آغاز فروش اقساطی خودرو وارداتی (صفر و کارکرده) در همراه‌مکانیک

 اینجا صحت این اخبار و شایعات بررسی‌شده و پس از معرفی خودروهای وارداتی احتمالی، راهی را به شما معرفی کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خرید اقساطی خودروهای وارداتی صفر و کارکرده اقدام کنید.

اخبار واردات خودرو خارجی چقدر صحت دارد؟

سه ماه پیش سخنگوی دولت آیین‌نامه واردات خودرو خارجی را ابلاغ کرد و بر اساس این آیین‌نامه، واردات خودرو خارجی با قیمت زیر ۲۰ هزار یورو آزاد شد. البته واردات این خودروها برای شرکت‌های واردکننده تبصره‌هایی هم داشت. مثلاً این خودروهای وارداتی حتماً باید در بورس کالا عرضه شوند و سود فروش آن‌ها را نیز دولت تعیین می‌کند. همچنین اولویت واردات با خودروهایی است که زیر ۱۰ هزار دلار قیمت دارند.

تا چند روز گذشته خبر موثقی در مورد واردات خودرو منتشر نشده بود و بیشتر اخبار مرتبط، در مورد لیست شرکت‌های مجاز برای واردات و گمانه‌زنی در مورد برند و مدل خودروهای وارداتی بود؛ تا این‌که در هفته گذشته سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که برخی از خودروهای وارداتی به پشت مرزهای کشور رسیده‌اند و به این‌ترتیب، عرضه قریب‌الوقوع خودروهای وارداتی جدید تائید شد.

البته هنوز وزارت صمت لیست خودروهای وارداتی و قیمت آن‌ها را رسماً اعلام نکرده است. با این‌حال شرکت کوشا خودرو به‌تازگی اقدام به نصب چند بیلبورد در سطح شهر تهران کرده که خبر از واردات خودرو کیا سراتو نسل جدید می‌دهد. به‌غیر از این شرکت، برخی از شرکت‌های موجود در لیست اعلامی وزارت صمت نیز در سایت‌های خود اقدام به معرفی خودروهایی کرده‌اند که قرار است آن‌ها را وارد کنند.

با خودروهای وارداتی جدید و مشخصات آن‌ها آشنا شوید

لیست زیر، شامل برخی از خودروهای روز دنیا می‌شود که با توجه به قیمت آن‌ها (زیر ۲۰.۰۰۰ یورو) و گمانه‌زنی‌های چند وقت اخیر، احتمالاً به‌زودی وارد بازار می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو وارداتی همراه مکانیک، آن‌ها را بخرید:

هیوندای اکسنت

شرکت کرمان موتور از چند سال پیش اقدام به مونتاژ و عرضه برخی از مدل‌های هیوندا کرده و بر اساس اخبار منتشرشده احتمالاً واردات و مونتاژ نسخه‌های جدید هیوندا اکسنت و i۲۰ نیز توسط این شرکت انجام خواهد شد.

هیوندای اکسنت یک خودروی سدان (صندوقدار) با طراحی ساده است. این خودروی کم‌مصرف در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند و دارای موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گیربکس اتومات ۴ دنده‌ای است. حداکثر سرعت هیوندای اکسنت ۱۸۴ کیلومتر در ساعت است و در حدود ۱۱ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ می‌رسد.

هیوندای i۲۰

مشخصاتی که در این بخش می‌خوانید، مربوط به نسخه سال ۲۰۱۴ این خودرو است که مدتی توسط کرمان موتور مونتاژ می‌شد. ممکن است مشخصات فنی و آپشن‌های هیوندای i۲۰ جدیدی که در طرح خرید اقساطی خودرو وارداتی همراه مکانیک می‌خرید با این مدل کمی متفاوت باشد.

هیوندای i۲۰ یک خودروی هاچ‌بک با طراحی مدرن و اسپرت است که توانسته نظر افراد مختلفی را جلب کند. این خودرو دارای موتور ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۹۹ اسب بخار و گیربکس اتومات ۴ دنده‌ای است. این خودروی کم‌مصرف در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با توجه به استهلاک پایینی دارد، خرید آن مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

هیوندای الانترا (النترا)

مشخصاتی که در این بخش می‌خوانید مربوط به نسل پنجم هیوندای الانترا است که توسط شرکت آسان موتور مونتاژ می‌شد. در طرح خرید ممکن است اقساطی خودرو وارداتی، نسل‌های جدیدتر این خودرو عرضه شوند.

طراحی هیوندای الانترا شامل خطوط برجسته و چراغ‌های کشیده در جلو می‌شود و این ظاهر پرزرق‌وبرق، احتمالاً برخی از طرفداران خودروهای لوکس را جذب خواهد کرد. این سدان قدرتمند دارای موتور ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار است. گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته آن نیز به شما مجوز راندن تا حداکثر سرعت ۲۰۳ کیلومتر را می‌دهد. همچنین شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۰.۵ ثانیه است.

مدل‌های جدید میتسوبیشی

مدل‌های جدید میتسوبیشی

آتراژ، اکسپندر، اکلیپس کراس و ASX از جمله مدل‌های میتسوبیشی هستند که به احتمال زیاد در لیست واردات خودرو قرار دارند. البته نسل‌های قدیمی‌تر این خودروها پیش از این نیز وارد کشور شده‌اند و می‌توانید در طرح فروش اقساطی خودرو وارداتی همراه مکانیک آن‌ها را بخرید. مشخصات اجمالی این 4 مدل میتسوبیشی، در جدول زیر آمده است.

مشخصات فنی خودروها

خرید اقساطی خودرو وارداتی در همراه مکانیک چه شرایطی دارد؟

اگر بخواهیم قیمت هر کدام از خودروهای بالا را با قیمت فعلی یورو حساب کنیم، برای خرید هر کدام باید چند میلیاردی بپردازید. پرداختن چنین مبالغی به‌صورت یکجا برای هر کسی مقدور نیست و به همین دلیل، همراه مکانیک شرایط فروش اقساطی خودرو وارداتی را برای شما فراهم کرده است. این طرح علاوه‌بر خودروهای صفر، شامل خودروهای کارکرده و ارزان‌تر هم می‌شود.

برای استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک، همین حالا وارد شوید:

 www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

در طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک شما نیمی از مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنید و می‌توانید مابقی مبلغ را با اقساط بلندمدت (تا 36 ماه) بپردازید. همچنین بین زمان واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط، یک تنفس سه‌ماهه به شما داده می‌شود تا با فشار اقتصادی کمتری نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنید.

برای استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو وارداتی در همراه مکانیک، باید دسته‌چک صیادی داشته باشید و مدارکی مثل شناسنامه، کارت ملی، سند یا اجاره‌نامه محل سکونت، فیش حقوقی (جواز کسب) و گردش 6 ماهه حسابتان را ارائه کنید. همچنین اگر خودرویی چشمتان را گرفته و در لیست بالا موجود نیست، می‌توانید از همراه مکانیک بخواهید تا آن را برای شما تهیه کند.

خودروی کارکرده را با اطمینان از همراه مکانیک بخرید

تمامی خودروهای موجود در اتوسنتر همراه مکانیک توسط کارشناسان فنی کارکشته به‌صورت کامل بازرسی شده‌اند و همراه مکانیک سلامت این خودروها را تضمین می‌کند. همچنین طرح فروش اقساطی خودرو وارداتی ما تنها شامل انتخاب و فروش خودرو نمی‌شود و کارشناسان همراه مکانیک تا ثبت سند و تعویض پلاک همراه شما هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.