کزغال

زغال‌سنگ پروده طبس در اسفند‌ماه ۱۴۰۰، حدود ۱۶۰میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ ماه قبل ۸/ ۳۶‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۸/ ۳۴‌درصد افزایش داشته است. با این حال شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵/ ۱‌درصد کاهش درآمد داشته است. « کزغال» در اسفند ۴۳هزار و ۴۱۷تن تولید گزارش کرده که این رقم در بهمن ۳۸هزار و ۲۲۵تن بوده است. متوسط تولید ۱۲‌ماه گذشته ۳۲هزار و ۵۱تن و متوسط تولید ۱۲‌ماه سال مالی۹۹ حدود ۵۱‌هزار تن بوده است. کاهش تولیدات در سال ۱۴۰۰ به دلیل اورهال بوده است. پیش‌تر «کزغال» در خصوص مشکلات ایجادشده در اورهال (علت کاهش تولید در سال‌جاری) و پروژه اسپیرال (طرح توسعه ۶۰‌هزار تنی شرکت) در سامانه کدال شفاف‌سازی کرده بود. طبق این گزارش، اورهال از ابتدای بهمن به اتمام رسیده و پروژه افزایش ظرفیت نیز از اواسط مهر شروع به تولید کرده است. فروش کنسانتره این شرکت در اسفند ۴۴هزار و ۴۶۲تن بوده که با احتساب این میزان، شرکت از فروردین تا اسفند ۴۴۹‌هزار تن کنسانتره فروخته است.

«کزغال» در اسفند‌ماه کنسانتره را با نرخ ۳۵هزار و ۹۳۳ریال به ازای هر کیلو فروخته است. متوسط نرخ فروردین تا بهمن ۳۵هزار و ۵۶۶ریال بوده است. فروش‌های فروردین تا اسفند۹۹ به طور متوسط با نرخ ۲۴هزار و ۲۳۹ریال به ازای هر کیلو انجام شده است. این شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ به میزان ۱۴۷۵میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود درآمد کسب کرده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۴/ ۱۴۳۰میلیارد تومان بوده که ۱۵/ ۳‌درصد افزایش یافته است. شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در دوره ۹ماه منتهی به ۳۰آذر‌ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم هزار و ۷۲۱ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۲۹/ ۲۷درصد) کاهش داشته است.

کطبس

زغال‌‌‌سنگ نگین طبس در دوره یک‌ماه منتهی به ۲۹اسفند‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۶/ ۲۶میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به‌ ماه قبل ۶۹/ ۰‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲۳/ ۱۱درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۳/ ۳۱‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۲۹ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت ۲۹۰میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۳/ ۱۸۵میلیارد تومان)‌‌‌ به میزان ۴/ ۵۶‌درصد افزایش یافته است. همه این درآمد مربوط به فروش داخلی شرکت بوده و «کطبس» در این دوره صادراتی نداشته است. شرکت زغال‌‌‌سنگ نگین طبس در دوره ۹ماه منتهی به ۳۰آذر‌ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۵هزار و ۴۵۰ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۹۴/ ۳۷درصد) افزایش داشته است.

کپرور

فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در اسفند‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۴/ ۷۰میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۶۶/ ۲۱‌درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۹۳/ ۱۳‌درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره یک‌ماه مشابه سال قبل ۵۶/ ۳۶‌درصد کاهش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۲۹ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) ۶/ ۹۷۰میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۸/ ۵۸۲میلیارد تومان بوده که ۵۵/ ۶۶درصد افزایش یافته است. همه این درآمد مربوط به فروش داخلی شرکت بوده و در این دوره صادراتی نداشته است. شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس در دوره ۹ماه منتهی به ۳۰ آذر‌ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳هزار و ۱۹۱ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۸درصد افزایش داشته است.

کشرق

شرکت صنعتی و معدنی شمال‌شرق شاهرود در دوره یک‌ماه منتهی به ۲۹ اسفند‌ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۳/ ۱۳میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ‌ماه قبل ۷۲/ ۱۰درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۳۱/ ۲۹‌درصد افزایش داشته است. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۸/ ۶۴‌درصد افزایش درآمد داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۲۹ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدهای شرکت (فروش محصولات) در این دوره ۹/ ۱۲۶میلیارد تومان بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۷/ ۹۱میلیارد تومان بوده که (۴۶/ ۳۸درصد)‌درصد افزایش یافته است. شرکت در این دوره صادرات نداشته است. لازم است گفته شود که در شرکت صنعتی و معدنی شمال‌شرق شاهرود در ‌ماه اسفند از مقدار ۶هزار و ۲۶۷تن زغال‌سنگ کک‌شو حمل‌شده از معادن، میزان ۶هزار و ۲۶۷تن به‌صورت خام به فروش رسیده است. همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۰ از مقدار ۵۳هزار و ۹۹۰تن زغال‌سنگ کک‌شو حمل‌شده از معادن مقدار ۵۳هزار و ۹۹۰تن به‌صورت خام به فروش رسیده است. شرکت صنعتی و معدنی شمال‌شرق شاهرود در دوره ۹ماه منتهی به ۳۰ آذر‌ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳هزار و ۳۶۱ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (۱۸/ ۳۶درصد) افزایش داشته است.