عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایپا، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار و کمیته خودرو می‌توانیم تقریبا حدود ٢٠ درصد از تولید روزانه شرکت را به صورت فروش فوری عرضه کنیم. علاوه بر اینکه سایت فروش محصولات به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و مشتریان امکان خرید محصولات را دارند. البته با توجه به اینکه این ٢٠ درصد شامل تقریبا روزانه ۴٠٠ دستگاه خودرو در سایپا می‌شود، ممکن است با توجه به تقاضای بالا این تعداد در همان ساعت اول به فروش برسد و سایت برای آن روز بسته شود.

وی افزود: سایت برای فروش هر روز ساعت ١٠ صبح باز و عرضه محصولات آغاز می‌شود. 

بابایی در مورد سهمیه اختصاص داده شده به نمایندگی‌های سایپا و حرف و حدیث‌هایی که در این رابطه مطرح است، گفت: سهمیه برای نمایندگی‌ها در شرایط محیطی ومنطقه‌ای به صورت یکسان در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این شرایطی شامل ثبت نام با کارت ملی، داشتن سن بالای ١٨ سال و عدم خرید خودرو از ابتدای سال ٩۶ برای ثبت‌نام‌ها ملاک قرار گرفته است. همچنین در این نوع عرضه صلح هم وجود ندارد، بنابراین ما تنها به دنبال مشتریان واقعی و مصرف‌کننده نهایی هستیم.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم در روزهای نخست فروش، افزود: با ادامه این روند به مرور تقاضا هم کاهش پیدا خواهد کرد.

بابایی در مورد میزان فروش و قیمت‌ها اعلام کرد: ملاک قیمت فروش محصولات سایپا، پنج درصد زیر قیمت حاشیه بازار در  ١٠ بهمن ماه است که تفاوت زیادی با قیمت‌های فعلی بازار دارد.

وی درباره موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی اعلام کرد: سعی ما این است که تمامی خودروهای ثبت‌نامی را تا پیش از عید نوروز به مشتریان تحویل دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.