوم برنامه‌‌‌ها از سوی مدیریت ارشد.