ستون چپ بالا copy

به گزارش دنیای اقتصاد علی قاسم‌زاده روز 26 آذرماه به مناسبت روز حمل‌ونقل در جمع رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری تصمیم بر این است که هرگاه قانون به نفع مردم و شهرداری قابل تفسیر باشد از آن به نحو احسن استفاده و منافع مردم در آن برجسته شود. همچنین تصمیم بر این است که از حداکثر ظرفیت قانونی برای تأمین منافع کارکنان خدوم شهرداری استفاده شود.

او با بیان اینکه شهرداری امکانات رفاهی و تسهیلاتی ویژه ای برای رانندگان اتوبوس‌های شهری در نظر گرفته است، افزود: افزایش مبلغ بن لباس ویژه رانندگان، شارژ اصفهان‌کارت و افزایش مساعدت شهرداری به رانندگان از سال جاری متناسب با افزایش حقوق، تنها بخش اندکی از موارد در نظر گرفته شده برای جبران زحمات قشر تلاشگر حوزه حمل‌ونقل عمومی است.

قاسم‌زاده یکی از مهم ترین دغدغه‌های مدیریت شهری را توسعه و تقویت ناوگان‌های حمل‌ونقل درون‌شهری دانست و تأکید کرد: اگر ظرفیت و شرایط بخش خصوصی فعال در ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری مناسب است، ضرورت دارد به کمک مدیریت شهری بیاید. او با بیان اینکه شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری به‌شدت نیازمند کمک است، اظهار کرد: از ورود جدی بخش خصوصی به حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری استقبال می‌کنیم و از آنها درخواست می‌کنیم برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی و درون‌شهری راهکاری مناسب ارائه دهند، چنانکه شهرداری در عرصه‌ صدور مجوز، حمایت‌ و پشتیبانی‌ بدون مضایقه در کنار آن‌ها خواهد بود.

لازم به ذکر است، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان و «محمد نورصالحی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار با حضور در جمع رانندگان اتوبوسرانی شهری در جشن روز ملی حمل‌ونقل آنها شرکت کردند و پس از آن از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، پایانه مسافربری کاوه، ایستگاه‌های متروی کاوه تا میدان امام حسین (ع) و مرکز مدیریت کنترل ترافیک شهرداری بازدید و با اهدای شاخه گل از فعالان و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل قدردانی کردند.