یکم آوید ثابت

شرکت گنجینه یکم آوید در اطلاعات و صورت‌‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۶ ماه منتهی به شهریور در‌آمدی به مبلغ ۵۱ میلیارد تومان را ثبت کرد. این شرکت توانست نسبت به ۶ ماهه سال گذشته عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. رشد درآمد کل یکم آوید ثابت بیش از ۱۶ درصد بود که این باعث شد سود خالص این شرکت نیز رشد ۷ میلیاردی را تجربه کند.

وصنعت

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در گزارش افشای اطلاعات خبر از برگزاری مزایده در تاریخ دوم آبان ماه داد. این شرکت در نظر دارد نسبت به فروش یک دستگاه آپارتمان خود واقع در شهر تهران خیابان گاندی شمالی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اقدام کند.

غویتا

شرکت ویتانا درباره نتیجه دادگاه بدوی دعوی له شرکت افشای اطلاعات با اهمیتی را ارائه کرد. این شرکت به استحضار می‌رساند درباره دعوای حقوقی این شرکت به طرفیت شرکت زرین دانه نشاط طبق یادداشت ۵-۳۵ صورت‌های مالی به استحضار می‌رساند رای مذکور توسط شعبه ۱۷ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران به نفع این شرکت صادر شده است. بنابراین طبق رای مذکور چک‌ها و مبلغ ۱۳۲ میلیارد ریال مبلغ برداشت شده از حساب شرکت همراه با جرایم تاخیر تادیه عودت خواهد شد. حکم مذکور اثر درآمدی بر شرکت به استثنای جرایم تاخیر تادیه که باید در زمان اجرای حکم توسط دادگاه اعلام شود نداشته و لیکن ریسک شرکت را از جنبه وارد شدن زیان ناشی از عدم توفیق در این پرونده از بین می‌برد.

پاسارگاد نیکو

شرکت نیکوکاری میراث ماندگار پاسارگاد در اطلاعات و صورت‌‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۳ ماه منتهی به شهریور در‌آمدی بالغ بر منفی۵/ ۶ میلیارد تومان را ثبت کرد. دلیل اصلی این زیان ناشی از سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بوده که در کل زیانی برابر با ۵/ ۱۱ میلیارد تومان را به وجود آورد. در پایان این شرکت زیان‌ده، زیانی به مبلغ ۷ میلیارد تومان را از خود بر جای گذاشت.

غشاذر

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش افشای اطلاعات با اهمیت از برگزاری مناقصه‌ای خبر داد. این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید اقلام تاسیسات برقی، جهت استفاده در ساختمان کارخانه شیر خشک، بر اساس برگ شرایط مناقصه عمومی اقدام کند. از واجدین شرایط که در این زمینه فعالیت دارند دعوت به‌عمل می‌آید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه، حداکثرتا ۵ روز بعد از تاریخ نشر آگهی به واحد بازرگانی شرکت، واقع در کیلومتر ۱۰ جاده ارومیه مهاباد مراجعه کنند.

همای

شرکت همای آگاه در اطلاعات و صورت‌‌های مالی میان‌دوره‌‌ای ۶ ماه منتهی به شهریور ماه توانست رشد خوبی را در درآمد کل خود بر جای گذارد. این شرکت طی سال ۱۴۰۱ درآمدی بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان ساخت که رشد ۳۷۰۰ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۰ در این بازه، نشان می‌دهد. دلیل اصلی این رشد درآمد شرکت ناشی از سود اوراق بهادار با درآمد ثابت یا علی‌‌الحساب بوده که نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان است. با این درآمد همای توانست سود خالصی برابر با ۲۷۵ میلیارد تومان را در پایان ۶ ماه اول سال بسازد.

توسن

شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین درباره عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده، افشای اطلاعاتی منتشر کرد. بر اساس آگهی منتشره در روزنامه ابرار اقتصادی قرار است شرکت مالکیت سه قطعه زمین به شماره ۱۱۷ و ۱۱۸ و ۱۲۳ جمعا به مساحت ۵۲۰۰ مترمربع واقع در استان تهران را از طریق مزایده به صورت یکجا واگذار کند. متقاضیان جهت هماهنگی بازدید و دریافت اسناد مزایده و اطلاع از سایر شرایط طی ساعات اداری از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز می‌توانند اقدام کنند. درباره عدم حصول نتیجه مزایده گفته شد که با توجه به عدم دریافت پیشنهاد شرکت در مزایده، کمیسیون معاملات برگزاری مجدد مزایده را منوط به مصوبه جدید هیات‌مدیره اعلام کرد.