پرسش از «متراژ» درباره بازار مسکن

این برنامه با هدف بررسی موضوعات روز مسکن از جنبه‌های مختلف تلاش می‌کند تا با نگاه کارشناسی، بخشی از ابهامات مخاطبان را در گفت‌وگو با کارشناسان رفع کند.

متراژ ضمن بررسی موضوعات روز، به تحلیل و پیش‌بینی آینده نیز می‌پردازد تا مخاطبان نیز بتوانند با استناد به متغیرهای موثر در بازار مسکن به تدریج تحلیل حداقلی از آینده داشته باشند.این تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها منطبق بر تجربیات، اتفاقات رخ داده گذشته و متغیرهای اقتصادی خواهد بود. طی ماه‌های گذشته، در برنامه متراژ، مسائل و چالش‌های بازار مسکن در حوزه کاهش قدرت خرید، در حوزه سمت تقاضا، سمت عرضه (تولید مسکن)، املاک تجاری، قوانین مجلس در حوزه وضع مالیات‌های مختلف از مسکن و اتفاقات روز بازار مسکن مورد بررسی قرار گرفته است.

اکنون پس از انتشار سلسله برنامه‌های متراژ و استقبال مخاطبان اکوایران از این برنامه، در نظر داریم تا در برنامه متراژ یک پل ارتباطی بین مخاطبان این برنامه با کارشناسان و تحلیلگران ایجاد کنیم. در این زمینه قصد داریم پرسش‌ها، دغدغه‌ها، چالش‌ها و سوالات مخاطبان بازار مسکن با کارشناسان به اشتراک گذاشته شود.

در این زمینه برنامه متراژ ضمن دعوت از مخاطبان بازار مسکن اعم از خریداران، فروشندگان، موجران، مستاجران، مشاوران املاک و همه علاقه‌مندان به پیگیری اخبار مربوط به بازار مسکن، برای ارائه پیشنهادها و انتقاد‌ها در جهت بهبود کیفی برنامه اعلام می‌دارد به‌زودی شرایط را برای دریافت نظرات و سوالات فراهم می‌آورد تا بتواند بخشی از دغدغه‌ها و ابهامات مخاطبان را پاسخ دهد. از این رو مخاطبان برنامه متراژ می‌توانند با مراجعه به آدرس

https://www.instagram.com/p/CK۰۳۰۹iha۱D مهم ترین سوالات و دغدغه‌های خود در رابطه با بازار مسکن را برای برنامه متراژ ارسال کنند تا کارشناسان و تحلیلگران این برنامه به آنها پاسخ دهند. سوژه‌ها و پیشنهادهای ارسالی به آدرس عنوان شده پس از بررسی موضوع، در دستور کار برنامه‌سازان این شبکه اینترنتی قرار خواهد گرفت. اکوایران را می‌توانید از طریق سایت، اینستاگرام، تلگرام، توییتر، آپارات و یوتیوب دنبال کنید.