جزئیات ارزش معاملات بورس امروز

در معاملات روز ‌دوشنبه، شاخص کل  بورس  ۵ هزار و ۳۳۳ واحد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد رسید. اما شاخص کل هم‌وزن ۲ هزار و ۷۳۷ واحد بالا آمد و در رقم ۴۶۹ هزار و ۳۹۱ واحد ایستاد. همچنین شاخص کل  فرابورس  ۹۹ واحد صعود کرد و به رقم ۱۹ هزار و ۱۷۴ واحد رسید.

گروه سبز بازار

امروز قیمت سهام تمام شرکت‌های گروه قند و شکر افزایش یافت. نمادهای قثابت، قنیشا، قلرست، قصفها، قشیر، قپیرا، قچار، قزوین و قمرو همگی با رشد ارزش مواجه بودند. ارزش معاملات صنعت «قند و شکر» با 62.13 درصد افزایش به 217 میلیارد تومان در بورس و فرابورس رسید.

سهم‌های تاثیرگذار 

در معاملات روز دوشنبه فملی، خودرو و شپنا نمادهای قرمزرنگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند. شستا، بترانس و حکشتی نیز بزرگان سبزرنگی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. 

ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 25 هزار و 244 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌یکشنبه 54 درصد افزایش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 9 درصد افزایش یافت و به رقم 14 هزار و 915 میلیارد تومان رسید.

رشد تقاضا

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید 9 درصد کاهش یافت و به رقم هزار و 561 میلیارد تومان رسید. همچنین ارزش صف‌های فروش 24 درصد افزایش یافت و 940 میلیارد تومان بود. 

بورس اینفو

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.