خرید جدیدترین سمعک نامرئی از کلینیک آلفا

رپرتاژ آگهی: در ساخت این گروه از سمعک‌ها، از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود و امروزه اغلب برندهای معتبر در تلاش هستند که سمعک‌های نامرئی مناسبی با بهترین کیفیت و عملکرد را به بیماران ارائه کنند.

مزایای سمعک نامرئی چیست؟

اولین مزیتی که سمعک نامرئی نسبت به سایر سمعک‌ها دارد این است که دیگران نمی‌توانند سمعک‌های نامرئی را مشاهده کنند. به همین دلیل بیمار انگیزه و اعتماد به نفس بالایی گرفته و دیگر بابت استفاده از سمعک از اجتماع فاصله نمی‌گیرد. همچنین سمعک نامرئی سبک بوده و بیمار نسبت به سایر مدل‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کند.

مزیت دیگر سمعک نامرئی این است که با قرار گرفتن در نزدیکی پرده گوش، صدا با وضوح بیشتری به گوش کاربر می‌رسد و او درک صدا و گفتار بهتری خواهد داشت. همین موضوع باعث شده کاربران از دریافت صدایی تا حد زیادی طبیعی، رضایت کافی داشته باشند.

سمعک نامرئی در عمق مجرای گوش قرار می‌گیرد و در نتیجه بین میکروفون سمعک و موبایل فاصله‌ای ایجاد می‌شود. به همین خاطر احتمال فیدبک و سوت سمعک کاهش داشته و بیمار دیگر از این بابت اذیت نمی‌شود. همچنین بیمار در هنگام استفاده از تلفن، صدای مکالمه را با کیفیت بیشتری دریافت می‌کند.

سمعک نامرئی چه معایبی دارد؟

سمعک نامرئی تنها برای کم شنوایی‌های خفیف تا متوسط مناسب است؛ در نتیجه این مدل سمعک تمامی درجات کم شنوایی را پوشش نداده و افرادی که افت شنوایی شدید و عمیق دارند بهتر است از مدل‌های پشت گوشی استفاده کنند.

سمعک نامرئی به طور مرتب در معرض جرم گوش است. با نفوذ جرم گوش به داخل سمعک، عملکرد قطعات آن با مشکل مواجه می‌شود. بنابراین افراد مسن و اشخاصی که ترشح جرم گوش بیش از حد دارند، بهتر است از مدل‌های پشت گوشی استفاده کنند. همچنین افرادی که دچار پارگی پرده گوش یا عفونت گوش هستند، نباید از سمعک نامرئی استفاده کنند؛ زیرا ترشحات چرکی باعث خراب شدن زود هنگام سمعک خواهد شد.

سمعک نامرئی به دلیل کوچک بودن، از امکانات مختلفی نظیر میکروفون جهت دار، اتصال بی‌سیم و… محروم است. در نتیجه اگر انتظار امکانات بیشتری از سمعک خود دارید و یا مایلید سمعکتان را به وسایل هوشمندی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و تلویزیون متصل کنید، به فکر تهیه مدل‌های دیگر باشید.

باتری‌های به کار رفته در سمعک نامرئی بسیار ریز هستند. در نتیجه تعویض آن‌ها ممکن است برای سالمندان و یا بیمارانی که دارای مشکلات بینایی هستند، کمی چالش برانگیز باشد. همچنین به دلیل ریز بودن، باتری‌ این مدل سمعک ها طول عمر بسیار اندکی دارد و فرد به طور مرتب به تعویض آن‌ها نیاز پیدا می‌کند.

سمعک نامرئی کلینیک آلفا

جدیدترین سمعک نامرئی موجود در بازار کدام است؟

همانطور که بیان کردیم تمامی تولید کننده های معتبر سمعک تلاش کرده‌اند سمعک‌های نامرئی باکیفیتی را به بازار عرضه کنند و با ارائه راه حل‌های موثر، مشکلات شنوایی بیماران را برطرف کنند. ما در ادامه سمعک‌های نامرئی ۵ برند بزرگ سمعک در دنیا را به شما معرفی می‌کنیم:

سمعک نامرئی جدید اتیکن

کمپانی اتیکن (oticon) در سال ۲۰۲۲ سمعک Own را به بازار عرضه کرد که اولین سمعک نامرئی سفارشی در دنیا محسوب می‌شود که پردازشگر پولاریس در آن به کار رفته است و دارای فناوری هوش مصنوعی شبکه عصبی عمیق یا همان DNN می‌باشد. این پردازشگر، تشخیص و درک گفتار را به بهترین صورت انجام می‌دهد و می‌تواند صداهای روزمره را به بهترین صورت پردازش کند.

