دارو

شرکت داروپخش اعلام کرد تمام اشکال دارویی شامل سرم، آمپول، کارتریج، قرص، کپسول، ویال، شربت و سوسپانسیون، کرم، پماد، ژل، شیاف، پودر و قطره‌های استریل و خوراکی این شرکت مشمول افزایش قیمت شده است. بر این اساس گفته شده که قیمت ۲۳۶قلم از محصولات این شرکت به طور میانگین ۵۷‌درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این محصولات در سال مالی گذشته ۶۴‌درصد از درآمد کل شرکت داروپخش را به خود اختصاص داده بودند.

دلر

شرکت داروسازی اکسیر هم اعلام کرده که با توجه به افزایش هزینه‌های عوامل تولید شامل هزینه‌های مواد، دستمزد و سربار و نیز افزایش سطح عمومی قیمت‌ها که منجر به افزایش بهای تمام‌شده محصولات تولیدی شده است، با افزایش نرخ اخذشده، تحقق فروش و سود بودجه شده متصور است. ضمنا با توجه به اعلام قیمت‌های جدید از سوی سازمان غذا و دارو برآورد می‌شود قیمت محصولات به طور متوسط ۲۸‌درصد افزایش یافته است. نسبت فروش محصول به کل درآمد این شرکت در سال مالی قبل ۵۰‌درصد بوده است.

دجابر

شرکت داروسازی جابر بن‌حیان هم اعلام کرده است: پیرو اجرای طرح دارویار توسط سازمان غذاودارو و با توجه به افزایش نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت، انتظار می‌رود افزایش نرخ‌های مذکور باعث افزایش ۲۹درصدی در کل مبلغ فروش شرکت شود.

کالا

شرکت بورس کالای ایران در اطلاعیه‌‌‌ای توضیحاتی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده خود ارائه کرد. در صورت‌های مالی این شرکت نرخ مالیاتی صفر بر سود تقسیم‌نشده انتقالی به حساب سرمایه اعمال شده که در این ارتباط گفته شده است: درخصوص اعمال نرخ صفر مالیاتی به سود تقسیم‌نشده انتقالی به حساب سرمایه موضوع بند «ف» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به استحضار می‌رساند پیرو تصویب افزایش سرمایه این شرکت در مجمع فوق‌العاده ۲۶ تیر امسال مقرر شد مبلغ ۲‌هزار و ۴۷۸میلیارد ریال از محل سود انباشته به سرمایه شرکت منتقل شود که آثار ناشی از اعمال معافیت مذکور کاهش مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ این شرکت به میزان ۳۸۴ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سایرا

شرکت ایرانیت هم از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده خود خبر داده است. شرکت یادشده ۲۶تیرماه شش‌دانگ عرصه و عیان یک ملک خود با مساحت ۲۸/ ۲۹۹۷مترمربع واقع در استان گیلان، شهرستان رشت، بلوار ولیعصر را از طریق مزایده عمومی به‌صورت نقد یا تهاتر با ملک در تهران یا مشارکت با قیمت پایه ۶۰۰میلیارد ریال به مزایده گذاشت.