سیدمجید صدری درباره لزوم تشخیص و درمان وضعیت مخابرات اظهار کرده است: در نظام درمان گاهی ناگزیریم جراحی کنیم. جراحی در نقطه‌ای که نمی‌دانید پشت آن چه خبر است و تا چه حد بدخیم است. لذا در جراحی دو چیز بسیار مهم می‌شود؛ یکی تشخیص و دیگری درمان. هر کدام خطا باشد آسیب جبران‌ناپذیری می‌زند. برگشت به گذشته هم هرگز ممکن نیست.

وی  با تاکید بر لزوم حذف مشاوران خارجی با هزینه‌های بسیار آنها، اظهار کرد: وضع ما در مخابرات هم همین است. وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینه‌های بسیاری می‌دهیم در حقیقت درد و درمان مشخص شد. بی‌تردید مشاوره‌های خارجی را متوقف کردیم تا در موردش بیشتر فکر کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در صفحه اینستاگرام خود درباره مشاوران داخلی نیز نوشته است: در مشاوره‌های داخلی دو مسئله مطرح بود؛ بخشی از نیروهای مشاوره را می‌توانیم با نیروی انسانی خودمان با کمی توجه جایگزین کنیم و شرکت را از هزینه‌های فراوان مشاوره بیرونی نجات دهیم. بخشی از آن نیز اعضای هیات مدیره استانی بوده‌اند که پس از حذف این هیات مدیره‌ها قرار بود به مدت شش ماه در سمت مشاوره بمانند اما یک سال و نیم طول کشید.

هرچند که پس از مدتی مزایای مالی آنان قطع می‌شد اما نگرانی من مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود. برای برگشت این عزیزان به پیکره اجرایی شرکت قرار گذاشتیم در الگوی سازمانی این شرکت بزرگ، جایی مناسب برای آنان در نظر گرفته شود تا جریان اجرایی شرکت بتواند دقیقا از توانایی‌های آنان در مسیر نیازهایش استفاده کند. به این ترتیب خیالم راحت شد که تشخیص درد و درمان تا حدی درست انجام شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.