سعید فلاح پور در گفت‌وگو با «سنا» ضمن اشاره به جعلی بودن این نامه اظهار کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب ترکیب دارایی‌های مندرج در اساسنامه و امیدنامه آنها مجاز به سرمایه‌گذاری هستند و مطابق روال معمول هرگونه مقررات جدید درخصوص فعالیت‌های نهادهای مالی توسط مدیریت نظارت بر نهادهای مالی و مدیریت نظارت بر کارگزاران، از طریق مجاری رسمی این سازمان از جمله درج در تارنمای این سازمان به نشانی www.seo.ir یا از طریق مکاتبات اتوماسیون اداری انجام می‌شود؛ بنابراین چنین نامه‌ای با چنین مشخصاتی که در سربرگ آن نام «مدیریت سازمان بورس» درج شده، اساسا امکان صدور ندارد.معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: قطعا مدیریت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار این موضوع را پیگیری و با جاعلان و بر هم زنندگان نظم و آرامش بازار سرمایه برخورد خواهد کرد.در این نامه همچنین ادعا شده بود که این تصمیم توسط رئیس سازمان بورس اتخاذ شده و با مدیران خودروسازی نیز در این زمینه هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

پیش از این یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس نیز در صفحه شخصی خود از جعل سربرگ و نسبت دادن دروغ شاخدار به سازمان بورس خبر داده و اعلام کرده بود این سازمان شکایت حقوقی علیه انتشار دهندگان این نامه جعلی را پیگیری خواهد کرد.در گروه فرآورده‌های نفتی عملکرد ماهانه شرکت نفت پاسارگاد منتشر شد. برهمین اساس این شرکت در زمینه فروش در سه ماه نخست سال ۴۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ داشته است.در گروه خودرویی دیروز اعلام شد سایپا شرکت‌های قطعه‌سازی خود را واگذار می‌کند. مدیرعامل خساپا از واگذاری شرکت‌های قطعه‌سازی‌ زیرمجموعه این گروه خبر داد و گفت: استراتژی سایپا خالی شدن از قطعه‌سازی است. وی افزود: هرچند قصد نیست چوب حراج به دارایی‌های شرکت بزنیم اما شرکت‌های قطعه‌سازی‌ را به خریداران با صلاحیت واگذار می‌کنیم.

در گروه سلولزی، شرکت بورسی کارتن ایران برای اولین بار در کشور اقدام به عرضه ورق‌های کارتن در بورس کالا می‌کند.این رویداد چهارشنبه آینده ۲۰ تیر به حجم ۱۰۰ تن ورق کارتن رخ خواهد داد و قرار است مدیران «چکارن» طی روزهای آینده، جزئیاتی از این برنامه اعلام کنند. در گروه غذایی، پاکدیس در مجمع خود به ازای هر سهم ۱۵۰ریال سود نقدی ارائه داد. در گروه قندی شرکت قند پیرانشهر دیروز با انتشار اطلاعیه، گزارش عملکرد خرداد ماه خود را منتشر کرد. بر اساس آمارهای منتشر شده رشد فروش قند پیرانشهر در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.در مجموع بازار دیروز بازاری مثبت بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت) در بورس به ۳۸۵میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۱۲میلیارد تومان بالغ شد.