پیش بینی بورس فردا 7 شهریور 1401

بورس تهران از ابتدای شهریور تنها کمتر از 2 درصد بازدهی را برای خود ثبت کرده است. بازار که با شوق خوبی شهریور را آغاز کرد امروز با افت مواجه شد.

از سویی هم در بازار شایعه جابجایی در وزارتخانه صمت وجود دارد و این نگرانی را برای فعالان ایجاد می‌کند که وضعیت صنعت خودرو با وعده‌هایی که وزیر فعلی داده است به کدام سمت و سو می‌رود.

بازار با تعداد بیش از 300 نماد منفی کار خود را تمام کرد. وقتی به نمودار شاخص نگاه اجمالی می اندازیم به بی‌رمقی بازار در این چند روزه می‌رسیم و این انتظار را داریم که شاخص کماکان در محدوده میانگین 200 روزه خود مورد حمایت قرار بگیرد. اما با افت روز یکشنبه کمی نگرانی در فعالان بازار ایجاد می‌شود که نکند بازار از این میانگین هم پایین‌تر برود؟

نکته‌ای که در تکنیکال شاخص دیده می‌شود این است که نماگر «آر اس ای» در حال ایجاد یک واگرایی در کف است و این واگرایی چقدر می‌تواند قدرتمند باشد در روز های آتی مشخص می‌شود. 

این نماگر نشان می‌دهد که بازار از هیجان فروش فاصله گرفته است. (قرار گرفتن این نماگر زیر عدد 30 به صورت استاندارد نشان از هیجان فروش در نماد است.) این نماگر از عدد هیجان فروش به سمت بالا فاصله گرفته است. 

در چند روز اخیر اعضای دولت از عدم افزایش قیمت سوخت خبر می‌دهند. با این حال بازار با این اخبار و شایعات به سمت حواشی اخبار بودجه بندی برای سال 1402 پیش می‌رود.

پیش بینی بورس

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.