دقایقی بعد نام ادیانی به‌عنوان مخالف یک پیشنهاد مطرح شد که پس از باز شدن میکروفن او گفت: آقای پزشکیان شما نخواستید اما خدا خواست که اسم من به‌عنوان مخالف درآمد. من به احترام مجلس و حق شهروندی مردم ایران و در اعتراض به رفتار خلاف آیین‌نامه شما که حق نماینده را تضییع می‌کنید سخن نمی‌گویم. مسعود پزشکیان رئیس جلسه هم به او گفت: هیچ وقت میکروفن هیچ کس را قطع نکردم. شما دارید تهمت می‌زنید. شما تذکر دادید و من اشکال آیین‌نامه‌ای را وارد ندانستم.

انتقاد زرآبادی از وزیر ارتباطات

همچنین فاطمه زرآبادی نماینده مردم قزوین از وزیر ارتباطات خواست تا درخصوص قراردادهای خرید خارجی هزاران میلیاردی در زیرساخت، همراه اول، مخابرات و رایتل توضیح دهد. او  روز گذشته در نطق میان دستورخود گفت: امروز توییتر آقای وزیر مملو از کارهای نمایشی آن‌هم در مورد مسائل شخصی است نه انتشار اطلاعات کلیدی وگزارش عملکرد وزارتخانه‌اش اما ‌ای کاش هزینه این تبلیغات را از جیب خود پرداخت می‌کردید نه با پول وزارتخانه و اپراتورها. باید پرسید گردش آزاد اطلاعات این است؟ عاقبت اتاق شیشه‌ای این بود ؟ صداقت در رفتار و گفتار با مردم در کجای این عملکرد جای دارد؟

عذرخواهی از کارگران هفت تپه

درخبری دیگر از مجلس، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از جلوگیری از حضور کارگران نیشکر هفت تپه در مجلس شورای اسلامی بخشی از نامه این کارگران را در نطق میان‌دستور خود قرائت کرد. به گزارش «ایسنا» وی دراین نطق گفت: از این برادران که نتوانستند در مجلس، کمیسیون و فراکسیون کارگری حضور پیدا کنند و مطالبه خود را بیان کنند عذرخواهی می‌کنم.

برخورد با عوامل بازداشت کارگران هفت‌تپه

از سوی دیگر به گزارش «ایرنا» سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به دیدار چهره به چهره خود با جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در یازدهم شهریورماه گفت: در صورتی که بازداشت هر کدام از این کارگران صحت داشته باشد قطعا با عوامل آن برخورد خواهم کرد. برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری روز دوشنبه مدعی شدند تعدادی از کارگران شرکت هفت‌تپه که قصد داشتند برای دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با اتوبوس عازم تهران شوند توسط نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شده‌اند.