فسرب : ملی سرب و روی ایران در بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۲۱/ ۸میلیارد‌تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ماه قبل ۳۶/ ۵۹‌درصد و نسبت به میانگین‌ماه‌های قبل ۳۸/ ۵۹‌درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال‌قبل ۶۵/ ۴۷‌درصد افزایش درآمد داشته است.  میانگین تولید ماهانه سال‌۹۹ و ۹‌ماهه ۱۴۰۰ نیز به ترتیب ۱.۲۴۹ و ۱.۳۹۸ تن بوده است. شرکت در بهمن ۱.۱۵۴ تن تولید داشته است.  فروش شرکت در بهمن ۶۸۱ تن بوده که کمترین میزان فروش از تیر‌ماه امسال محسوب می‌شود. این رقم در دی‌ماه ۸۳۱ و در آذر‌ماه ۱۴۸۴ تن بود.  علت کاهش مقدار فروش شمش سرب و روی نسبت به ‌ماه قبل از آن عرضه زیاد و تقاضای کمتر در بازاربورس‌کالا عنوان و گفته شده است، «با توجه به تمهیدات انجام‌شده و با توجه به موجودی شمش سرب و روی در انبار این شرکت، انتظار می‌رود تا پایان سال‌به فروش پیش‌بینی‌شده دست یابیم.‌» موجودی انبار شمش روی و سرب شرکت در پایان بهمن‌ماه به ترتیب در حدود ۹۹۵ و ۷۲۵ تن است.  نرخ شمش سرب در بهمن ۶۲۴.۸۵۱ریال و در دی ۶۳۴.۴۶۰ریال گزارش شده است.  از ابتدای سال‌مالی تا پایان تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۹/ ۵۵۹میلیارد‌تومان بوده؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال‌قبل (۸/ ۳۶۷میلیارد‌تومان) به میزان ۲۴/ ۵۲‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است.

شپاس : نفت پاسارگاد بهمن‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴/ ۸۳۲میلیارد‌تومان درآمد داشته است که ۲۳/ ۲۳‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۷۷/ ۷۶درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است.  درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ماه قبل ۲۴/ ۸درصد کاهش و نسبت به میانگین‌ماه‌های قبل ۸۵/ ۲۸درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال‌قبل ۳۷/ ۶۸درصد افزایش درآمد داشته است. نفت پاسارگاد به‌طور میانگین ماهانه تولیدی بالغ بر ۸۷‌هزار تن و فروشی برابر با ۸۳‌هزار تن داشته است. در بهمن مقدار تولید ۵۹‌هزار تن و میزان فروش رقم ۸۸‌هزار تن گزارش شد.  

غکورش : صنعت غذایی کورش در بهمن‌ماه ۳۲۱‌میلیارد فروش ثبت کرده و جمع فروش ۱۱‌ماهه را به ۵.۳۵۷‌میلیارد رسانده است. میانگین فروش ماهیانه در سال‌جاری ۴۸۷‌میلیارد شده است.  شرکت در این‌ماه ۷/ ۱۹هزار تن روغن خوراکی تولید و ۱۸‌هزار تن فروخته است و جمع تولید را به ۲۶۵ و فروش را به ۲۵۵‌هزار تن رسانده است. میانگین تولید و فروش روغن خوراکی در ۱۰‌ماهه گذشته به ترتیب ۲۵ و ۲۴‌هزار تن بوده است. شرکت در سال‌گذشته جمعا ۲۹۴‌هزار تن روغن تولید و ۲۸۹‌هزار تن فروخته است.  نرخ فروش روغن خوراکی در این ‌ماه ۱۵.۷۵۷تومان به ازای هر کیلوگرم بوده است، شرکت این محصول را در سال‌جاری با نرخ ۱۵.۰۱۸‌تومان و در سال‌قبل با نرخ ۱۰.۲۱۷تومان به ازای هر کیلوگرم فروخته است.

کمنگنز: مبلغ فروش این شرکت در‌ماه بهمن با کاهش ۱۶‌درصدی نسبت به دی به رقم ۳۲ میلیارد‌تومان رسید. متوسط مبلغ فروش ماهانه در ۱۰‌ماه گذشته سال‌نیز برابر با ۲۸ میلیارد‌تومان بوده است. کمنگنز در ۱۱‌ماهه منتهی به بهمن ۳۱۱ میلیارد‌تومان درآمد فروش کسب کرد که ۷۵‌درصد بیشتر از دوره مشابه سال‌گذشته است. مقدار فروش سنگ منگنز دانه بندی شرکت در این‌ماه نسبت به‌ماه دی ۱۰‌درصد کاهش یافت. نرخ فروش این محصول نیز در بهمن برابر ۱/ ۴‌میلیون‌تومان در هر تن گزارش شده است که کاهش ۷‌درصدی نسبت به دی نشان می‌دهد.

سیمرغ: سال مالی شرکت منتهی به ۳۰ آذر است. سیمرغ در بهمن و در دومین‌ ماه سال‌مالی خود به مبلغ فروش ۱۲۸میلیارد‌تومانی دست یافت که ۱۲‌درصد کمتر از دی‌ماه است. جمع فروش شرکت در دو‌ماه سال‌مالی جاری برابر با ۲۷۲ میلیارد‌تومان شده است که رشد ۶۰‌درصدی نسبت به دوره مشابه سال‌گذشته نشان می‌دهد.  سیمرغ در این‌ماه حدود ۶‌هزار تن تخم‌مرغ به فروش رساند که تقریبا ۵‌درصد کمتر از‌ماه گذشته است. نرخ فروش تخم‌مرغ شرکت در این‌ماه برابر با ۷/ ۱۹میلیون‌تومان در هر تن گزارش شده است که افت دو‌درصدی را نسبت به ‌ماه گذشته نشان می‌دهد.