شکم گردی بعد از خرید

 دیژون

مرکز خرید سانا- اندرزگو

شهر داره پر میشه از مراکز خرید کوچیک و بزرگی که همه‌شون پر می‌شن از آدم‌هایی که یا اومدن خرید کنن یا چرخی بزنن یا غذایی بخورن. تو همه دنیا این کار بسیار رایجه و مردم گاهی می‌رن مراکز خرید که کاری غیر از خرید بکنن.

ما هم تصمیم گرفتیم بریم هم سانا رو ببینیم و هم شام ساده‌ای تو فودکورت بخوریم.

شخصا شام خوردن تو فودکورت خیلی مورد علاقه‌ام نیست چون، فودکورت برای سریع یک چیز مختصر معمولی خوردن خوبه، مثلا بعد از خرید.

رفتیم فودکورت و حسابی چرخیدیم و یهو ویترین و ظاهر متفاوت یکجا توجهم رو جلب کرد جلوتر که رفتم دیدم فست‌فود دیژون! دیژون همون رستوران فنسی (لوکس) حالا یه فست‌فود حسابی زده. ظاهرش یک سر و گردن از همه رستوران‌های توی فودکورت بالاتر بود و حسابی شلوغ.

جالبه فست‌فود لوکس و با کلاس تو فودکورت. خوشم اومد از معماری و شیکی و تفاوتش و تصمیم گرفتیم از اونجا سفارش بدیم. حین سفارش هم پرسیدم که کی دیزاین کرده اینجا رو گفتن خودمون! والله بهتر از خیلی دیزاینر‌ها دیزاین شده بود و خاص و شیک بود. سالاد اسفناج و بیکن طعم خردلی خوشمزه‌ای داشت و هر دو خوشمون اومد.

دیپ پنیر به همراه سبزیجات دورش هم خیلی چسبید و حجمش یک نفره و اندازه بود. برسیم به دیژون برگر معرکه من! اگر گزارش‌های منو دنبال کرده باشید در جریانید که خیلی اهل برگر نیستم و اگه بخورم هم چیکن برگر می‌خورم اما اینجا دیژون بود و می‌دونستم قراره برگر سالم و خوبی بخورم و واقعا به همه توصیه می‌کنم که دیژون برگر رو امتحان کنید و وای پیازسرخ کرده‌هایی که روی گوشت گذاشته بودن، لعنتی مزه بهشت می‌داد.

فیش اند چیپس غذای دوستم بود، خیلی حجم اش زیاد بود و دوستم در وصفش گفت: برشته و در عین حال چرب و‌ نرمه، منظورم اینه که خوبه!

باز می‌دونید طرفدار جدی ماهی نیستم ولی این غذا هم‌خوش‌طعم بود و دوست داشتم. فیش اند چیپس هم خیلی حجم‌اش زیاد بود و کلی اضافه موند.

برسیم به نوشیدنی‌هامون که آب پرتقال بود و موهیتو، جفتش خوشمزه و سالم و طبیعی بود.

خلاصه کنم دیژون برگر رو به همه توصیه می‌کنم، البته همه غذاهاشو که نخوردم اما فست‌فود حسابیه و اونهایی که ما خوردیم خوشمزه و خوش‌طعم بود؛ البته کمتر از ما سفارش بدید، چون ما سیر شده بودیم ولی دلمون هم نیومد ول کنیم بریم نشستیم به حرف زدن و وقتی به خودمون اومدیم دو تا دختر همه چی رو خورده بودیم که خب قطعا زیاده‌روی بوده! و اینکه فودکورتش کوچیک و نقلی بود، اما حسابی پر بود از جمعیت.