غکورش: صنعت غذایی کورش در فروردین‌ماه به درآمد فروش ۲۰۱میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۷/ ۶۳‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۱/ ۵۹‌درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷/ ۵۴‌درصد کاهش یافته است. «غکورش» در این ماه ۱۱هزار و ۶۱۳تن روغن خوراکی را به فروش (داخلی) رساند که نسبت به ماه گذشته کاهش ۷۹/ ۶۳درصدی نشان می‌دهد. نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۵۲/ ۳‌درصد افزایش داشته است. طبق گزارش‌‌‌‌‌‌های ماهانه، شرکت یادشده در دوره یک‌ماه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه، مبلغ ۷/ ۸۲۴میلیون تومان را به‌عنوان برگشت از فروش ثبت کرده است.

غبشهر: سال مالی «غبشهر» منتهی به آذرماه است. این شرکت در فروردین‌ماه حدود ۳۲۷میلیارد تومان فروش داشته که این عدد برای میانگین سه‌ماه گذشته برابر با ۵۷۵میلیارد تومان بوده است. شرکت یادشده در چهارماه نخست سال مالی جدید توانست به فروش ۲۰۵۳میلیارد تومانی برسد که ۳۱‌درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل است. میزان فروش روغن خوراکی مایع و جامد در فروردین‌ماه به ترتیب ۱/ ۸ و ۵/ ۷‌هزار تن گزارش شده که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۴۸ و ۴۹‌درصد کمتر است. نرخ فروش این محصولات نسبت به اسفندماه نیز به ترتیب ۵ و ۷‌درصد رشد یافته است.

غشهد: شهد ایران در فروردین امسال درآمدی نداشته است. این شرکت در پاسخ به درخواست مدیریت اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص دلایل صفر بودن میزان تولید و فروش در دوره مذکور اعلام کرده است: «تولید این شرکت به صورت فصلی از اواسط شهریورماه تا اواخر دی‌ماه سال است و در سال ۱۴۰۰ اکثر محصول تولیدی این شرکت تا پایان سال ۱۴۰۰ به‌فروش رسیده است. هم‌اکنون شرکت در حال آماده‌سازی ماشین‌آلات برای تولید در سال‌جاری است.»

قچار: فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فروردین‌ماه، مبلغ ۶میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. شرکت نسبت به دوره یک‌ماه مشابه سال قبل ۸۴۳‌درصد افزایش درآمد داشته است.

قپیرا: فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر که سال مالی منتهی به تیرماه دارد، در فروردین‌ماه ۱۴۰۱، مبلغ ۱۵میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۷/ ۶۸‌درصد افزایش درآمد داشته است. طی یک‌ماه فروردین شرکت ۱۷۹تن ملاس، ۲۱‌هزار تن الکل و ۹۸۴تن شکر فروخته است. از ابتدای سال مالی شرکت تا پایان تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ جمع درآمدها ۶۳۴میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۱/ ۴۲۸میلیارد تومان) به میزان ۴۸‌درصد افزایش یافته است.

غدام: خوراک دام پارس که سال مالی منتهی به آذرماه دارد، در فروردین‌ماه، مبلغ ۱/ ۲میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۸/ ۱۴‌درصد کاهش یافته است. براساس آمارها، این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین ۲/ ۳۶میلیارد تومان درآمد عملیاتی به ثبت رسانده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۵/ ۱۳میلیارد تومان) به میزان ۱۶۷‌درصد افزایش یافته است.