قیمت خرید یا اجاره آپارتمان در گیشا چقدر است؟

 تمامی خانه‌های منشعب از این خیابان در موازات یکدیگر قرار گرفته‌‌اند، کوچه‌های شرقی زوج و کوچه‌های غربی فرد هستند. گیشا از محله‌های شمالی تهران است که امتیاز هم‌جواری و امکان استفاده از امکانات محله‌هایی چون امیرآباد و شهرک غرب را دارد اگرچه قیمت خانه در گیشا نسبت به این محله‌ها پایین‌تر است.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی

گیشا در در منطقه دو شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد منتهی می‌شود. همجواری با این اتوبان‌های مهم، دسترسی گیشا به نقاط مختلف تهران را تسیل کرده است. خط ۷ مترو تهران در پایین پل گیشا و در تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل‌احمد، ایستگاه (شهید مدرس) دارد. خط ۲۳۵ و ۲۳۶ اتوبوسرانی هم به سمت میدان انقلاب و میدان ولیعصر حرکت می‌کند. در کوی نصر هم ایستگاه بی آر تی واقع شده است.

فضا و جو محلی

از ویژگی‌های منحصر به فرد این محله شمال غرب تهران باید به شلوغی و پرتردد بودن اشاره کرد. بوستان گفت‌وگو با وسعت ۱۴۵ هزار مترمربع یکی از عوامل سرزندگی محله است. ایجاد فضاهای گوناگون با کاربری‌های متعدد این فضا را به یکی از پارک‌های فرامنطقه‌ای زیبای تهران تبدیل کرده است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب می‌کند. زمین بازی، زمین‌های اسکیت، رستوران، مسجد و ... از امکانات این پارک سرسبز است. برج میلاد در ضلع شمالی محله هم از سایر نقاط تهران مراجعه‌کننده دارد و تردد در این منطقه را افزایش داده است. . سرتاسر خیابان گیشا پر از مغازه، فروشگاه و رستوران و ... است که باعث شده شب‌ها محله روشن و زنده باشد. از بازار نصر از مراکز خرید معروف محله است. به طور کلی مرکز خرید گردی، غذاخوری و پیاده‌روی در محله از تفریحات رایج اهالی گیشاست. به علاوه اینکه حضور دستفروشان در سطح محله هم امنیت و سرزندگی بیشتری ایجاد کرده است.

خرید مسکن در گیشا

برای خرید خانه در گیشا می‌توانید به آگهی‌های بخش املاک سایت دیوار مراجعه کنید. در گیشا هم خانه‌های قدیمی پیدا می‌شود و هم نوساز و لوکس، هم در متراژ کوچک و هم واحدهای بزرگ. یکی از ایرادات گیشا که برای خرید خانه باید به آن دقت کنید این است که خیابان اصلی و بخش‌های از خیابان‌های فرعی دارای شیب است. بنابراین هم پیاده‌روی در این خیابان‌ها سخت‌تر است هم در زمستان‌های برفی تردد با خودرو کمی مشکل می‌شود. قیمت خرید آپارتمان در گیشا، برای واحد ۸۰ متری نوساز، دوخوابه با امکانات کامل و متریال با کیفیت، یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت آپارتمان‌های نوساز در این محله حول و حوش متری ۲۰ تا ۲۲ میلیون تومان در نوسان است. اما ۸۰ متری دوخوابه ساخت سال ۷۴ را با یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان هم می‌شود خرید. این واحد به طور کامل بازسازی شده است. از ارزان‌ترین واحدها برای فروش ۵۸ متری دوخوابه‌ای است که ۳۰ سال پیش ساخته و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد هم کاملا مورد بازسازی قرار گرفته و انباری، بالکن، ۱۳۰ متر تراس اختصاصی، سرویس ایرانی و فرنگی و ...  دارد.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.