محمد علی وکیلی در جلسه علنی صبح امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

حسن نورزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر ورزش و جونان: علت تأخیر در ابلاغ قوانین به دستگاه‌های اجرایی چیست؟ علت الحاق شهرک فرودگاهی بین المللی امام خمینی به شهر ری چیست؟ علت انتقال تیم صبا باتری از رباط‌کریم به قم و ورشکستگی این تیم چیست؟

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور به وزیر راه‌ و شهرسازی و و زیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در طرح هادی توسط بنیاد مسکن و شهرسازی روستاهای نیشابور و فیروزه. لزوم اصلاح و مرمت جاده‌های نیشابور به تربت حیدریه. لزوم مرمت قنوات آسیب‌دیده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه به دلیل سیل بارندگی.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد، رئیس جمهور و وزیر صنعت: لزوم تذکر به سازمان اوقاف در خصوص اتخاذ تدابیری برای رفع مشکل ۱۷۰۰ واحد مسکونی و زمین در پلاک ۴۳ حوزه انتخابیه. علت عدم اعمال ضریب تعدیل در احکام حقوقی دانشجو – معلمان ورودی سال ۱۳۹۳ دانشگاه فرهنگیان چیست؟ لزوم پیگیری رفع انسداد سایت ثبت‌نام متقاضیان صدور مجوز نانوایی.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان به وزیر راه و شهرسازی: علت افزایش ۴۰ درصدی عوارض آزادراه تهران - همدان به ویژه برای مردم شهرستان فامنین.

علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان به وزیر اقتصاد و دارایی: علت عملیاتی نشدن حمایت از تولید داخلی بر اساس تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴ میلیارد دلاری چیست؟

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت و معدن: لزوم رسیدگی به رفع مشکلات کشاورزان در خصوص صادرات گوجه فرنگی و خیار.

جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز به وزیر راه وشهرسازی: علت افزایش بی‌رویه عوارض آزادراه خرم‌آباد - اندیمشک چیست؟

شهروز برزگر نماینده مردم سلماس به رئیس جمهور: تسریع در اجرای آب‌بند «دیرعلی» سلماس که در باران‌های فصلی باعث ایجاد خسارت به روستائیان و خانه‌های آنها می‌شود.

علیرضا محجوب نماینده تهران به وزیر نیرو و وزیر دادگستری: صدور دستور اقدام برای اصلاح وضعیت آب شرب شهر قلعه‌نو. تسریع در استقرار دادگاه شهر قلعه نو که دو سال از وعده آن می‌گذرد.

پروانه مافی نماینده مردم تهران به رئیس جمهور: علت عدم قرار دادن سند راهبردی صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در دستور کار شورای عالی فضای مجازی قرار گیرد. لزوم تهیه دستورالعمل ویژه برای حفظ ایمنی اماکن تاریخی با توجه به آتش‌سوزی اخیر میدان حسن آباد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت و معدن: علت دریافت مابه‌تفاوت بهای تمام‌شده شرکت تخصیصی زنبورداران

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رئیس جمهور: علت تبعیض در شیوه اجرای اصول قانون اساسی چیست؟

عین الله شریف پور به وزیر نفت و وزیر صنعت: تسریع در تعیین تکلیف جریمه سوخت در باک‌سواری‌ها در گمرکات بازرگانی در پل‌دشت بر اساس مفاد بند ص ماده ۱۱۹  قانون امور گمرکی.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور: بسته شدن مرز مهران و جلوگیری از صادرات صیفی‌جات به خصوص هندوانه و زیان به کشاورزان.

سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند به وزیر کشور: ترمیم و اصلاح کامل جاده‌ها و سیل‌بندهای تخریب شده روستاهای شعیبیه شوشتر در سیل ۹۸ و تسریع در پرداخت خساراتی که وارد شده است.

علیم یار محمدی نماینده مردم زاهدان به وزیر نیرو: چنانچه نمی‌خواهید اقدام مناسبی برای رفع مشکل آب زاهدان انجام دهید، حداقل اظهارات خلاف واقع نکنید.

علی اکبری نماینده مردم بجنورد به وزیر جهاد کشاورزی: چرا محصول گوجه فرنگی مشابه استانهای همجوار توسط سازمان تعاونی خریداری نمی‌شود؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.