«قسیتو»: قند بیستون پیرو درخواست ارائه توضیحات در خصوص دلایل تغییرات صورت‌های مالی اخیر خود، موارد زیر را اعلام کرد:

کاهش سایر درآمدها به دلیل تعدیل طبقه‌بندی فروش ملاس از سایر درآمدهای عملیاتی به درآمدهای عملیاتی است.  افزایش وجوه نقد براساس سیاست‌های انقباضی پرداخت‌ها و برنامه‌ریزی و جذب و خرید مواد اولیه در کشت بهاره به‌منظور شروع تولید در پاییز سال ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است.  کاهش سرمایه‌گذاری مربوط به ابطال سپرده‌گذاری در صندوق پاداش پشتیبان پارس است.  در خصوص اقدامات انجام‌شده شرکت به‌منظور وصول مطالبات از وزارت جهاد کشاورزی به استحضار می‌رساند، موضوع یارانه‌های فروش شکر مربوط به سال‌های گذشته بوده و این شرکت درخواست تسویه کلیه مطالبات یا تهاتر آن با بدهی مالیاتی را ارائه کرده است.  ثبت‌سفارش شکر هندوستان در سال ۱۳۹۸ صورت پذیرفته و نماد شرکت در سال ۱۳۹۹ گشایش یافته است.  در خصوص فروش ملاس به دلیل افزایش سطح اهمیت فروش این کالا در دوره مورد بحث افشا شده است و این محصول مانند سایر کالاها و طبق رویه جاری شرکت بدون قرارداد و با صدور فاکتور به فروش می‌رسد.  در خصوص عدم‌افشای تغییر سهامدار عمده به استحضار می‌رساند، به دلیل تغییراتی که در روند اداری شرکت صورت گرفته است، این موضع با تاخیر ارسال می‌شود. همچنین با عنایت به موارد فوق‌الذکر این ‌درصد از سهام در تاریخ ۰۷/ ۰۶/ ۱۴۰۱ از مهرپور لایقی به شخص حقیقی دیگری منتقل شده است.

«وآیند»: بانک آینده از نتایج برگزاری مزایده‌ای با عنوان فروش ساختمان تجاری‌اداری که ساختمان مرکزی سابق بانک آینده بوده است، خبر داد. این مزایده در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۱ برگزار شده و برنده آن شرکت نفت سپاهان اعلام شده است. مبلغ مورد توافق، ۶۳۰میلیارد تومان بوده که نصف آن به صورت نقد و الباقی آن به صورت اقساط ۱۲ماهه تسویه خواهد شد. ارزش خالص دفتری این ساختمان نیز ۴۶۰میلیارد تومان بوده است.

«فولای»: صنایع فولاد آلیاژی یزد اعلام کرد در تاریخ ۰۸/ ۰۹/ ۱۴۰۱ با توجه به حکم شعبه ۵ اجرای احکام مجتمع قضایی شهید صدر تهران به‌عنوان ضامن شرکت کارگزاری شاخص سهام مجبور به پرداخت مبلغ ۵میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به عنوان اصل و کارمزد به‌علاوه هزینه‌های دادرسی شد. البته چک ضمانت کارگزاری نزد این شرکت است که برای وصول آن از مجاری قانونی اقدام خواهد شد.

«خاور»: ایران‌خودرو دیزل، پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر رونمایی از محصول جدید به استحضار می‌رساند، شرکت ایران‌خودرو دیزل در راستای تکمیل سبد محصولات خود در نظر دارد، به‌زودی از محصول جدید این شرکت، وانت پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک رونمایی کند.