محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

مرادی به رییس‌جمهور: دلیل بی‌توجهی به عدم رفع بحران دریاچه زریوار مریوان و دلایل توجیهی بی‌پایه و اساس محیط زیست به تذکرات ریاست جمهوری چیست؟

یوسف‌نژاد به وزیر تعاون: علت عدم اجرای ماده هفت قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و عدم تصویب یارانه مرکز توانبخشی بعد از گذشت چند ماه از سال

حاجی به وزیر کشور: لزوم رسیدگی فوری در مورد حضور غیرقانونی اتباع خارجی در شهر دولت‌آباد و دیگر نقاط دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه چیست؟

ابطحی به رییس‌جمهور: علت پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته با وجود قولهای مکرر چیست. به وزیر نیرو: علت برخور سلیقه‌ای و تبعیض‌آمیز در جذب و به کارگیری کارکنان صنعت آب و برق چیست؟

کوچکی‌نژاد به وزیر جهادکشاورزی: علت عدم تاسیس شهرکهای کشاورزی در گیلان

طاهرخانی به وزیر راه: لزوم پیگیری در خصوص آسفالت راه‌های ارتباط شهرستان تاکستان از قبیل راه پرتردد منطقه قاقازان به نیکویه و صادق‌آباد

پژمانفر به وزیر بهداشت: لزوم اجرای ماده شش قانون حمایت از حقوق معلولان از سوی وزارتخانه

اکبری به وزیر ورزش: چرا در اجرای تبصره دو قانون بودجه ۹۸ در واگذاری دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تعلل می‌شود؟

وقفچی به رییس‌جمهور و وزرای جهادکشاورزی و صنعت: اقدام عاجل برای رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی در فصل تولید مازاد

محجوب و قاضی‌پور به وزیر راه: علت اظهارات معاون مسکن وزارت راه بدون توجه به قانون اساسی و حقوق بخش تعاون به ویژه تعاونی‌های مسکن چیست. به وزیر ارتباطات: دستور رسیدگی و تجدید نظر نسبت به افزایش قیمت ۶۴ تا ۱۵۰۰ برابری اینترانت

بنایی به وزیر راه: لزوم صدور دستور جهت تکمیل پروژه راه روستای قاسم‌آباد و بجستان

موسوی لارگانی به رییس‌جمهور و وزرای خارجه و دفاع: لزوم اقدام متقابل در خصوص توقیف غیرقانونی نفتکش ایران از طرف دولت متخاصم انگلیس و دفاع قاطع از حقوق ملت ایران. به وزیر راه: علت بلاتکلیفی پروژه‌های راه در شهرستان فلاورجان که منجر به هدر رفت منابع بیت‌المال شده چیست. به وزیر ورزش: لزوم جلوگیری از دخالت مدیرکل ورزش در استان اصفهان در عزل و نصب هیات‌های ورزشی استان و لزوم نظارت بر عملکرد مالی هیاتهای ورزشی و برخورد با متخلفان.

مطهری به وزیر دادگستری: علت برگزاری دادگاه آقای سیدمحمدرضا خاتمی در حالی که اراده‌ای برای رسیدگی به ادعای ایشان وجود ندارد، چیست.

سبحانی‌فر به وزیر جهادکشاورزی: چرا شرایط صادرات هندوانه و خربزه را فراهم نمی‌کنید تا از خسارت کشاورزان جلوگیری شود؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.