سمعک نامرئی جدید زیمنس (سیگنیا)

سمعک Silk X زیمنس یکی از کوچکترین مدل‌های تولید شده توسط این کمپانی است که در دو رنگ آبی و قرمز به بازار عرضه شده است و برای کم شنوایی‌های ملایم تا متوسط مناسب می‌باشد. این مدل سمعک دارای فناوری حذف صدای سوت است و درک گفتاری بالایی را برای کاربر سمعک فراهم می‌کند. در نتیجه کاربر می‌تواند گفتار و صدا را با وضوح بالایی در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا بدون هیچگونه مشکلی دریافت نماید.

سمعک نامرئی جدید ویدکس

کمپانی ویدکس در سال‌های اخیر، مدل‌های جدید نامرئی را در محصولات خانواده EVOKE و UNIQUE به بازار عرضه کرده است. سمعک‌های جدید ویدکس، پردازش خودکار را دقیق‌تر و سریع‌تر از قبل انجام می‌دهند و تجربه شنوایی واضح‌تری را برای کاربر فراهم می‌کنند.

سمعک نامرئی جدید فوناک

سمعک نامرئی لیریک فوناک ۱۰۰ درصد نامرئی بوده و قادر است زندگی افرادی که مشکلات شنوایی دارند را تغییر دهد. این مدل سمعک می‌تواند کیفیت شنوایی بسیار خوبی را به شما ارائه کند و به دلیل قرار گرفتن در عمق مجرای گوش، نویز و صدای باد بر آن تاثیر نمی‌گذارند. همچنین در هنگام دوش گرفتن، ورزش کردن و حتی خوابیدن نیاز به خارج کردن سمعک از گوش نیست.

سمعک نامرئی جدید ریساند

سمعک‌های LINX2 و LINX3D ریساند از جمله سمعک‌های نامرئی باکیفیتی هستند که به بازار عرضه شده اند. در این دو مدل سمعک از جدیدترین فناوری های شنوایی موجود در دنیا استفاده شده است. سمعک‌های LINX2 و LINX3D ریساند بسیار کوچک بوده و به طور کامل در داخل مجرای گوش بیمار قرار می‌گیرند. در سمعک‌های نامرئی جدید ریساند از فناوری دوگوشی و سیستم تغییر صدای محیطی استفاده شده است.

کلینیک سمعک آلفا

برای خرید سمعک نامرئی به کجا مراجعه کنیم؟

توصیه می‌کنیم برای خرید جدیدترین سمعک نامرئی به مراکز شنوایی معتبر و کلینیک‌های شنوایی مجاز و با سابقه مراجعه کنید. کلینیک سمعک آلفا با بیش از ۲۴ سال سابقه، یکی از بهترین مراکز شنوایی در تهران است که نمایندگی رسمی فروش سمعک برندهای معتبر می‌باشد. علاوه بر تجویز سمعک، در این مرکز معتبر انواع آزمایشات شنوایی بزرگسالان، کودکان و نوزادان نیز انجام می‌شود. تعمیر و تنظیم انواع سمعک و همچنین ارائه مشاوره درمانی از دیگر خدمات کلینیک تخصصی سمعک آلفا می‌باشند.

تمامی خدمات با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های شنوایی روز دنیا و توسط پرسنلی مجرب انجام می‌شود. جهت رفاه حال سالمندان و افراد دارای مشکلات حرکتی، امکان ارائه خدمات تجویز سمعک در منزل نیز فراهم شده است. کلینیک سمعک آلفا طرح خرید اقساطی انواع مدل سمعک را ارائه کرده است تا نگرانی بابت هزینه‌های خرید سمعک وجود نداشته باشد و تمامی افراد از نعمت شنوایی برخوردار شوند. جهت دریافت نوبت و یا کسب هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن‌های اعلامی با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.