مبین

شرکت مبین انرژی خلیج فارس با انتشار اطلاعیه‌ای با موضوعیت افزایش نرخ به سهامداران خود اعلام کرد به دلیل اینکه نرخ گاز شامل دستورالعمل شورای رقابت نیست، مبلغ فروش گاز سوخت و خوراک از مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل خارج شده و درصد نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل شامل گاز فروش رفته نیست. لذا درصد افزایش نرخ‌های سرویس‌های جانبی سال ١٣٩٩ به سال ١٣٩٨ معادل ۲/ ۱۹درصد است.

کقزوی

شرکت شیشه قزوین با نماد معاملاتی کقزوی اطلاعیه‌ای پیرامون افزایش نرخ در سامانه کدال منتشر کرد که مبنی بر افزایش نرخ فروش شیشه جام فلوت و مشجر در تعدادی از ضخامت‌ها است. درصد افزایش نرخ این محصول ۲۰ درصد اعلام شده است.

ثفارس

شرکت عمران و توسعه فارس با نماد معاملاتی ثفارس نیز در سامانه کدال سهامداران خود را از انعقاد یک قرارداد مهم مطلع کرد. براساس این اطلاعیه ثفارس گفت: با توجه به اینکه مطابق قرارداد فی‌مابین شرکت عمران و توسعه فارس و شرکت عمران شهر جدید صدرا، زمین و پروانه متعلق به شرکت مذکور بوده لذا از کل واحدهای ساخته شده مسکونی ۸‌درصد و از واحدهای تجاری ۲۰ درصد سهم شرکت عمران شهر جدید صدرا خواهد بود و پس از آن سهم خالص از ۵۲ درصد در این قرارداد به تناسب سهم شریک کاسته می‌شود.

غمینو

شرکت صنایع غذایی مینوشرق با نماد معاملاتی غمینو در راستای شفاف‌سازی اطلاعیه‌ای با موضوعیت صدور مجوز افزایش نرخ از سوی انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران منتشر کرد که گفته شده با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه و اثر آن بر بهای تمام شده محصولات، جدول تغییرقیمت در ۱۵ قلم از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوز از انجمن مذکور از ۱۱ درصد تا ۳۴ درصد اعمال شده است.