امیر قلعه نویی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری عنوان کرد: خدا را شکر که پیروز شدیم. البته سه هفته مساوی کردیم که نتایج بدی هم نبود. دو هفته اش را می توانستیم پیروز باشیم.

وی ادامه داد: در دقیقه 60 بازی دچار افت بدنی شدیم. البته، به فرکی هم تبریک می گویم که تیم خوبی درست کرده است. با همه تبلیغاتی که در رسانه ها و کنفرانس ها دارند می کنند، ما راهمان را ادامه می دهیم و تیممان هفته به هفته بهترمی شود. برخی، از قطاری که راه افتاده، ناراحتند. هم بردیم و هم کلین شیت کردیم و به جدول برگشتیم. از هواداران هم تشکر می کنم. 

قلعه نویی در مورد وضعیت شایان مصلح گفت: انشالله که چیزی نباشد. دو بازی خارج از اصفهان بودیم. با هواپیما به ساری رفتیم و یک ساعت و نیم در اتوبوس بودیم. یک ساعت و نیم روی زمین چمنی بازی کردیم که حالت موکت داشت؛ نه چمن مصنوعی. خود رضا مهاجری هم از این زمین انتقاد کرده است. من کارم را بلدم. ما جز تیم هایی هستیم که بهترین ریکاوری را انجام می دهیم؛ هم از نظر مکمل ها و هم از نظر تجهیزات. با تعویض هایی که انجام دادیم، شرایط تیم را خوب کردیم.

وی در مورد وضعیت رضا میرزایی که مهاجم است اما در پست دفاع راست استفاده شد، گفت: رضا ۸-۹ بازی در فولاد در پست دفاع راست بازی کرده بود. چون کارت گرفت، ترسیدیم مثل محبی اخراج شود. وقتی بازیکنمان کارت می‌گیرد، می ترسیم که اخراج شود. بیشترین لطمه را از اشتباهات داوری می خوریم و بیشترین هجمه هم روی ما هست. دیدید که چقدر علیه ما حمله کردند اما در یکی دو برنامه معتبر گفتند که سپاهان بیشتر از همه ضربه کرده است. وقتی چیزی ندارند، از دیوار داوران بالا می روند. 

امیر قلعه نویی با اشاره به فصل قبل، عنوان کرد: در دقیقه ۳ بازی شهر خودرو، فغانی اشتباه کرد. اگر آن دیدار را می باختیم، احتمال داشت مسابقات در آسیا را هم از دست بدهیم. کارشناسان دیدند که در آن دیدار، سپاهان بیشتر ضرر کرده است. با این حال، می توانستیم برنده شویم.

وی ادامه داد: در دیدار امروز هم ۱۵ دقیقه افت بدنی داشتیم و اگر نیازمند توپ ها را نمی گرفت، ممکن بود بازی مساوی شود. باید غیر از زمین، مراقب نشست های خبری هم باشیم. ناهاری بوده و تراولی بوده، نمی  دانم!

سرمربی تیم سپاهان اصفهان در مورد اینکه حواشی بازی با شهر خودرو هنوز تمام نشده و گل محمدی عکس العمل شدیدی داشته است،‌ اظهار داشت: یک سوال از یحیی گل محمدی دارم. آن نفری که پیش شماست، چه کسی است؟ اگر خبرنگار است، چرا پیش شما نشسته؟ این را باید کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و ... جواب بدهند. خبرنگار کنار گل محمدی است  چه می کند؟ اگر کارمند باشگاه است، چه حقی داشته سوال کند؟ گل محمدی بچه محله من است و دوستش دارم اما این حرکت فردی که کنارش نشسته بود، در شان و شخصیت باشگاه نیست. بعد صفحه شخصی اش را دیدیم که به چه تیمی علاقه داشته است. دیگر آدم ها را اجیر می کنند.

امیر قلعه نویی عنوان کرد: ما کماکان منتظر کمیته اخلاق و باشگاه شهر خودرو هستیم. آیا قلیچ خانی حق دارد از فرکی سوال کند و جو را بهم بزند؟ اما من مانده ام، نه کمیته اخلاق، نه کمیته انضباطی و نه باشگاه شهر خودرو جوابی نمی دهند. در مورد دنیزلی دیدید که چه واکنشی نشان دادم. قطار زرد طلایی حرکت کرده و خدا را شکر از نظر بودجه ای نصف آنها هستیم. ما سه هزار ورزشکار داریم. آنها یک تیم هستند و بودجه شان سه برابر ماست.

سرمربی سپاهان در مورد تیم امید و دادن بازیکن به این تیم، اظهار داشت: من باید با استیلی صحبت کنم و ببینم چه گفته است. همه جای دنیا اولویت تیم های ملی است اما به شرطی که برنامه باشد و باشگاه ها نیز ضرر نکند. باشگاه ها روی بازیکنان حساب کرده اند. در این شرایط حساس آیا می توانیم بازیکنان کلیدی را از دست بدهیم؟ خود استیلی چنین چیزی را قبول می کند؟

وی افزود: بهترین ریکاوری را در سپاهان انجام می دهیم. اکنون یک بازیکن در بدترین شرایط است. سوار هواپیمایش کنیم و سه شنبه به تیم ما برگردد، چطور می تواند پنجشنبه برای ما بازی کند؟ تحقیق کنید ارتفاع مانند یک ماده بیهوشی است. چرا هی باید بازیکنان را ببریم و بیاوریم؟ چیزی از بدن باقی نمی ماند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.